آیا واقعا سریال هری پاتر واقعیت دارد؟ | هر آنچه باید بدانید

مجله چارخونه » خبر » آیا واقعا سریال هری پاتر واقعیت دارد؟ | هر آنچه باید بدانید
آیا واقعا سریال هری پاتر واقعیت دارد؟ | هر آنچه باید بدانید
هری پاتر
فهرست محتوا

چند وقت پیش بود که زمزمه هایی از ساخت سریال هری پاتر به گوش می خورد. گویا اکنون برخی منابع معتبر ادعا کرده اند که سریال هری پاتر ساخته نخواهد شد. اما خوب طرفدارن دو آتشه و بعضی منابع نزدیک کوتاه نیامده اند. بسیاری معتقدند که سریال هری پاتر به زودی ساخته می شود. با چارخونه همراه باشید تا این خبر را بررسی کنیم.

 

جی کی رولینگ

 

خبر سریال هری پاتر

 

معمولا پشت هر مجموعه موفقی صفی از اسپین آف و سریال ها قرار دارد. مجموعه هری پاتر نیز همین مسیرا پیش گرفته است. چند ماهی است خبر هایی درخصوص سریال هری پاتر دست به دست می شود. تا به امروز هیچ مقام رسمی از کمپانی برادران وارنر و یا استریم HBO MAX خبری منتشر نکرده است. از این رو هیچگونه اطلاعاتی از عوامل سریال در دست نیست.

 

هری پاتر و دوستان

 

مجموعه هری پاتر به نویسندگی جی کی رولینگ یکی از موفق ترین رمان های طول تاریخ است. میلیون ها نفر این کتاب ها را خواندند و به تماشای سری فیلم های هری پاتر نشستند. به احتمال زیاد ساخت چنینن سریالی برگشت مالی خوبی برای کمپانی دارد. اما آیا به لحاظ کیفی و یا هنری می تواند مجموعه هری پاتر را رو سفید کند؟ باید صبر کرد و دید.

 

سریال هری پاتر

 

دنباله ای به نام جانوران شگفت انگیز

 

سال 2016 نخستین قسمت از جانوران شگفت انگیز اکران شد. اسپین آفی از هری پاتر که قصه آن چندین سال پیش از مجموعه اصلی می گذرد. این فیلم با بازی ادی ریدمن و جمعی از چهره های معروف، موفقیت نسبتا خوبی کسب کرد. قسمت دوم مجموعه در سال 2018 به روی پرده رفت. این قسمت نتوانست موفقیت بخش اول را کسب کند. با این همه جانوران شگفت انگیز برای قسمت بعدی تمدید شد.

 

جانی دپ

 

از جمله اتفاقاتی که به فیلم و یکی از بازیگران لطمه زد، می توان به مشکلات جانی دپ اشاره کرد. جانی دپ به عنوان یکی از شخصیت های اصلی دنباله هری پاتر چند سالی است درگیر موضوع طلاق است. جانی دپ دادگاه آخر خود را به امبر هرد باخت و این موضع برایش گران تمام شد. مدیران کمپانی بسیار محترمانه جانی دپ را از دنباله هری پاتر کنار گذاشتند.

در آخر …

امیدواریم اگر سریالی در راه است، بتواند آنطور که شایسه مجموعه است ساخته و پرداخته شود. هری پاتر توانست خاطرات بسیاری را برای طرفدارن خود بسازد. در ضمن شما می توانید کلیه قسمت های مجموعه را زا چارخونه تهیه کنید.

https://mag.charkhoneh.com/10031
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *