تحول تصویر و صدا در گلکسی S9 سامسونگ

مجله چارخونه » خبر » دنیای گوشی » تحول تصویر و صدا در گلکسی S9 سامسونگ
تحول تصویر و صدا در گلکسی S9 سامسونگ
تحول تصویر و صدا در گلکسی S9 سامسونگ
فهرست محتوا

اگر از طرفدارهای گوشی‌های سامسونگ و به ویژه گلکسی S9 و +S9 باشید، حتما با نمایشگرهای بدون مرز این گوشی‌ها آشنا هستید.
این نمایشگرها، چارچوب طراحی‌ گوشی‌های هوشمند را به صورت کامل تغییر داد، مفهوم نوآوری در نمایشگر را جابجا کرده و استانداردهای جدیدی را در راحتی کاربر و فراگیر بودن تصویر ایجاد کرده است.
این صفحات نمایش در گوشی‌های گلکسی S9 و +S9 سامسونگ، نه تنها جذابیت تصویر را بیشتر کرده‌اند، بلکه صدای کاملا واقعی را هم به این تصویر اضافه کردند. برای آشنایی بیشتر با این گوشی‌های محبوب با مجله چارخونه همراه شوید.

تحول تصویر و صدا در گلکسی S9 سامسونگ

نمایشگر بدون مرز  در گلکسی S9

هر دو گوشی گلکسی S9 با اندازه 8/5 اینچ و گلکسی +S9 با اندازه 2/6 اینچ مجهز به نمایشگر سوپرآمولد بدون مرز هستند که حالا با بهینه‌سازی‌های متعدد از نظر زیبایی و کیفیت تصویر چند قدم جلوتر رفته‌اند.
قابلیت Adaptive Contrast Enhancement هم یکی دیگر از تغییرات در راستای بهینه‌سازی فراگیری تصویر است که باعث می‌شود حتی زیر نور مستقیم خورشید هم تصاویر با دقتی بالا نمایش داده شوند. گوشی گلکسی S9 اکنون مجهز به قابلیت جدیدی به نام Landscape است که باعث می‌شود صفحه اصلی گوشی و نوار منوی برنامه‌ها جهت‌گیری خود را متناسب با زاویه دست گرفتن گوشی تنظیم کنند. این قابلیت بصورت خاص زمانی مفید است که کاربر حین تماشای یک ویدیو، برای یافتن اپلیکیشنی دیگر به صفحه اصلی برمی‌گردد.

تحول تصویر و صدا در گلکسی S9 سامسونگ

صدای سینمایی

استفاده از گوشی هوشمند به عنوان وسیله‌ای برای تماشای محتوا، هنگام حرکت در حال فراگیر شدن است. برای رساندن این تجربه تماشا به حد تجربه‌ سینمایی، نیاز به یک سیستم صوتی عالی، کنار این نمایشگر است. سیستمی که تصویر را برایمان فراگیر کند.
برای رسیدن به این هدف بلندگوهایی در قسمت پایین گلکسی S9 تعبیه شده که توسط برند معتبر AKG تنظیم شده‌اند. این دو بلندگو در کنار هم صدایی را تولید می‌کنند که هرچقدر هم آن را بلند می‌کنید از دقت و عمق صدا کم نمی‌شود.
پرچمدار جدید سامسونگ همچنین مجهز به افکت Dolby Atmos است که چه از طریق بلندگوهای خود دستگاه و چه از طریق هدفون، صدایی فراگیر و ۱۸۰ درجه را به گوش کاربر می‌رساند. این قابلیت هوشمند با تحلیل دقیق صدا، فراگیرترین تجربه را برای کاربر ایجاد می‌کند.

مولتی‌تسکینگ راحت‌تر

گلکسی S9 مجهز به قابلیت‌های جدیدی در حوزه مولتی‌تسکینگ است که به‌صورت خاص برای راحت‌تر شدن انجام هم‌زمان چند کار روی نمایشگر بدون مرز طراحی شده‌اند. کاربران گلکسی‌های سامسونگ مدت‌هاست که با مولتی‌تسکینگ یعنی فعالیت هم‌زمان روی دو پنجره آشنا هستند.
نوتیفیکیشن‌هایی که با روشن شدن نور لبه‌های نمایشگر اعلام می‌شوند هم به کاربر امکان می‌دهد تا براحتی و در حین تماشای محتوای موردعلاقه‌شان، پیام‌های ورودی را هم مشاهده کرده و پاسخ دهند. در این حالت وقتی نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنید، آیکونی هم کنار آن قرار می‌گیرد که با پایین کشیده شدن آن یک پنجره کوچک برای پاسخ دادن به آن پیام ظاهر می‌شود تا بتوانید بدون نیاز به خروج از مرورگر وب یا عقب افتادن از تماشای برنامه مورعلاقه‌تان، فورا به آن پیام پاسخ دهید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *