داستان ضرب المثل ها را بخوانید و عبرت بگیرید

مجله چارخونه » برنامه‌ » داستان ضرب المثل ها را بخوانید و عبرت بگیرید
داستان ضرب المثل ها را بخوانید و عبرت بگیرید
داستان ضرب المثل ها را بخوانید و عبرت بگیرید
فهرست محتوا

ضرب المثل ها نمونه هایی مشخص و برجسته از فرهنگ عامیانه اند که گاه در نثری کوتاه و آهنگین و گاه در مصرعی یا بیتی به شکلی فشرده نمود می یابند.
بسیاری از مثل ها چکیده یک تمثیل مفصل یا یک داستان بلند عامیانه اند که در کوتاه ترین و زیباترین شکل ممکن بروز یافته و بر زبان خاص و عام جاری اند.
برنامه داستان ضرب المثل ها یک مجموعه دیجیتالی کامل است که داستان مثل های ایرانی را به صورت کامل برایتان تعریف می کند. در این برنامه با زبانی داستان گونه به موشکافی بیش از 500 ضرب المثل از مثل های رایج سرزمین ایران می پردازیم.
این برنامه را از بازار اندرویدی چارخونه روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید.این برنامه در دسته کتابخانه قرار دارد و برای نصب آن به 2/14 مگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارید.

بخش ضرب المثل ها

داستان ضرب المثل ها را بخوانید و عبرت بگیرید

در بخش ضرب المثل ها، یک مجموعه کامل از ضرب المثل ها به ترتیب حروف الفبا ارائه شده است. با کلیک روی هر ضرب المثل، داستان آن برتان نقل می شود. شما می توانید این داستان ها را در تم های مختلف که مخصوص روز و شب و با نورهای مختلف طراحی شده است مطالعه کنید تا از آسیب و خستگی چشم هایتان جلوگیری شود.
شما همچنین امکان به اشتراک گذاری ضرب المثل ها از طریق بلوتوث، ایمیل ، پیام کوتاه و … را دارید. در صورت لمس بخش تنظیمات که در گوشه سمت چپ صفحه قرار دارد هم شما وارد بخش تنظیمات شده و می توانید این ضرب المثل ها در صفحه علاقمندی هایتان ثبت کنید، نور صفحه را تغییر دهید و فونت متن را به انتخاب خود تغییر دهید.

فهرست الفبا

داستان ضرب المثل ها را بخوانید و عبرت بگیرید

در این قسمت 32 حرف الفبا مشخص شده است که روی هر کدام از این حروف عددی نوشته شده است. این اعداد نشان دهنده تعداد ضرب المثل هایی است که با این حروف آغاز می شود. به عنوان روی حرف ب عدد 41 درج شده است که این عدد نشان دهنده این است که 41 ضرب المثل این برنامه کاربردی با حرف ب آغاز شده است.
همچنین می توان دفعات مطالعه هر ضرب المثل یا داستان را مشاهده کرد.
با کلیلک روی هر ضرب المثل، صفحه ای باز می شود که شما می توانید داستان آن را مطالعه کنید. بخش تنظیمات در این قسمت هم قابل استفاده است.

علاقمندی ها

داستان ضرب المثل ها را بخوانید و عبرت بگیرید

در این قسمت شما می توانید ضرب المثل و داستان هایی که مورد علاقه تان هستند را مشخص کرده و حتی برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تنظیمات

داستان ضرب المثل ها را بخوانید و عبرت بگیرید

در قسمت تنظیمات همانطور که قبلا گفتیم، می توانید دست به تغییراتی در تم صفحه، فونت و … بزنید. همچنین می توانید برنامه را از این بخش ارتقا داده و به روز رسانی کنید و یا اینکه با برنامه های مشابه آشنا شوید.
در قسمت درباره برنامه هم اطلاعات کاملی درباره مثل های فارسی، منابع برنامه و آخرین تغییرات و همچنین شرایط استفاده از برنامه به شما ارائه می شود.
شما می توانید این برنامه و یا ضرب المثل ها را از طریق بلوتوث، شبکه های اجتماعی و یا پست الکترونیک به دیگران پیشنهاد دهید و یا به اشتراک بگذارید. در بخش امیتیاز دهی هم می توانید به برنامه داستان ضرب المثل ها امتیاز دهید.

جستجو

در این برنامه امکان جستجوی سریع و پیشرفته ضرب الثمل ها نیز وجود دارد. کافیست قسمت جستجو را که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار گرفته لمس کنید تا صفحه جستجو باز شود.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود برنامه ضرب المثل ها، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *