دانا بهترین و ساده‌ترین راه برای افزایش سطح علمی شما

مجله چارخونه » برنامه‌ » دانا بهترین و ساده‌ترین راه برای افزایش سطح علمی شما
دانا بهترین و ساده‌ترین راه برای افزایش سطح علمی شما
دانلود رایگان دانا
فهرست محتوا

با دانلود رایگان دانا این امکان به شما داده می‌شود که به محتواهای آموزشی متنوع، معتبر و تعاملی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید در دانا با انتخاب دوره‌های آموزشی دلخواه، یادگیری آسان و مفید را تجربه کنید و به صدها دوره آموزشی به روز و معتبر دسترسی داشته باشید. برای آشنایی با این برنامه آموزشی با ما در مجله چارخونه همراه شوید.

دانا بهترین و ساده‌ترین راه برای افزایش سطح علمی شماست

دانا در یک نگاه

مشاهده فهرست محتواهای آموزشی بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف، محتواهای آموزشی مطابق با استانداردهای متنی، صوتی، ویدئویی و تعاملی،امکان انتخاب دوره آموزشی موردعلاقه و درصورت نیاز پرداخت مبلغ دوره آموزشی از درون برنامه، امکان برنامه‌ریزی و دریافت پیشنیازها برای دوره آموزشی خاص، قابلیت کنترل فرآیند آموزشی و روال یادگیری و پیشرفت و همچنین رعایت پیشنیاز ها برای یادگیری بهتر و اصولی و دریافت گواهینامه معتبر آموزشی از موسسه مربوط برخی از ویژگی‌های برنامه دانا است.

دانا بهترین و ساده‌ترین راه برای افزایش سطح علمی شماست

کاربری دانا

پس از نصب برنامه دانا از بازار اندرویدی چارخونه، ابتدا لیستی شامل معرفی دوره‌های آموزشی به شما ارائه می‌شود و شما می‌توانید دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این برنامه همچنین امکان بررسی روند یادگیری و پیشرفت شما وجود دارد و شما می‌توانید لحظه به لحظه وضعیت پیشرفت خود را در دوره مورد نظرتان مشاهده کنید. در این برنامه، همچنین آزمون و تمرین‌های دسته‌بندی شده برای برخی از دوره‌های آموزشی وجود دارد و شما می‌توانید با کمک این آزمون‌ها خود را محک بزنید. خبر خوب این است که برخی از دوره‌های آموزشی دارای گواهینامه معتبر از سوی موسسه آموزشی برگزار کننده است.

دانا بهترین و ساده‌ترین راه برای افزایش سطح علمی شماست

گام به گام با دانا

لازمه استفاده از اپلیکیشن دانا این است که شما شماره تلفن همراه را خود در قسمت مربوط وارد کرده و پس از دریافت کد دانا که برایتان پیامک می‌شود، وارد برنامه شوید. صفحه اصلی برنامه دارای بخش‌های مختلفی است. در قسمت خانه، شما می‌توانید لیست برنامه‌های آموزشی منتخب خود را مشاهده کنید و به آنها دستری داشته باشید.در قسمت‌های دیگری چون دانلودهای من، گزرش پیشرفت، اشتراک‌ها نیز می‌توانید عملکرد آموزشی خود را بررسی کنید.
در قسمت دسته‌بندی هم که در نوار اصلی برنامه قرار دارد، لیستی کامل از برنامه‌های آموزشی برایتان به نمایش درمی‌آید که با انتخاب هر یک از آنها به انبوهی از اطلاعات، آمار، کتب، مقاله و دوره‌های اموزشی دسترسی خواهید داشت که البته باید آنها را دانلود کنید.

دوره‌های آموزشی شامل مدیریت، کامپیوت و نرم‌افزار، سبک زندگی، برنامه‌نویسی موبایل، بهداشت و سلامت، شبکه و امنیت و … است. در قسمت پیشنهاد ویژه هم می‌توانید لیستی از برنامه‌های پیشنهادی را مشاهده کنید. بخش‌های دیگری هم در این برنامه وجود دارد که شامل جدیدترین‌ها، رایگان‌ها، تخفیف‌دارها و بخش اخبار و … است. این برنامه آموزشی را از بازار اندرویدی چارخونه نصب کنید و مهارت‌های خود را افزایش دهید.

https://mag.charkhoneh.com/1805
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *