گوشی شما همان دمبل شماست!‌

مجله چارخونه » برنامه‌ » گوشی شما همان دمبل شماست!‌
گوشی شما همان دمبل شماست!‌
فهرست محتوا

سلامتی و تناسب اندام رویایی است که امروزه بیشتر افراد در سر می‌پرورانند و راه‌های گوناگونی را برای دست یابی به اندام خوش فرم آزمایش می‌کنند. رژیم‌های طاقت فرسا، استفاده از انواع قرص‌ها و پمادهای لاغری، جراحی‌های پر ریسک و … همه از راه‌های گوناگونی هستند که توسط افراد مختلف به شما توصیه می‌شوند. اما واضح است که هیچ یک از این توصیه‌ها و پیشنهادات به اندازه تمرینات و فعالیت‌های ورزشی و یک تغذیه سالم و مفید، کارساز نیست. با دانلود رایگان دمبل می‌توانید از برنامه‌های منظم و منسجم ورزشی و غذایی برخوردار شوید.

اپلیکیشن دمبل با برخورداری از بیش از 300 فیلم آموزشی، 8400 تصویر آموزشی، 267 مربی بدن سازی و 4300 برنامه بدن سازی شما را در این راه رسیدن به یک اندام خوش فرم و زیبا یاری می‌رساند. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه همراه ما باشید تا با امکانات اپلیکیشن دمبل بیشتر آشنا شوید.

سلامتی و تناسب اندام با دمبل

سلامتی و تناسب اندام با دانلود رایگان دمبل

برخورداری از فعالیت‌های ورزشی مناسب و مستمر علاوه بر آن که سلامتی و تناسب اندام را به شما هدیه می‌دهد، حس فرح بخشی را نیز با خود به همراه دارد. البته برخورداری از فعالیت‌های ورزشی متناسب با شرایط عمومی و بدنی هر فرد نیز از نکات قابل توجهی است که نباید از آن به سادگی عبور کرد. بنابراین یک مربی ورزشی برای آشنایی بیشتر با تمرینات موثر و مناسب ورزشی می‌تواند در این راه مفید واقع شود. از طرفی هزینه‌های سنگین مربی و باشگاه‌های ورزشی هم شاید برای برخی افراد سنگین و ناممکن باشد.

اپلیکیشن دمبل به همین منظور و برای برخورداری از تمرینات مناسب ورزشی طراحی شده است تا کاربران با هزینه‌ای بسیار پایین تر از باشگاه‌های ورزشی از این تمرینات برخوردار شوند. اپلیکیشن دمبل دارای دو فاز اجرایی است. در فاز نخست این برنامه کاربران توسط تمرینات ورزشی خانگی آموزش داده می‌شوند. این فاز برنامه در واقع نوعی فعالیت ورزشی تمرینی و مناسب عموم است. اما در فاز دوم برنامه‌ها اختصاصی تر می‌شوند. در این فاز کاربران قادر خواهند بود فقط با استفاده از یک تلفن همراه و پرداخت هزینه‌ای اندک، با مربی ورزشی اختصاصی خود ارتباط برقرار کنند.

سپس مربی با استفاده از اطلاعات شخصی کاربران و شرایط خاص آن‌ها رژیم غذایی و برنامه ورزشی مناسب را در اختیارشان قرار می‌دهد. پس از دانلود و نصب رایگان اپایکیشن کافیست یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و سپس به تمامی امکانات برنامه دسترسی پیدا کنید. البته این برنامه جزو برنامه‌های درون پرداخت است اما شما در چارخونه این امکان را دارید که به مدت ۴۸ ساعت رایگان از آن استفاده کنید. برنامه دمبل دو بخش اصلی دارد. یکی تمرین‌های ورزشی و دیگری برنامه‌های غذایی. در حقیقت دمبل سعی می‌کند روی سبک زندگی شما تاثیر گذاشته و آن را به یک سبک زندگی سالم تبدیل کند.

متناسب با فعالیت‌تان رژیم غذایی دریافت کنید

در بدو ورود به برنامه و پس از خرید اشتراک BMI بدن شما اندازه‌گیری می‌شود. شما باید قد، وزن، سن و جنسیت خود را وارد کنید تا به این ترتیب برنامه بتواند شاخص توده‌ای بدن شما را تشخیص داده و مشخص کند که آیا شما دارای اضافه وزن هستید یا خیر؟ بعد از این موضوع است که به شما برنامه غذایی و ورزشی متناسب با شرایط فعلی‌تان داده می‌شود.

برنامه‌های غذایی برای دوره یکماه و با فواصل زمانی ۱۰ روزه خواهد بود. اما نکته‌ای که وجود دارد اینست که برنامه هر روز صرفا در همان روز برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. این مورد در بخش برنامه ورزشی هم صادق است. یعنی تا شما برنامه ورزشی روز اول خود را تمام نکرده باشید امکان دسترسی به برنامه ورزشی روز دوم و یا روزهای بعدی را نخواهید داشت.

بخش برنامه غذایی خود از زیر مجموعه‌های دیگری تشکیل شده است. بعنوان مثال کالری غذاها. در این بخش کالری غذاهای مختلف محاسبه شده و برای شما به نمایش در می‌آید. همچنین این بخش در کنار نام غذاها امکان جستجو غذا و یا ماده غذایی خاص را هم برای شما فراهم آورده است.

در همین بخش یک قسمت جذاب دیگر هم وجود دارد و آن بخش دستور پخت غذا است. به این ترتیب شما می‌توانید مطابق با برنامه غذایی پیشنهاد داده شده به دستور پخت غذا، مواد لازم، ارزش غذایی و ویدیو طرز تهیه آن دسترسی داشته باشید.

این بخش همچنین به آرشیوی از فعالیت‌های روزانه نیز تجهیز شده است. به این ترتیب شما می‌توانید بفهمید که به ازای هر فعالیتی که در روز انجام داده‌اید چه مقدار کالری سوزانده‌اید. فعالیت‌هایی مانند نشستن در یک جلسه، ورزش‌های سبک و سنگین و تلویزیون تماشا کردن تا حتی بالا و پایین رفتن از پله‌ها و یا خوابیدن.

اینجا جِر زنی و تقلب ممنوع است!

عملکرد بخش تمرین‌های ورزشی هم چیزی شبیه به بخش غذایی است. شما در بخش تمرین‌های ورزشی برای هر روز یک برنامه ورزشی ویژه دارید که هر برنامه خود از چند حرکت جداگانه تشکیل شده است. شما باید تمامی حرکات را در مدت زمان پیش‌بینی شده انجام دهید تا قفل مرحله بعدی برای شما باز شود. در این بخش انجام هر حرکت در قالب یک فیلم انیمیشنی برای شما آورده شده تا بتوانید شیوه صحیح انجام آن حرکت را یاد بگیرید.

یکی از قابلیت‌های جالب این بخش درنظر گرفتن آهنگ‌های جذاب و ورزشی متناسب با حرکات مختلف است که درصورت زدن هدفون و دیدن فیلم تمرین‌ها قطعا انگیزه و انرژی شما برای انجام آن حرکات بیشتر شده و به نوعی حس حضور در یک باشگاه ورزشی برای شما فراهم می‌شود. در کل اگر به دنبال رسیدن به یک اندام خوش فرم و یک وزن ایده‌آل با رعایت یک رژیم غذایی سبک و انجام حرکات ورزشی خانگی هستید ما دانلود رایگان دمبل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای دانلود رایگان دمبل اینجا را کلیک یا لمس کنید

و یا کیوآرکد زیر را با گوشی اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/1922
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *