نوروز امسال در چارخونه فعالیت کنید و از چارخونه عیدی بگیرید

مجله چارخونه » پیشنهاد سردبیر » نوروز امسال در چارخونه فعالیت کنید و از چارخونه عیدی بگیرید
نوروز امسال در چارخونه فعالیت کنید و از چارخونه عیدی بگیرید
نوروز امسال در کافه گیم های تهران بازی کنید و از چارخونه عیدی اپ بگیرید
فهرست محتوا

اگر طرفدار بازی های فکری هستید، برایتان یک خبر خوب داریم.
چارخونه برای نوروز امسال شما، یک کمپین هیجان انگیز و متفاوت با جوایز ویژه در نظر گرفته است. تفاوت کمپین نوروزی چارخونه (#عیدی_اپ)  با سایر کمپین ها در این است که کمپین عیدی اپ، نه فقط در فضای مجازی؛ بلکه در کافه گیم های سطح شهر تهران هم برگزار می شود.
حتما می پرسید عیدی اپ چیه؟ باید بگوییم که کمپین عیدی اپ در سه بخش مختلف کافه‌گیم‌های تهران، بازی‌های دیتادار و موسیقی‌های منتخب چارخونه برگزار می‌شود. اگر در طول برگزاری این کمپین به کافه‌گیم‌ها بروید، بازی دیتادار دانلود کنید یا موسیقی‌های منتخب را خریداری کنید از چارخونه عیدی دریافت می کنید که در مورد آن در ادامه بیشتر می خوانید.
پس اگر به گیم و البته جایزه هم علاقمندید و هنوز برای تعطیلات نوروزی برنامه ریزی نکرده اید، یک جای خالی برای کمپین عیدی اپ چارخونه بگذارید. درمورد این کمپین در مجله چارخونه بیشتر بخوانید.

کافه‌گیم چیست؟

اگر چه کافه گیم برای علاقمندان به کافه و گیم محلی آشنا باشد؛ اما برای آن دسته از چارخونه ای ها که با این واژه آشنایی ندارند می گوییم که کافه گیم، کافی شاپی با محور بازی های رومیزی و بردگیم است. در کافه گیم شما می توانید روی میزهای بازی، خود را هم به گیم و هم غذا و نوشیدنی میهمان کنید.
بازی ها معمولا در 4 دسته و با توجه به زمانی که می ­خواهید بازی کنید طبقه بندی شده ­اند. البته بازی­ های خارجی هستند که قیمت بالایی دارند و خرید آن برای همه به صرفه نیست. به همین دلیل چارخونه برای گیمرهای علاقمند به کافه 4 بردگیم در نظر گرفته است.

نحوه شرکت در کمپین عیدی اپ چارخونه

شما می توانید به همراه دوستانتان به کافه گیم های منتخب چارخونه که اطلاعات آنها آخر همین مطلب آمده، مراجعه و یکی از بازی های موجود در بردگیم‌های کافه را انتخاب کنید. پس از آن با دوستانتان ساعت‌ها به رقابت بپردازید. راستی فراموش نکنید که حتما قبل از مراجعه به کافه‌ گیم‌ها کد تخفیف ویژه کاربران چارخونه را همراه خودتان داشته باشید. در نهایت بین کاربران چارخونه که به کافه‌گیم‌‌ها می‌روند و همچنین افرادی که چارخونه را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنند قرعه کشی انجام می‌‌شود و به 4 برنده بردگیم اهدا می شود.
چارخونه همچنین به فکر چارخونه ای های خارج از تهران هم هست. این دسته از کاربران چارخونه می توانند در کمپین عیدی اپ چارخونه، با دانلود هر بازی دیتادار در قرعه‌کشی یک دستگاه گوشی گلکسی A8شرکت کنند. هر چه تعداد بازی بیشتری دانلود کنید، شانس خودتان را برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌هید.
ین همه داستان نیست، علاقه‌مندان موسیقی هم می‌توانند با دانلود قانونی آلبوم‌های موسیقی منتخب چارخونه، در قرعه‌کشی ۲ دستگاه هدفون حرفه‌ای سونی شرکت کنند. برای شرکت در این کمپین تنها تا پایان 17 فروردین ماه فرصت دارید.

 

[tie_slideshow]
[tie_slide]نوروز امسال در کافه گیم های تهران بازی کنید و از چارخونه عیدی اپ بگیرید[/tie_slide]
[tie_slide] نوروز امسال در کافه گیم های تهران بازی کنید و از چارخونه عیدی اپ بگیرید[/tie_slide]
[tie_slide]نوروز امسال در کافه گیم های تهران بازی کنید و از چارخونه عیدی اپ بگیرید [/tie_slide]
[tie_slide]نوروز امسال در کافه گیم های تهران بازی کنید و از چارخونه عیدی اپ بگیرید
[/tie_slideshow]

کافه گیم های چارخونه ای

1- «مرکز بازی های فکری» با ۲۰ درصد تخفیف همراه چارخونه در اجرای کمپین #عیدی_اپ است. برای آشنایی بیشتر با این مرکز می توانید به صفحه اینستاگرام این کافه مراجعه کنید.

آدرس: میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، بالاتر از مرکز خرید تندیس، جنب ورودی هایپر

تلفن: ۲۲۷۲۶۹۰۸ – ۲۲۷۱۸۸۵۴

آدرس وب سایت:braingamecenter.ir


2-
«کافه برد‌گیم» که از کافه گیم های قدیمی و محبوب در محدوده میدان  انقلاب است، در طول مدت برگزاری کمپین عیدی‌اپ چارخونه با ۵۰ درصد تخفیف میزبان شماست. صفحه اینستاگراماین کافه اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

آدرس: خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان ژاندارمری، پلاک ۶۶

تلفن: ۶۶۹۵۵۳۳۴

 

3-«کافه گیک» در طول دوره برگزاری کمپین عیدی‌اپ چارخونه با ۲۵ درصد تخفیف میزبان شماست. صفحه اینستاگراماین کافه هم مانند کافه گیم قبلی اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار می دهد.

آدرس: خیابان کریم خان، خیابان سنایی، کوچه سوم، پلاک ۴

تلفن: ۸۸۳۰۰۸۰۵

 

4-«کافه فکر کده» هم با ۲۰ درصد تخفیف در ۲ شعبه برای اجرای کمپین نوروزی چارخونه میزبان شماست.

آدرس: جردن، پایین تر از خیابان ظفر، خیابان یزدان پناه

    میدان هروی، خیابان موسوی، مرکز خرید هدیش مال

تلفن: ۸۸۱۹۶۱۸۵

 

 

امتیاز دهید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *