در Outlived فقط باید زنده بمانید

مجله چارخونه » بازی » در Outlived فقط باید زنده بمانید
در Outlived فقط باید زنده بمانید
outlived شما را به مبارزه می‌طلبد + لینک دانلود بازی از چارخونه
فهرست محتوا

در چند سال اخیر حجم بازی‌های اکشن با موضوع بقاء در بیرون از خانه، بین گیمرها بسیار محبوب شده است. اما پیدا کردن یک بازی واقعا جذاب از این ژانر اصلا کار ساده‌ای نیست. Outlived هم یک بازی با سبک بقاء و نجات است که توسط Xiaojiao Zhang یک توسعه دهنده چینی ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر و دانلود رایگان بازی Outlived با ما در مجله چارخونه همراه شوید.

طراحی آخرالزمانی Outlived

بازی‌های این سبکی طراحی‌های شگفت انگیزی دارند. مانند بازی Last Day On Earth این بازی طراحی و اجزای جذابی دارد تا بازیکن با جست و جو در آن بتواند راه نجات را پیدا کند. اوت‌لیود از همان نوع بازی‌هاست که باید کلی چیز در آن پیدا کنید. داستان بازی درمورد زامبی‌هایی است که همه جا می‌روند و باید از دست آنها فرار کنید.

یک ویروس عجیب به شکلی سریع هم در دل بازی در حال تکثیر در کل دنیاست. خوشبختانه شما در یک جای دور افتاده هستید. البته خطرهای زیادی شما را تهدید می‌کند و شما هیچ چیزی برای دفاع از خود ندارید. فکر می‌کنید که می‌توانید در این بازی راه نجات را پیدا کنید؟

دانلود رایگان بازی Outlived

چطور بازی کنیم؟

بعد از دانلود رایگان بازی Outlived از چارخونه و نصب آن روی موبایل‌تان در ابتدا می‌توانید شخصیت خود را سفارش سازی کنید و ظاهر آن را شبیه به خود تغییر دهید. هنگام ورود به بازی شما هیچ چیزی ندارید. پوشاک و دیگر تجهیزات را باید برای زنده ماندن در این بازی پیدا کنید. در این بازی تنها باید به زنده ماندن فکر کنید.

به یاد داشته باشید که تمام چیزهایی که در این بازی پیدا می‌کنید و یا بدست می‌آورید را دور نریزید. مثل لباس،‌ غذا، سنگ و… چون از طریق آن‌ها بروزرسانی‌های جدید دریافت می‌کنید. از آنها برای ساخت تبر، چکش، اره و ساختن یک خانه استفاده ‌کنید. ساختن یک مقر خوب به شما کمک می‌کند آیتم‌های بیشتری را ذخیره کنید و مهم‌تر از آن شما را در برابر خطر زامبی‌ها در امان نگه می‌دارد.

outlived شما را به مبارزه می‌طلبد + لینک دانلود بازی از چارخونه

زامبی‌های تشنه به خون شما

سیل زامبی‌ها در این بازی بسیار قدرتمند و سریع هستند. پس حواستان باشد. زیرا اگر صدایی ایجاد کنید، آن‌ها کلی زامبی دیگر را به سراغ شما خواهند فرستاد. پس باید به فکر ساختن یک خانه امن و ایمن باشید. فراموش نکنید که باید غذاهای خود را در کمپ برای روزهایی که نمی‌توانید بیرون بروید ذخیره کنید.

مبارزه در Outlived

علاوه بر زامبی‌ها شما با دیگر بازیکن‌ها هم روبرو می‌شوید. زیرا Outlived یک بازی آنلاین است که برای بقا و جمع‌آوری منابع باید با دیگر بازیکن‌ها بجنگید. آن‌ها هم مثل شما باید دنبال چیزهایی برای زنده ماندن باشند. بعضی اوقات بازی منابع کافی برای همه بازیکن‌ها را ندارد، پس نمی‌توانید از مبارزه پرهیز کنید؛ اما ممکن است مقداری کمک هم از آنها بگیرید.

به همین دلیل Outlived دارای مودهای بازی مختلفی مانند رقابت تیمی، چالش بقا، چالش چند بقا و… است. هر کدام از این حالت‌ها جذابیت‌های خاص خود را برای شما خواهد داشت. در کنار آن شما نقشه‌های زیادی را هنگام مبارزه با زامبی‌ها در اختیار خواهید داشت.

outlived شما را به مبارزه می‌طلبد + لینک دانلود بازی از چارخونه

گرافیک Outlived

در مقایسه با دیگر بازی‌ها با این سبک، گرافیک Outlived برتری ویژه‌ای نسبت به دیگر رقبای خود ندارد اما با این حال در این بازی فرم‌گیری شخصیت‌ها به خوبی صورت گرفته و حرکات شخصیت‌ها روان و واقعی به نظر می‌رسند. به ویژه زامبی‌ها که باعث بیشتر شدن هیجان شما می‌شوند. پس بهتر است گوشی خود را محکم بگیرید تا از دستتان رها نشود!

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود رایگان بازی outlived  اینجا کلیک

و یا تصویر زیر را با موبایل اسکن کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *