بهترین اپلیکیشن های ایرانی که باید دانلود کنید | بخش اول

مجله چارخونه » برنامه‌ » بهترین اپلیکیشن های ایرانی که باید دانلود کنید | بخش اول
بهترین اپلیکیشن های ایرانی که باید دانلود کنید | بخش اول
بهترین اپلیکیشن های ایرانی
فهرست محتوا

امروزه و با توجه گسترش دنیای موبایل، شرکت های بسیاری در حال کار بر روی اپ های گوناگون هستند. چند سالی است ایران نیز سوار بر این موج شده و پیشرفت هایی داشته است. توسعه دهنده های بسیاری روزانه مشغول آماده سازی پر کاربرد ترین اپ های موبایل هستند. ما در چارخونه قصد داریم بهترین اپلیکیشن های ایرانی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین اپلیکیشن های ایرانی

پذیرش 24

یکی از متداول ترین مشکلات جامعه، یافتن پزشک مناسب و مراجعه به آن است. پزشکی که به لحاظ توانایی حاذق بوده و ترجیحا فاصله کمی با ما داشته باشد. پذیرش 24 با شناسایی این مشکل به بهترین شکل ممکن، در صدد رفع آن بر آمده است. پذیرش 24 لیستی از پزشکان سراسر ایران را برای نوبت دهی آنلاین گردآوری کرده است. در کنار این موارد امکاناتی نظیر نظرات و مسیریابی را نیز قرار دهید. کلیه این مسائل سبب تبدیل شدن پذیرش 24 به یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی شده است.

 

پذیرش 24

 

دریافت اپ پذیرش 24 از چارخونه

 

 

ماسک

دومین مورد از بهترین اپلیکیشن های ایرانی پس از ورود کرونا به ایران طراحی شد. وظیفه این اپ شناسایی مناطق پر خطر و هشدار به کاربر است. ناگفته نماند که همچنین بخشی برای پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است. از طریق این قسمت می توانید تا حدودی ابتلای خود به کرونا و یا امکان آن را بررسی کنید. توسعه دهندگان ماسک تاکید کرده اند که هدف این اپلیکیشن تجاری نبوده و تنها برای اطلاع رسانی است.

 

اپلیکیشن ماسک

 

دریافت اپ ماسک از چارخونه

 

 

همراه کارت از بهترین اپلیکیشن های ایرانی

فناوری همراه پیدا آمده تا کار های شما را راحت تر کند. اپی که بتواند مسبب صرفه جویی در وقت بشود، قطعا از بهترین اپلیکیشن های ایرانی است. همراه کارت را می توان یکی از کاربردی ترین موارد لیست نام برد. این اپ به شما اجازه کارت به کارت اینترنتی را می دهد. از امکانات همراه کارت می توان به امنیت بالای آن و پرداخت هر گونه قبض اشاره کرد. همچنین شما می توانید مبلغی را به خیریه واریز کنید.

 

همراه کارت از بهترین اپلیکیشن های ایرانی

 

دریافت اپ همراه کارت از چارخونه

 

 

ایرانسل من

اگر بخواهیم صادق باشیم دیگر دوران قبض موبایل گذشته است. شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با توسعه اپ خود گام بزرگی در این مسیر برداشته است. مشترکین ایرانسل می توانند از طریق ایرانسل من کلیه قبض های خود را مشاهده و پرداخت کنند. همچنین امکان خرید بسته های اینترنتی، بسته های افزایشی و … وجود دارد. وجود چنین اپلیکیشن می تواند از رفت و آمد های اضافی بکاهد و در مصرف کاغذ صرفه جویی کند.

 

ایرانسل من

 

دریافت اپ همراه کارت از چارخونه

 

 

در آخر …

آنچه خواندید تنها بخش خیلی کوچکی از مارکت ایرانی برای سیستم عامل های موبایل بود. منتظر قسمت دوم این مقاله در چارخونه باشید. فراموش نکنید که کلیه اپ های لیست از طریق وبسایت چارخونه قابل دانلود هستند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *