با 5 پخش کننده موسیقی اندرویدی محبوب آشنا شوید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با 5 پخش کننده موسیقی اندرویدی محبوب آشنا شوید
با 5 پخش کننده موسیقی اندرویدی محبوب آشنا شوید
با 5 پخش کننده موسیقی اندرویدی محبوب آشنا شوید
فهرست محتوا

وقتی پای درد و دل طرفداران موسیقی که از قضا به گوشی‌های آی‌فون هم علاقه زیادی دارند می‌نشینیم با صفت پر دردسر برای آیتیونز مواجه می‌شویم. این درحالیست که کاربران گوشی‌های اندرویدی از سادگی کار با اپلیکیشن‌های پخش موسیقی و البته تنوع زیاد آنها می‌گویند.
با توجه به این موضوع، ما در این بخش به معرفی 5 پخش کننده محبوب موسیقی اندرویدی پرداخته‌ایم. پس اگر طرفدار موسیقی و همچنین سیستم عامل اندروید و برنامه‌های کاربردی در بخش موسیقی هستید با ما در مجله چارخونه همراه شوید.

با 5 پخش کننده موسیقی اندرویدی محبوب آشنا شوید

Phonograph

این برنامه امکانات جالبی دارد و به راحتی در دسترس شماست. این پلیر از طراحی متریال بهره برده و محیط کاربری بسیار خوبی دارد. شما می‌توانید رنگ‌های استفاده شده در این اپ را تغییر دهید و همچنین طراحی آن را شخصی سازی کنید.
در این برنامه هیچ چیزی حس خوب آن را خراب نمی‌کند و همه چیز را به درستی انجام می‌دهد. به جرات می‌گوییم که به سختی می‌توان ازکارکرد این پلیر ایرادی گرفت و این همان چیزی است که سیستم عامل اندروید جزو اهدافش قرار داده است و موجب شده است این اپلیکیشن جزو 5 پخش کننده موسیقی اندرویدی برتر در گوگل‌پلی قرار گیرد.

برای دانلود رایگان Phonograph اینجا کلیک کنید

با 5 پخش کننده موسیقی اندرویدی محبوب آشنا شوید

Shuttle

شاتل یکی از زیباترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در اندروید است که مجموعه‌ای از قابلیت‌های خوب را دارد. این ویژگی‌ها شامل اکولایز ۶ بانده و دانلود خودکار تکست آهنگ و عکس هنری می‌شود. اگر از سایت لست.‌اف‌ام استفاده می‌کنید، شاتل آن را هم پشتیبانی می‌کند و در پیشنهاد دادن لیست پخش‌های مورد علاقه شما موثر خواهد بود.
نسخه پلاس این اپ هم امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل تم‌های بیشتر، مرور فولدر و همچنین پشتیبانی از کروم کست نیز می‌شود. اگر به دنبال یک پخش کننده موسیقی اندرویدی خوب هستید، این برنامه را امتحان کنید.

برای دانلود رایگان Shuttle اینجا کلیک کنید

با 5 پخش کننده موسیقی اندرویدی محبوب آشنا شوید

jetAudio

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های موجود در بخش موسیقی است زیرا با آن می‌توانید تغییرات فراوانی روی نوع پخش موسیقی داشته باشید. این تغییرات شامل افکت‌های مختلف تقویت صدا و اکولایز برای بهبود بازپخش موزیک است که اگر علاقمند به موسیقی‌های با کیفیت هستید قطعا مورد پسند شما خواهد شد. در این برنامه امکانات اضافه تری مانند کاهش سرعت پخش و ویجت پخش نیز دراختیار شما قرار دارد.

برای دانلود رایگان jetAudio اینجا کلیک کنید

با 5 پخش کننده موسیقی اندرویدی محبوب آشنا شوید

Poweramp

پاورآمپ به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین پلیرهای اندرویدی، تمام نیازهای موزیکال شما را برطرف می‌کند. عکس هنری آهنگ می‌تواند در پس‌زمینه برنامه مورد استفاده قرار بگیرد و می‌توانید از اکولایزر ۱۰ بانده آن هم استفاده کنید. با این برنامه شما می‌توانید برای هر یک از هدفون‌های خود یک اکولایز از پیش تعریف شده داشته باشید.

برای دانلود رایگان Poweramp اینجا کلیک کنید

با 5 پخش کننده موسیقی اندرویدی محبوب آشنا شوید

Google Play Music

اگر یک برنامه همه کاره می‌خواهید که هم بتوانید با آن موسیقی استریم کنید و هم فایل‌های صوتی خود را بخوانید، گوگل پلی موزیک پیشنهاد دسترسی به کالکشنی متنوع از محتوای صوتی را به شما می‌دهد.

در صورت داشتن اشتراک آن می‌توانید از قابلیت استریم استفاده کنید اما اگر بخواهید فایل‌های شخصی خود را اجرا کنید نیازی به پرداخت پول ندارید. گوگل پلی موزیک با اکانت گوگل شما یکپارچه می‌شود و می‌توانید پلی‌لیست خود را در هر دستگاهی همراه خود داشته باشید. علاوه بر این گوگل پلی‌موزیک لیست پخش‌های پیشنهادی دارد که براساس عادت‌های شما و کتابخانه موسیقی فعلی شما ساخته شده است.

برای دانلود رایگان Google Play Music اینجا کلیک کنید

اگر شما هم از طرفداران برنامه‌های پخش موسیقی هستید که در این لیست قرار ندارند نام آن را در بخش نظرات بنویسید تا ما هم آن‌ها را بررسی کنیم و هم در لیست‌های بعدی برای معرفی در اختیار کاربران چارخونه قرار دهیم.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *