با Vainglory با تیم محبوبت به قلب دشمن حمله کن

مجله چارخونه » بازی » با Vainglory با تیم محبوبت به قلب دشمن حمله کن
با Vainglory با تیم محبوبت به قلب دشمن حمله کن
با Vainglory با تیم محبوبت به قلب دشمن حمله کن
فهرست محتوا

Vainglory  یک بازی هیجان انگیز در ژانر جنگی و استراتژیک است که شما را  کاملا به دنیای بازی های مبارزه ای می کشاند.
این بازی عنوان بهترین بازی های موبایلی در سال 2016 و بهترین بازی چند نفره را به خود اختصاص داده است و یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک موبایلی است.
برای آشنایی بیشتر با بازی موبایلی Vainglory در مجله چارخونه با ما همراه شوید.

درباره Vainglory

بازی هیجان انگیز Vainglory، یک بازی در سبک  DOTA و LOL است. در این بازی شما دارای قهرمان یا Hero هایی هستید که می توانید با انتخاب هر یک از آنها که ویژگی خاصی دارند، یک مرحله از بازی را پیش ببرید.
در هر مرحله از این بازی ۶ نفر با هم به بازی خواهند پرداخت که هر تیم  ۳ نفر را شامل می شود و در مقابل هم با  قهرمان هایی که انتخاب کرده اند به بازی خواهند پرداخت. شما باید در این بازی به قلعه حریف حمله کنید و آن را نابود کنید تا پیروز میدان شوید.

با Vainglory با تیم محبوبت به قلب دشمن حمله کن

 بخش های مختلف بازی

بازی دارای بخش های مختلفی است که در این قسمت به معرفی هر یک بخش ها می پردازیم.

 

بازی کن

Battle Royale اولین حالت در بازی است که در این مرحله شما قدرت انتخاب قهرمان بازی را ندارید و باید با قهرمان پیش فرضی که برای شما انتخاب شده است بازی کنید.
ابتدای بازی سطح ۴  هستید و ۲۰۰۰ سکه دارید؛ اما شما برای خرید تجهیزات جنگی به سکه بیشتری نیاز دارید.

 

CASUAL MATCH

شما در این حالت به صورت معمولی با دیگر بازیکنان بازی می کنید و به جمع آوری گلوری( که یکی از واحد های پولی بازی است و به دست آوردن کارت های اسکین مختلف می پردازید.

با Vainglory با تیم محبوبت به قلب دشمن حمله کن

RANKED MATCH

از اینجای داستان به بعد بازی حالتی حرفه ای تر پیدا می کند. در مرحله اول نیاز دارید که سطح شما ۱۰ باشد و دوم اینکه شما دارای  ۸ هیرو باشید و یا اینکه ۸ قهرمان را از قسمت مارکت داخل بازی بخرید .
مبارزه هایسخت و نفس گیر بین بازیکنان سطح بالا در این سطح از بازی اتفاق می افتد  و در واقع در این حالت شما با بازیکنان حرفه ای تر به بازی خواهید پرداخت.

 

News

در این قسمت به اخبار بازی دسترسی خواهید یافت. می توان گفت که تمام تغییر و تحولات بازی ، مسابقه ها ، به روزرسانی قهرمان ها، قهرمان های جدید، تخفیف های اسکین های جدید و… در بخش اخبار قابل مشاهده و پیگیری هستند.

با Vainglory با تیم محبوبت به قلب دشمن حمله کن

Academy

این بخش شامل بخش های متفاوتی چون ویدئوهای آموزشی برای قسمت های مختلف بازی است. با کمک این بخش می توانید اطلاعات دقیقی درباره بازی کسب کنید.

 

ALLIES

در این بخش شما می توانید هم یک تیم برای مبارزه ها تشکیل دهید و یا یک اتحادیه بسازید.
در گیلد می توانید دوستان و بازیکنان دیگر را جمع کنید و اتحاد بزرگتری را برای مبارزات و راند ها تشکیل دهید.

 

Friends

در این بخش می توانید دوستان خود را مدیریت کنید و با آنها با صحبت پرداخته و از آخرین وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن آنها مطلع شوید و همچنین در صورت آنلاین بودن آنها را برای بازی گردن با خود دعوت کنید.

 

Market

در این بخش شما می توانید نسبت به خرید آیس بازی وین گلوری (VAINGLORY ICE)  که اصلی ترین  واحد پولی داخل بازی می باشد بپردازید.
شما بعد از به دست آوردن آیس یا گلوری در بازی می توانید قهرمان یا اسکین هیرو بخرید و از قابلیت بوست(boost) یا همان امکانات اضافی در بازی که باعث افزایش سرعت پیش رفت شما می شوند استفاده کنید و درنهایت می توانید کارت های خود را برای ترکیب کردن کامل کنید.

 

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود بازی  Vainglory، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *