فرار بزرگ آدرنالین خونتان را بالا می برد

مجله چارخونه » بازی » فرار بزرگ آدرنالین خونتان را بالا می برد
فرار بزرگ آدرنالین خونتان را بالا می برد
فرار بزرگ آدرنالین خونتان را بالا می برد
فهرست محتوا

بازی فرار بزرگ که محصول شرکت بازی ساز یارا است، یکی از هیجان انگیزترین بازی هایی است که می توانید در عمرتان تجربه کنید. فکرش را بکنید ناگهان در یک اتاق و در فضایی ناآشنا به هوش بیایید و با یک دنیا اتفاق های جدید روبرو شوید. چه حسی خواهید داشت؟
این حس را با این بازی تجربه کنید؛ اما قبل از آن کمی اطلاعات تان را درباره این بازی با کمک مطلبی که در مجله چارخونه منتشر شده است افزایش دهید.

ورود به برنامه

پس از نصب برنامه از بازار اندرویدی چارخونه، صفحه اصلی برایتان باز می شود که شامل گزینه های شروع، مراحل و تنظیمات است. با انتخاب هر گزینه وارد صفحه جدیدی می شود که در ادامه ما به بررسی هر یک از بخش ها می پردازیم.

تنظیمات:

با انتخاب این بخش صفحه ای با 3 گزینه، سازندگان، پشتیبانی و صدا مقابلتان گشوده می شود که با انتخاب گزینه سازندگان اطلاعاتی چون نام سازنده، تازیخ تولید بازی، شرکت بازی ساز، تیم فنی و … به شما ارائه می شود. با انتخاب گزینه پشتیبانی هم صفحه ای به رویتان گشوده می شود که می توانید مشکل، سوال یا درخواست خود را به اطلاع تیم پشتیبانی برسانید.
بخش تنظیمات صدا هم، همانطور که از نامش پیداست به تنظیم میزان صدای بازی اختصاص دارد.

مراحل:

با انتخاب این گزینه، مراحل بازی برایتان شرح داده می شود. این بازی در 3 فصل طراحی شده است که فصل نخست، تاریکی، فصل دوم، نجات و در نهایت فصل سوم، فرجام نام دارد. با انتخاب به ترتیب فصل ها اطلاعات و خلاصه ای از بازی در گوشه سمت راست صفحه برایتان به نمایش در می آید و با انتخاب گزینه شروع، می توانید وارد بازی شوید و این داستان هیجان انگیز آغاز می شود.

[tie_slideshow]
[tie_slide] فرار بزرگ آدرنالین خونتان را بالا می برد [/tie_slide]
[tie_slide] فرار بزرگ آدرنالین خونتان را بالا می برد [/tie_slide]
[tie_slide]فرار بزرگ آدرنالین خونتان را بالا می برد[/tie_slide]
[/tie_slideshow]

شروع:

این قسمت به عنوان میانبری برای ورود به بازی شناخته می شود. به عبارتی اگر شما قبلا یکبار قسمت مراحل را مطالعه کرده باشید و با داستان آشنا باشید، می توانید از این قسمت وارد بازار شوید. در این بخش 2 گزینه بازی جدید و ادامه بازی در نظر گرفته شده است که با انتخاب هر قسمت می توانید از بازی جذاب فرار بزرگ لذت ببرید.

شرح بازی:

همانطور که اسم بازی مشخص است، فرار بزرگ داستان یک فرار را روایت می کند.
شخصیت اصلی بدون آنکه بداند کجاست و چه کسی است در جایی به هوش آمده و باید خود را از آنجا نجات دهد، غافل از اینکه همه چیز آنطور که او می خواهد پیش نمی رود و در یک فضای وهم آلود و اسرارآمیز باید مراحل مختلف بازی را طی کند.
در مورد این بازی باید بگوییم که داستان بازی به خوبی نوشته شده و طراحی و گرافیک هم در حد مطلوبی است. می توان گفت که فرار بزرگ یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های ایرانی در ژانر داستانی و هیجان انگیز است.

برای دانلود رایگان بازی فرار بزرگ، اینجا کلیک کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *