مزرعه بهاری خود را بساز و آن را مدیریت کن

مجله چارخونه » بازی » مزرعه بهاری خود را بساز و آن را مدیریت کن
مزرعه بهاری خود را بساز و آن را مدیریت کن
مزرعه بهاری خود را بساز و آن را مدیریت کن
فهرست محتوا

اگر از دسته افرادی هستید که به بازی های استراتژیک به اندازه طبیعت علاقمندید، پیشنهاد می کنیم که بازی مزرعه بهاری رو امتحان کنید.
مزرعه بهاری یک بازی مزرعه داری شاد و مفرح است که باید با تولید محصولات و ارسال کردن سفارش ها درآمد کسب کنید و مزرعه خود را آباد کنید. هر چه مزرعه آبادتر باشد، درآمد شما هم بیشتر می شود.
این بازی دیپلم افتخار بهترین دستاورد فنی، غزال های زرین بهترین دستاورد هنری دو بعدی، بهترین دستاورد صدا، بهترین دستاورد داستان بازی و بهترین ژانر استراتژی مدیریتی  را در رویداد TGF (فستیوال گیم تهران) در سال 96 به خود اختصاص داد.
با این بازی در مجله چارخونه، بیشتر آشنا شوید.

 

آغاز بازی مزرعه بهاری

پس از نصب بازی مزرعه بهاری از بازار اندرویدی چارخونه، باید برای مزرعه تان یک اسم زیبا انتخاب کنید و پس از انتخاب نام وارد بازی شوید. در مرحله نخست اطلاعاتی در مورد بازی به شما ارائه می شود تا شما با بازی آشنا شوید. اطلاعاتی مانند نحوه کاشت، داشت، برداشت و ارسال محصول برای مشتریان و …
پس از طی هر مرحله، وارد دور جدیدی از بازی می شوید و محصولات بیشتری به سبد مزرعه شما افزوده می شود. این شما هستید که باید در هر مرحله از بازی، مزرعه را به خوبی مدیریت کنید تا سفارش ها به موقع ارسال شود و رقبا هم نتوانند برای شما مانع و دردسر ایجاد کنند.

 

گزینه های بازی

در صفحه اصلی بازی گزینه های مختلفی در نظر گرفته شده است که به عنوان یک میانبر برای شما عمل می کنند تا بازی را ساده و شیرین تر کنند. در این قسمت ما به معرفی هر یک از گزینه ها می پردازیم.
مزرعه بهاری خود را بساز و آن را مدیریت کن

گزینه فروشگاه

این قسمت در گوشه سمت راست پایین مزرعه با علامت سبد مشخص شده است. با انتخاب این گزینه می توانید آنچه مورد نیازتان است را از زمین کشاورزی و کارخانه گرفته تا چارپایه و بشکه و … در دسته های مختلفی چون محصولات چوبی، حیوانات اهلی و فرآورده های دامی و… خریداری کنید. البته برای خرید باید تراز شما به حد کافی برسد تا اعتبار کافی برای پرداخت مبلغ آنچه نیاز دارید را داشته باشید.

 

تنظیمات

درست بالای بخش فروشگاه، قسمت تنظیمات قرار دارد که شما می توانید اطلاعات مزرعه خود را در این قسمت وارد کنید. اطلاعاتی چون حساب کاربری، آدرس ایمیل و کد جایزه و…

 

تخصص

در این قسمت می توانید کیفیت محصولات تولید خودر ا مشاهده کنید. به عنوان مثال می توانید بفهمید که گندم تولیدی شما بر حسب تقاضا چه کیفیتی دارد. فقط باید حواستان باشد که توجه به کیفیت یک محصول، شما را از سایر محصولات غافل نکند.

 

ماموریت های روزانه

این قسمت لیستی از ماموریت های روزانه تان به نمایش در می آید که البته باید تراز شما برای ثبت و انجام ماموریت های روزانه به بیشتر از 5 برسد.

 

مزرعه بهاری خود را بساز و آن را مدیریت کن

اتحادیه من

در بخش اتحادیه هم می توانید یک اتحادیه صنفی برای خود تشکیل دهید و برای این اتحادیه یک نام انتخاب کنید. اتحادیه برای شما جایگاهی خواهد بود که بتوانید دوست پیدا کنید و با آنها گپ بزنید و به هم محصول بفروشید و ….

 

اخبار

در این بخش هم می توانید اخبار مربوط به اتحادیه و مزرعه تان را منتشر کنید.

 

گپ و گفت

در مزرعه بهاری امکان چت و گفت و گو با اعضای اتحادیه وجود دارد. فقط باید حتما یک اتحادیه تاسیس کنید تا بتوانید در مورد مشکلات مزرعه و … با هم گفت و گو کنید.

 

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود بازی مزرعه بهاری، اینجا کلیک کنید

[/box]

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *