گردشگر دستیار همیشگی شما در سفر

مجله چارخونه » برنامه‌ » گردشگر دستیار همیشگی شما در سفر
گردشگر دستیار همیشگی شما در سفر
گردشگر دستیار همیشگی شما در سفر
فهرست محتوا

گردشگر یک برنامه کاربردی جامع در حوزه گردشگری است که به تمام نیازهای گردشگری کاربران پاسخ می‌دهد و هنگام سفر به یاری شما می شتابد.
بی شک مهم ترین تجربیات هر انسانی در سفرهایی که به نقاط مختلف دنیا می‌کند شکل می‌گیرد. اما یکی از دغدغه های اصلی هر مسافر آشنایی با آب و هوای مقصد مورد نظر، نقاط مختلف دیدنی، جاذبه های تاریخی، آداب و رسوم و سنت ها‌و … است.
البته امروزه با گسترش شبکه های مختلف اجتماعی و کاربرد وسیع اینترنت بیشتر این اطلاعات کاربردی با چند کلیک ساده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
دانلود رایگان برنامه گردشگر این پروسه زمان بر را برای شما بسیار ساده کرده است. در ادامه این مطلب در مجله چارخونه به بررسی برنامه گردشگر می پردازیم.

دانلود رایگان برنامه گردشگر

صفحه اصلی برنامه گردشگر

پس از دانلود رایگان برنامه گردشگر از چارخونه و نصب و راه اندازی آن به صفحه اصلی اپلیکیشن هدایت می‌شوید. در این مرحله باید شهر مبدا و مقصد خود را برای برنامه مشخص کنید. سپس اطلاعاتی از جمله وضعیت آب و هوا، مسافت و… برایتان به نمایش در می‌آیند که با انتخاب لیست کامل هر قسمت به تمام اطلاعات دست می‌یابید.
در منوی کلی برنامه گردشگر هم که گوشه سمت راست و بالای اپلیکیشن قرار گرفته است، آیکن های متعدد دیگری برای شما در نظر گرفته شده است. اولین آیکن حساب کاربری است که با ثبت نام یا ورود به برنامه می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید و از امکانات متعدد برنامه استفاده کنید. آیکن های بعدی برنامه که همگی زیرمجموعه خانه هستند، اطلاعات کامل تری از شهر مقصد را نشان می‌دهند که در ادامه به بررسی هر آیکن می‌پردازیم.

نرخ ارز

با انتخاب این آیکن نرخ ارز دولتی به روز را مشاهده می‌کنید. در این بخش ارزهای مختلفی از حمله دلار، پوند انگلیس، فرانک سویس، کرون سوئد، کرون نرو و … موجود است که می‌توانید نرخ به روز هر یک را مشاهده کنید.

دانلود رایگان برنامه گردشگر

اخبار گردشگری

با انتخاب این بخش از منوی اصلی به جدیدترین اخبار گردشگری از جمله نکات ضروری برای سفر، شرایط جوی، سفر سالم در طبیعت و … دست خواهید یافت. نکته جالب در مورد این قسمت مناسبت ها‌ست که بر اساس مناسبت های مختلف، اخبار مربوط به آن را در این بخش دریافت خواهید کرد.

غذاهای محلی

در این بخش از برنامه با غذاهای محلی شهر مقصد مورد نظر خود آشنا می‌شوید. اما این تمام ماجرا نیست. با انتخاب هر یک از غذاها‌ به اطلاعات جامعی از قبیل طرز تهیه، مواد مورد نیاز، زمان آماده سازی و … نیز دست می‌یابید.

مناطق گردشگری

این بخش از برنامه گردشگر نیز به مناطق گردشگری شهر مورد نظر شما می‌پردازد. به علاوه با انتخاب هر یک از مکان های مورد نظر به اطلاعات کامل دیگری از قبیل توضیحاتی در مورد مکان مشخص شده و آدرس دقیق آن روی نقشه گوگل نیز دست خواهید یافت. از دیگر امکانات این بخش می‌توان به ویرایش اطلاعات گردشگری محل مورد نظر و یا اضافه کردن مناطق گردشگری توسط کاربر نیز اشاره کرد که به نوع خود از جمله امکانات منحصر به فرد در این برنامه است.

دانلود رایگان برنامه گردشگر

آژانس مسافرتی

این قسمت از برنامه آژانس های گردشگری برگزار کننده تورهای مقصد مورد نظر شما را نمایش می‌دهد. با انتخاب هر یک از آژانس ها‌ راه های ارتباطی و جزییات آژانس مربوطه برای شما به نمایش در خواهد آمد و می‌توانید از خدمات توریستی هر یک از آن ها‌برخوردار شوید.

هتل

بخش هتل‌ها نیز همان طور که از نامش پیداست، هتل های مقصد مورد نظر را برای شما نمایان می‌کند. با انتخاب هر هتل به اطلاعات کامل تری از قبیل تعداد ستاره، امکانات، توضیحات، قوانین، سیستم امنیتی و اطلاعات تماس آن هتل دسترسی خواهید یافت.

خانه یا ویلا

اگر ترجیح می‌دهید در مقصد مورد نظر به جای استفاده از هتل در خانه یا ویلا اقامت کنید، این بخش از برنامه گردشگر  را بررسی کنید.

تور

این قسمت از برنامه هم تورهایی که از شهر مبدا به مقصد مورد نظر شما وجود دارند را برایتان نمایان می‌کند.

بلیط

اگر نمی‌خواهید از تور و آژانس استفاده کنید و فقط بلیط رفت و برگشت به مقصد مورد نظر خود را نیاز دارید در این بخش از برنامه گردشگر آن را می‌یابید.

دانلود رایگان برنامه گردشگر

تغییرات نسخه جدید در برنامه گردشگر

در نسخه جدید برنامه گردشگر تغییرات جالب بسیاری به وجود آمده است که این تغییرات عبارتند از:

  • رفع مشکلات و باگ های جزیی
  • افزوده شدن نقشه گوگل به آدرس های مورد نظر
  • ایجاد بخش ثبت نظرات در تمامی بخش های برنامه و…

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود برنامه گردشگر، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *