برنامه‌ای برای نگارش نامه‌های رسمی و اداری

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه‌ای برای نگارش نامه‌های رسمی و اداری
برنامه‌ای برای نگارش نامه‌های رسمی و اداری
نامه های رسمی و اداری
فهرست محتوا

نامه‌های رسمی و اداری اپلیکیشنی کاربردی است که توسط آن به راحتی می‌توانید هر نوع نامه اداری و رسمی را بدون اشتباه بنویسید و ویرایش کنید.

نامه نگاری در پروسه‌های رسمی و اداری اصول و قواعد خاص خود را دارد که این اصول و قواعد با نامه‌های دوستانه ساده تفاوت‌های بسیاری دارد. شاید پیش خود فکر کنید که نیاز به نوشتن این گونه نامه‌ها ندارید. اما باید بگویم در زندگی همه ما ناخودآگاه موقعیت‌هایی پیش خواهد آمد که خواه و ناخواه نیاز به نوشتن این گونه نامه‌ها و طی کردن فرآیندهای اداری آن‌ها هستیم.

نامه نگاری در برنامه‌ نامه‌های رسمی

موقعیت نامه نگاری‌های رسمی برای برخی از افراد در قالب درخواست وام بانکی ظاهر می‌شوند،  برخی دیگر نیز نیاز به درخواست خوابگاه دانشجویی و یا حتی رزومه کاری و … پیدا می‌کنند. به هر رو چه شما دانشجوی سال اول باشید یا یک خانم خانه دار و حتی یک معلم بازنشسته، بالاخره روزی به نوشتن این درخواست‌ها نیاز پیدا خواهید کرد. در واقع کم‌تر کسی پیدا می‌شود که در زندگی خود حداقل یک یا دو بار در این پروسه گیر نکرده باشد.

از طرفی همان گونه که گفتیم نوشتن این نوع نامه‌ها اصول و قواعد خاص خود را دارد که شاید همه افراد با آن آشنایی نداشته باشند. اما نگران نباشید. اپلیکیشن نامه‌های رسمی و اداری این پروسه را برای شما ساده‌تر کرده است. با نصب و راه اندازی این اپلیکیشن به راحتی این پروسه زمان بر و پیچیده را برای خود کوتاه کنید و با هزاران نامه پیش فرضی که در این برنامه به صورت آماده برای استفاده شما طراحی شده است از این مسیر پر پیچ و خم گذر عبور کنید.

موضوعاتی از قبیل رزومه، درخواست، نامه‌های دانشجویی، استشهادیه‌ها، نامه به مقامات و ارگان‌ها، شکایت نامه‌ها، معرفی نامه، تقدیرنامه، وصیت نامه، نامه‌های تبریک و خداحافظی، اعتراض و اخطار، گزارشات و دعوت نامه از جمله موضوعاتی هستند که در آرشیو کامل برنامه کاربردی نامه های رسمی و اداری در دسترس شما خواهند بود.

نمونه نامه‌های رسمی و اداری

در برنامه کاربردی نامه های رسمی و اداری دسترسی کاملی به آرشیو جامع نامه‌های فرم با بیش از 350 موضوع مختلف این برنامه را خواهید داشت. البته این نامه‌ها در صورت نیاز قابلیت ویرایش و چاپ توسط کاربران را نیز دارند.

برخی از موضوعات نامه‌های رسمی اپلیکیشن عبارتند از:

گواهی حسن انجام کار، درخواست غرفه نمایشگاهی، در خواست خرید کتاب‌های مدرسه، معرفی ایده به سازمان‌ها، قبول شغل و مسئولیت، درخواست پرداخت اضافه کاری و حقوق معوقه، درخواست تغییر زمان امتحانات، معرفی‌نامه، درخواست بازگشت به کار، اعتراض به رای تعزیرات حکومتی، دعوت نامه مسابقات ورزشی، درخواست استفاده از سالن ورزشی، ارسال گزارش، درخواست اعزام به خدمت، درخواست همکاری، حل مشکل تخلف ساخت، اعتراض به نتیجه گزینش، انصراف از عضویت، نامه انتقالی دانشگاه، درخواست تن خواه، درخواست آمار و اطلاعات و صدها مورد نامه‌های رسمی‌دیگر.

[button color=”white” size=”medium” link=”http://www.charkhoneh.com/content/930480862″ icon=”” target=”true”]برای دانلود برنامه نامه‌های رسمی و اداری اینجا کلیک کنید[/button]

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *