شوتبال به دنیای توپ و دروازه رنگی متفاوت می دهد

مجله چارخونه » کیوسک » شوتبال به دنیای توپ و دروازه رنگی متفاوت می دهد
شوتبال به دنیای توپ و دروازه رنگی متفاوت می دهد
دانلود رایگان شوتبال
فهرست محتوا

شوتبال شما را از تمام رویدادهای فوتبالی جهان آگاه می‌سازد. آخرین اخبار روز، عکس‌ها و ویدئوهای مختلف فوتبالی، آخرین رویدادهای فوتبالی جهان، نتایج مسابقات، شرکت در پیش گویی‌ نتایج فوتبالی و مطلع شدن از نتایج آخرین مسابقات فوتبالی همه از امکانات مختلف شوتبال هستند. اگر شما هم از علاقمندان به ورزش فوتبال هستید و رویدادهای فوتبالی جهان را پیگیری می‌کنید، شوتبال تنها برنامه ای است که به آن نیاز خواهید داشت.
در ادامه این مطلب در مجله چارخونه همراه ما باشید تا با این بازی بیشتر آشنا شوید.

دانلود رایگان شوتبال

دنیای شوتبالی

پس از دانلود رایگان شوتبال و نصب و راه اندازی آن به صفحه اصلی برنامه هدایت می‌شوید. در این قسمت فیلم آموزشی آشنایی با قسمت‌های مختلف برنامه، برای شما به نمایش در می‌آید. پس از آشنایی با محیط برنامه و کارکرد روان آن، امکانات مختلف برنامه در صفحه اصلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در منوی اصلی امکاناتی از جمله امتیاز من، حساب کاربری، درباره ما، آموزش برنامه، اشتراک گذاری و خروج از برنامه قرار دارند. در حساب کاربری هم امکان شخصی سازی پروفابل را در اختیار خواهید داشت.
بخش آموزش برنامه نیز به نحوه کار با برنامه می‌پردازد. در قسمت اشتراک گذاری می‌توانید برنامه را با دوستان دیگر خود به اشتراک گذاشته و از آن‌ها برای پیوستن به برنامه دعوت به عمل بیاورید. امتیازهایی که زمان کار با برنامه کسب می‌کنید نیز در بخش امتیاز من قابل مشاهده خواهند بود.

دانلود رایگان شوتبال

نوار ابزار اصلی برنامه

در نوار ابزار اصلی برنامه که در قسمت بالایی صفحه اصلی قرار دارد امکانات اصلی و کاربردی برنامه در دسترس شما قرار دارند که در ادامه به بررسی هر یک از این بخش‌ها می‌پردازیم.

دسته بندی‌ها

اولین بخش نوار ابزار اصلی به دسته بندی‌ها اختصاص دارد که خود شامل زیرمجموعه‌های بسیار دیگری است. نشریات،  ویدئوها، گالری تصاویر، بیوگرافی و آر. اس. اس از زیرمجموعه‌های این بخش هستند.

دانلود رایگان شوتبال
  • نشریات

بخش نشریات خود شامل دو بخش مقالات و جدیدترین‌ها است. در قسمت جدیدترین‌ها، تازه ترین اتفاق‌های فوتبالی جهان را مشاهده خواهید کرد. بخش مقالات نیز به مطالبی در مورد دنیای فوتبال اختصاص دارد.

دانلود رایگان شوتبال
  • ویدئوها

در این قسمت هم ویدئوهای فوتبالی مختلف از جمله ویدئوهای آموزشی، صحنه‌های جالب، خلاصه بازی‌ها و گل‌های برتر فوتبالی را مشاهده خواهید کرد. در واقع با دسترسی به این بخش هیچ ویدئوی مهم فوتبالی را از دست نخواهید داد. ضمن اینکه ساعت‌ها سرگرم خواهید شد.

دانلود رایگان شوتبال
  • گالری تصاویر

در این بخش انواع کارت پستال‌های ورزشی، پس زمینه‌های فوتبالی و عکس‌های دیدنی را در اختیار خواهید داشت که با انتخاب و دانلود هر یک، می‌توانید آن‌ها را در اختیار داشته باشید.

دانلود رایگان شوتبال
  • بیوگرافی

این بخش بیوگرافی فوتبالیست‌های معروف ایرانی و خارجی را به تفکیک در اختیار شما قرار می‌دهد. فوتبالیست مورد نطر خود را در این قسمت پیدا کنید و با بیوگرافی و زندگی نامه فوتبالیست‌های جهان آشنا شوید.

دانلود رایگان شوتبال

نتایج

در بخش نتایج هم از آخرین نتایج مسابقات فوتبال با خبر می شوید. با کمک این بخش، هیچ رویدادی از چشمان شما پنهان نمی‌ماند. نتایج زنده، جام جهانی، لیگ کشورها، سایر لیگ‌ها، لیگ‌های اروپایی، تیم‌های برتر فیفا و بازیکنان برتر از بخش‌های مختلف این قسمت هستند که در اختیار شما قرار می‌گیرند.

دانلود رایگان شوتبال

مسابقه

با شرکت در نظر سنجی‌ و مسابقه‌هایی که در این قسمت در نظر گرفته شده اند، نتایج مسابقات پیش رو را پیش گویی کنید و جایزه بگیرید.

رویدادها

در این بخش از برنامه از رویدادهای مختلف فوتبالی در جهان مطلع می‌شوید. با انتخاب این بخش هیچ رویدادی را از دست نخواهید داد و همیشه پیشتاز رویدادهای جهانی فوتبال خواهید بود.

دسترسی‌های برنامه شوتبال

  • دسترسی کامل به اینترنت و دریافت اطلاعات
  • دسترسی به محتویات کارت حافظه
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • دسترسی به لیست مخاطبین و پیام‌ها

تغییرات آخرین نسخه

  • بهبود عملکرد برنامه
  • رفع برخی اشکالات جزیی و باگ‌ها

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود بازی شوتبال، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *