گروه نیروهای ویژه 2 مهیج-جذاب-اکشن

مجله چارخونه » بازی » گروه نیروهای ویژه 2 مهیج-جذاب-اکشن
گروه نیروهای ویژه 2 مهیج-جذاب-اکشن
گروه نیروهای ویژه 2
فهرست محتوا

گروه نیروهای ویژه 2 یا همان Special Forces Group 2 یک بازی اکشن مهیج و جذاب است که با حجم کم و گرافیک عالی خود در یک جمله همه آن چه که شما از یک بازی اکشن انتظار دارید را در خود جمع کرده است.

این بازی سری دوم از بازی سه بعدی اکشن گروه نیروهای ویژه است که توسط استودیوی ForgeGames به صورت رایگان در اختیار کاربران پلت فرم‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید 4 به بالا قرار گرفته است و تا کنون بیش از 50 هزار بار توسط کاربران چارخونه دانلود شده است.

بازی گروه نیروهای ویژه 2 کاربران را در نقش تیراندازهای اول شخص قرار می‌دهد و به دو صورت آنلاین و چند نفره و یا حتی تک نفره قابلیت اجرا دارد. سلاح‌های گوناگون و متنوع بازی جذابیت آن را چند برابر کرده‌اند که از جمله سلاح‌های موجود در بازی می‌توان از مسلسل، اسلحه‌های دوربین دار، نارنجک، کلاش، هفت تیر، تفنگ ساچمه‌ای، اسلحه‌های اتوماتیک، شات گان و کلت نام برد که کاربران قادرند هر آن چه را که مد نظر دارند انتخاب کرده و به بازی بپردازند.

محیط بازی گروه نیروهای ویژه 2

بازی گروه نیروهای ویژه 2 از محیط‌های مختلفی از جمله کلاسیک، زامبی، تسخیر پرچم، بمب، و قیامت پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند بنا بر سلیقه شخصی خود محیط بازی را عوض کنند.

در این بازی مهیج شما در نقش فرمانده گروه، ماموریت از بین بردن تروریست‌ها را دارید و برای پیروزی در این نبرد اسلحه‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در هر دسته 5 نفر عضو قرار می‌گیرد و این اعضا برای نبرد باید به 18 نقطه مختلف دنیا که مقر تروریست‌ها هستند و در نقشه مشخص شده سفر کرده و به جنگ بر علیه نیروهای مقابل بپردازند.

هیجان اصلی این بازی را زمانی در می‌یابید که با دوستان خود از طریق وایفای و به صورت کاملا رایگان ارتباط برقرار کرده و تشکیل گروه بدهید. در این حالت حتی می‌توانید استراتژی‌های جنگی مختلف را با هم هماهنگ کرده و به جنگ دشمنان بشتابید. در این بازی مهیج شما با کشتن دشمنان امتیاز کسب می‌کنید و به دنبال آن می‌توانید به راحتی اسلحه‌های خود را ارتقا دهید.

پس از نصب و اجرای بازی به صفحه اصلی برنامه هدایت می‌شوید. در این صفحه آیکن‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد که در ادامه این مطلب از بخش بازی مجله چارخونه به بررسی کاربرد هر یک از این آیکن‌ها می‌پردازیم.

راهنمای کاربردی

آیکن اول در این صفحه آغازین این برنامه MULTI PLAYER است. در این قسمت کاربران قادر خواهند بود که به صورت آنلاین و چند نفره با دوستان خود به بازی بپردازند. در این جا می‌توانید تیم قدرتمند دوستان خود را تشکیل دهید و با دشمنان به جنگ بپردازید.

در بخش بازی جدید، ناحیه‌ای که می‌خواهید در آن بجنگید را مشاهده می‌کنید. با انتخاب هر یک از ناحیه‌ها به جنگ بر ضد بدی بروید و آن منطقه را از وجود دشمنان پاک کنید. به علاوه در این بخش با کلیک روی آیکن وسط نوع محیط کاربری بازی را تعیین می‌کنید.

در بخش تنظیمات برنامه آیکن‌های مختلفی در اختیار شما قرار داده می‌شود. از جمله امکانات این بخش عبارتند از:

  • انتخاب زبان از بین یکی از 10 زبان برتر موجود در برنامه
  • انتخاب درجه سختی بازی
  • انتخاب نام کاربری
  • کم و زیاد کردن صداهای بازی
  • انتخاب کیفیت اسلحه‌ها

در حین بازی هر زمان نیاز داشتید می‌توانید با استفاده از گزینه تنظیمات که در بالای صفحه به چشم می‌خورد به منوی اصلی برنامه بازگردید و یا مرحله را از نو شروع کنید. همچنین با این منو قادر خواهید بود مرحله بازی خود را عوض کنید و یا چیدمان تیم خود را عوض کنید.

به علاوه با آیکن‌هایی که در صفحه اصلی برنامه به چشم می‌خورد قادر خواهید بود با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را نیز به بازی دعوت کنید و یا تشکیل تیم دهید.

در مجموع این بازی همه آن چه که از یک بازی اکشن انتظار دارید در بر دارد. از گرافیک و سرعت پردازش بالا گرفته تا هیجان و حس بودن در زمان با REAL TIME بازی. حال تصمیم با شماست. این گوی و این میدان.

[button color=”white” size=”medium” link=”http://www.charkhoneh.com/content/930492076″ icon=”” target=”true”]برای دانلو رایگان بازی گروه نیروهای ویژه 2 اینجا کلیک کنید[/button]

2/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *