چارخونه پنجره‌ای برای موفقیت توسعه دهندگان ایرانی

مجله چارخونه » خبر » چارخونه پنجره‌ای برای موفقیت توسعه دهندگان ایرانی
چارخونه پنجره‌ای برای موفقیت توسعه دهندگان ایرانی
فهرست محتوا

چارخونه بازار محتوای دیجیتالی است که کاربران ایرانسل می‌توانند به راحتی با پهنای باند نیم بها از ۱۶۵ هزار محتوای رایگان آن استفاده کرده و یا با بکارگیری روش‌های متفاوت پرداختی محتواهای غیر رایگان این بازار را خریداری کنند.

به‌روز بودن محصولات،‌ سرعت دانلود بالا و امنیت در کنار طراحی زیبا و کاربری آسان از مهمترین دلایلی است که باعث شده این بازار محتوایی در کمتر از یک سال به بیش از ۳ میلیون کاربر دست یابد و روز به روز به طرفداران آن افزوده می‌شود.

در چارخونه سیم‌کارت کاربران ایرانسل نقش کیف پول آن‌ها را بازی می‌کند. به این ترتیب کاربران می‌توانند با توجه به اعتبار ریالی موجود در سیم‌کارت خود، برنامه یا محتوای مورد نظرشان را خریداری و یا به واسطه آن از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنند.

«پرداخت اشتراکی چارخونه» هم جدیدترین شیوه پرداختی موبایلی است که توسعه‌دهندگان محتواهای الکترونیکی بر بستر تلفن همراه می‌توانند به راحتی از آن استفاده کرده و به کمک برنامه‌‌ها و امکانات تبلیغاتی که چارخونه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد رشد خیره کننده‌ای در درآمد خود داشته باشند.

همکاری با چارخونه

در چارخونه، محتواهای متفاوتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از اپلیکیشن و انبوهی از بازی‌های رایگان و دیتا دار گرفته تا موسیقی، فیلم، مجله، کتاب و روزنامه.

حال شما به عنوان صاحب و یا ناشر هر یک از این نوع محتواها می‌توانید همکار چارخونه باشید. می‌توانید برنامه کاربردی یا بازی خود را بدن واسطه در چارخونه قرار دهید و با استفاده از فروش اشتراکی ایرانسل و یا سایر روش‌های پرداختی در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.

چارخونه پنجره موفقیت

چارخونه، همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از کمپین پنجره موفقیت خود هم رونمایی کرد که این کمپین می‌تواند بهترین فرصت برای توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی برای پیوستن به این اندروید مارکت باشد.

در این رویداد که از ۶ مردادماه آغاز شده و تا ۱۶ شهریورماه ادامه دارد، توسعه‌دهندگان موبایلی می‌توانند با ثبت و بارگذاری هر یک از محصولات خود در پورتال چارخونه در قرعه‌کشی هفتگی بسته‌های حمایتی و تبلیغاتی و همچنین قرعه‌کشی جایزه ۴ میلیون تومانی شرکت کنند.

چگونه در کمپین پنجره موفقیت ثبت‌نام کنیم؟‌

اول از همه باید در پرتال توسعه‌دهند‌های چارخونه ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و ورود اطلاعات مورد نیاز محصول خود را با توجه به راهنمایی‌های موجود در پرتال بارگزاری کنید و منتظر تایید آن از طرف بچه‌های فنی چارخونه باشید. ممکن است بخشی از محتوا و یا برنامه کاربردی شما در چارچوب قوانین چارخونه نباشد که برای اطلاع از آن می‌توانید قبل از هر کاری قسمت قوانین و مقررات چارخونه را مطالعه کنید. البته اگر محتوای شما استانداردهای مورد نظر چارخونه را رعایت نکرده باشد همکاران ما در بخش فنی حتما با شما تماس می‌گیرند و راهنمایی‌تان می‌کنند.

استفاده از توان و امکانات بخش مارکتینگ برای تبلیغ بیشتر و افزایش درآمد و استفاده از امکانات تیم محتوا به منظور تهیه و تولید محتوا کاربردی متنی و ویدیویی از دیگر امکاناتی است که چارخونه برای توسعه دهندگان خود درنظر گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر و ورود به پرتال توسعه دهندگان می‌توانید اینجا کلیک کنید.

https://mag.charkhoneh.com/1880
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *