تلگرام و یک آپدیت تازه | انتقال چت هایتان از دیگر پیام رسان ها

مجله چارخونه » فناوری » آموزش های کاربردی » تلگرام و یک آپدیت تازه | انتقال چت هایتان از دیگر پیام رسان ها
تلگرام و یک آپدیت تازه | انتقال چت هایتان از دیگر پیام رسان ها
تلگرام
فهرست محتوا

همین چند وقت پیش بود که خبر آپدیت واتس اپ، کاربران بسیاری را خشمگین کرد. آپدیتی که در آن صحبت از به اشتراک گذاشتن اطلاعات با فیسبوک بود. در این آپدیت ذکر شده بود که اگر کاربران این موضوع را قبول نکنند باید اپ خود را پاک کنند. اکنون پیام رسان محبوب تلگرام با آپدیت تازه خود فرصت را غنیمت شمرده و قابلیت تازه ای اضافه کرده است. قابلیتی که این اپ را کامل تر از گذشته می کند.

کاربران در آپدیت تازه تلگرام می توانند چت های دیگر مسنجر های خود را به تلگرام منتقل کنند. این قابلیت تقریبا به صورت گسترده فعال شده و به زودی برای بقیه کاربران هم فعال می شود. با توجه به آپدیت تازه تلگرام کاربران می توانند علاوه بر محتوای متنی، دیگر محتویات چت را انتقال بدهند. برای اینکار تنها کافی است چند گزینه را انتخاب کرده و سپس از یکی کردن چت هایتان لذت ببرید.

مراحل انتقال چت به تلگرام

  1. به چت شخص و یا گروه مورد نظر خود بروید. گزینه سه نقطه را انتخاب کنید.
  2. سپس More را زده و Export chat را انتخاب کنید.
  3. در این گزینه می توانید مقصد مورد نظر مشخص کنید. تلگرام را انتخاب کرده و چت های خود را منتقل کنید.
  4. در مرحله بعد باید انتخاب کنید که آیا محتویات تصویری را نیز می خواهید یا خیر؟

نحوه انتقال چت به تلگرام

 

 

واتس اپ و دردسر های تازه

واتس اپ در اخطار اول خود اعلام کرده بود که اگر فرمانش را قبول ندارید باید اپ را پاک کنید. کاربران بسیاری بعد از مشاهده این پیام تصمیم به ترک این مسنجر گرفتند. واتس اپ پس از مشاهده این ریزش چند بار سخنان خود را تغییر داد. در قالب استوری خود اپ نیز اظهار کرد که به هیچ عنوان قصد به اشتراک گذاشتن اطلاعات را ندارد. اما از حق نگذریم جدا از این بحث ها، قابلیت های تلگرام بسیار بیشتر بوده و کاملا کاربردی تر عمل کرده است.

در نظر داشته باشید …

خوب یا بد ممکن است این اتفاق برای دیگر مسنجر ها نیز رخ دهد. چراکه هر آنچه اکنون در دنیای تبلیغات و بازاریابی جریان دارد بر پایه اطلاعات استوار است. به هر حال شما می توانید پیام رسان هایی نظیر Imo و آی گپ را نیز در نظر داشته باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *