با مارمولک از دیوار کلمات بالا برو

مجله چارخونه » بازی » با مارمولک از دیوار کلمات بالا برو
با مارمولک از دیوار کلمات بالا برو
دانلود رایگان بازی مارمولک
فهرست محتوا

بازی مارمولک یک بازی رقابتی جذاب از کمپانی بازی سازی هپی تک است که با مسابقه‌ها‌ی هیجان انگیز خود حافظه شما را تقویت می‌کند. در این بازی سرگرم کننده با گرافیک کارتونی و جذاب و رنگ‌ها‌ی شاد با حریف‌ها‌ی آفلاین و یا آنلاین که برای خود بر می‌گزینید به رقابت بپردازید و مراحل صعود به بالای دیوار رقابت را طی کنید. در ادامه این مطلب در مجله چارخونه به بررسی بیشتر این بازی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

دانلود رایگان بازی مارمولک

نحوه بازی مارمولک

با مارمولک می‌توانید  به روش آفلاین و  آنلاین بازی کنید. گزینه ماجراجویی که در صفحه اصلی برنامه به چشم می‌خورد شما را به رقابت آفلاین با حریف فرضی بازی دعوت می‌کند. در حالی که گزینه رقابت آنلاین برای شما حریف واقعی آنلاین پیدا می‌کند.
بعد از پیدا کردن حریف فرضی یا واقعی، شما و حریفتان باید از دیوار کوتاهی که روبه رویتان قرار گرفته است بالا بروید. برای بالارفتن از دیوار باید با حروف پراکنده ای که توسط نرم افزار در جدول پایین صفحه برایتان به نمایش در می‌آید لغت‌ها‌ی معنادار بسازید.
هرچه کلمه ای که درست حدس میزنید بلندتر باشد، مارمولک هم بیشتر از دیوار بالا می‌رود. اگر هم ذهنتان یاری نکند، دکمه آبی رنگ موجود در بازی با تغییر کلمات، راه را برای بارسازی ذهن شما باز می‌کند.

دانلود رایگان بازی مارمولک

نوار ابزارهای بازی مارمولک

نوار سفید کنار صفحه مسوولیت نمایش موقعیت شما و حریف را بر عهده دارد. نوار چند رنگی هم که در صفحه اصلی بازی به چشم می‌خورد شما را در موارد بحرانی یاری می‌دهد. رنگ قرمز در این نوار ابزار مخصوص کلمات 6 حرفی و رنگ سبز برای کلمات 5 حرفی و در انتها رنگ آبی برای کلمات 4 حرفی در نظر گرفته شده است. اگر حروفی که انتخاب می‌کنید درست باشد با پرشدن این نوار ابزار به شما می‌فهماند.
در بخش فروشگاه برنامه هم می‌توانید با خرید موارد مختلفی از جمله تور و بمب، خودتان را سریع تر از او به بالای دیوار برسانید. از طریق آیتم‌ها‌یی نظیر موشک نیز می‌توانید برای پیشرفت خودتان استفاده کنید.
بخش گاراژ مارمولک هم برای سرعت بخشیدن به مارمولک و ارتقای آن به کار می‌رود. با صرف اندکی سکه و زمان هم می‌توانید ظاهر مارمولک را به دلخواه تغییر دهید.

دانلود رایگان بازی مارمولک

دسترسی‌ها‌ی برنامه مارمولک

  • دسترسی به اینترنت
  • دسترسی به محتویات کارت حافظه و در صورت نیاز تغییر یا حذف محتویات آن
  • دسترسی به موقعیت مکانی
  • خواندن وضعیت تلفن و شناسه
  • دسترسی به بخش پرداخت

تغییرات آخرین نسخه بازی مارمولاک

  • بهبود عملکرد برنامه
  • رفع برخی اشکالات جزیی و باگ‌ها‌

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود رایگان بازی مارمولک اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *