تاکسی 360 همه تاکسی‌های اینترنتی را به کنار شما می‌آورد

مجله چارخونه » برنامه‌ » حمل و نقل و مسیریابی » تاکسی 360 همه تاکسی‌های اینترنتی را به کنار شما می‌آورد
تاکسی 360 همه تاکسی‌های اینترنتی را به کنار شما می‌آورد
اپلیکیشن‌‌ تاکسی اینترنتی 360
فهرست محتوا

اپلیکیشن‌‌ تاکسی اینترنتی و حمل و نقل‌های آنلاین به تازگی در سراسر دنیا طرفداران بسیاری را از آن خود کرده‌‌اند. با استقبال بی نظیر کاربران از این تاکسی‌های اینترنتی که اتفاقا قیمت‌های بسیار خوبی نیز به مشتریان ارائه می‌دهند بازار رقابت میان شرکت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف به شدت داغ شده‌است. اما امروزه با وجود این همه اپلیکیشن متفاوت با پیشنهادهای وسوسه انگیز جستجو برای یافتن نزدیک ترین خودرو با بهترین قیمت کمی دشوار و زمان بر به نظر می‌رسد.

اما نگران نباشید اپلیکیشن‌‌ تاکسی اینترنتی 360 این پروسه را برای شما کوتاه‌تر کرده‌است. این اپلیکیشن واسطه‌ای برای یافتن نزدیکترین خودرو با بهترین قیمت در اطراف شماست.  در ادامه این مطلب در مجله چارخونه با ما همراه باشید تا با این نرم افزار کاربردی بیشتر آشنا شوید.

اپلیکیشن‌‌ تاکسی اینترنتی 360 

نرم افزار تاکسی 360 یک اپلیکیشن جامع برای یافتن تاکسی‌ اینترنتی در ایران است که با نحوه کاربری آسان و پیشنهادات ویژه‌ای که برای کاربران خود در نظر گرفته است حسابی در میان طرفداران خود جا باز کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن تنها با چند کلیک ساده نزدیک ترین و ارزان ترین خودروی تاکسی در محدوده خود را پیدا کنید و در زمان و پول خود صرفه جویی کنید. این نرم افزار در واقع واسطه‌ای برای یافتن بهترین پیشنهاد در نزدیکی شما است.

با استفاده از این اپلیکیشن مقایسه سرویس‌های مختلف تاکسی آنلاین از جمله اسنپ ، تپسی ، الوپیک ، قونقا ، تاکسیم ، تاچ سی ، ماکسیم ، دینگ ، اسپین ، آژانسی ، سوار ، یوکب ، آنتاکس ، سورن ، زاکسی ، کبسی ، فلیپ ، خوش ، سی تکس ، زوبر ،چیتکس ، درشکه ، آی تاکسی ، تاکسی تایم ، اسپات ، ایتپ ، ریتاک و…. برای شما مقدور می‌شود. در واقع تمامی تاکسی‌های آنلاین را همراه با فاصله‌ای که از شما دارند به همراه قیمت مشاهده خواهید کرد و مقرون به صرفه ترین تاکسی را برای خود انتخاب می‌کنید.

تاکسی 360 هم اکنون در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران ، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، کرج ، تبریز ، ارومیه ، یزد ، قم ، بندرعباس ، رشت ، کرمان ، اراک و ساری در اختیار کاربران قرار دارد.

اپلیکیشن‌‌ تاکسی اینترنتی 360

نحوه کار با اپلیکیشن

کار با اپلیکیشن تاکسی 360 بسیار ساده است. کافیست مبدا و مقصد خود را در نقشه پیش فرض برنامه مشخص کنید و در کمتر از چند دقیقه لیستی از سرویس‌های مختلف را همراه با زمان تقریبی رسیدن به شما و هزینه آن در برنامه مشاهده کنید. اکنون می‌توانید با مقایسه قیمت و هزینه بهترین سرویس را برای خود انتخاب کنید و با کلیک بر روی سرویس مورد نظر خود آن را رزرو کنید. پس از انتخاب سرویس مورد نظر مشخصات راننده و خودرو برای شما به نمایش در می‌آید.

حالا می‌توانید با ورود به برنامه خودروی مورد نظر خود را دنبال کنید و یا هزینه آن را به صورت اعتباری پرداخت کنید. البته توجه داشته باشید برای پرداخت اعتباری مستقیما وارد صفحه سرویس مورد نظر خود می‌شوید و در اپلیکیشن مورد نظر خود پرداخت اعتباری انجام می‌دهید. به بیان دیگر تاکسی 360 به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و هیچ گونه مبلغی از شما دریافت نمی‌کند.

[one_half]

تغییرات آخرین نسخه

  • بهبود خطاها و باگ‌های نسخه قبلی
  • امکان مسیریابی به صورت پیشرفته
  • امکان ذخیره سفرهای مورد نظر کاربران
  • رابط کربری پیشرفته‌تر و بهبود گرافیکی پنل کاربری
  • امکان درخواست سرویس‌های اسنپ و تپسی به صورت مستقیم
  • قابلیت مشاهده مکان دقیق خودرو
  • قابلیت مشاهده سرویس‌های فعال در اسنپ و تپسی

[/one_half][one_half_last]

دسترسی‌ها

  • دسترسی کامل به اینترنت و مشاهده اتصالات وایفای
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • حذف و افزودن کلیدهای میانبر
  • دسترسی به موقعیت مکانی دقیق

[/one_half_last]

برای دانلود تاکسی ۳۶۰ روی تصویر زیر کلیک و یا آن‌را لمس کنید

همچنین برای دانلود و نصب این برنامه می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *