نسیم به شما کمک می‌کند قرآن را بیاموزید و بخوانید

مجله چارخونه » برنامه‌ » نسیم به شما کمک می‌کند قرآن را بیاموزید و بخوانید
نسیم به شما کمک می‌کند قرآن را بیاموزید و بخوانید
نسیم به شما کمک می‌کند قرآن را بیاموزید و بخوانید
فهرست محتوا

برای بسیاری از افراد، دسترسی به محتوای مذهبی با کیفیت، چه متن و صوت و چه کلیپ و انیمیشن کار چندان ساده‌ای نیست و بیشتر افراد علاقمند  به محتواهای مذهبی در مورد عدم دسترسی راحت و بی‌دردسر به چنین محتوایی گله‌مندند.
اپلیکیشن نسیم که محصولی از ایرانسل است در پاسخ به نیاز این دسته از کاربران در دسترسی قرار گرفته است. این اپلیکیشن اندرویدی دارای قابلیت‌هایی است که در مجله چارخونه درباره آن بیشتر می‌خوانید.

نسیم به شما کمک می‌کند قرآن را بیاموزید و بخوانید

نسیم در یک نگاه

دسترسی به متن کامل قرآن کریم با امکان تلاوت و قابلیت پخش تک آیه و کل سوره‌ها و همچنین امکان پخش تلاوت عربی و فارسی با قرائت بیش از ۱۵ قاری مطرح دنیا، امکان نشانه گذاری و جست و جو ، امکان خرید از فروشگاه محصولات فاخر فرهنگی (کتاب الکترونیک ، پوستر ، مداحی و…) با استفاده از امتیازهای کسب شده در برنامه و یا از طریق حساب کاربری ایرانسلی ، امکان به اشتراک ‌گذاری عکس‌‌های رمضانی با دوستان و دنبال کردن مطالب و افراد و نظر دادن در مورد مطالب مختلف ، دسترسی به بانک متنی ، صوتی و ویدئویی دعاهای گوناگون و… از ویژگی‌های این برنامه کار بردی است.
با این برنامه می‌توانید بدون معلم و کمک هیچ شخص سومی، تلاوت قرآن را بدون اشتباه یاد بگیرید و دل و جانتان را نورانی کنید.

یادگیری با نسیم

در این برنامه که به عنوان اولین پایگاه آموزش علوم و مهارت‌های قرآنی معرفی شده است با استفاده از بهترین منابع و استادان با تجربه، زمینه یادگیری بهتر و راحت تر مهارت‌های قرآنی برای عموم فراهم شده است.
جالب است بدانید که این سامانه با به کارگیری تازه‌ترین ابزارها، شرایط یادگیری مهارت و علوم قرآنی را فراهم می‌کند تا قشرهای مختلف و گروه ‌های متفاوت سنی بتوانند آگاهی و مهارت ‌های قرآنی خود را گسترش دهند.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای نصب برنامه نسیم، اینجا کلیک کنید[/box]

https://mag.charkhoneh.com/1860
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *