با سپهر 360 به سوی ابرها پرواز کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با سپهر 360 به سوی ابرها پرواز کنید
با سپهر 360 به سوی ابرها پرواز کنید
بلیط‌ چارتری هواپیما -sepehr360
فهرست محتوا

بلیط‌ چارتری هواپیما را در سپهر 360 به سادگی پیدا کنید و به هر کجا که می‌خواهید سفر کنید. سپهر 360 یکی از اپلیکیشن‌های رایگان برای یافتن بلیط‌ چارتری هواپیما یا بلیط‌های سیستمی است که با جستجو در میان صدها وبسایت مختلف اینترنتی و خدمات رایگان خود سعی در پیشی گرفتن از رقبای دیگر خود دارد. با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی که امتیاز 5 را در گوگل پلی از آن خود ساخته است، رزرو و خرید بلیط‌های هواپیما برای کاربران به سادگی میسر خواهد بود.

در ادامه این مطلب با ما در مجله چارخونه همراه باشید تا از امکانات دیگر اپلیکیشن سپهر360 نیز مطلع شوید.

بلیط‌ چارتری هواپیما -سپهر360

سپهر 360 سامانه بلیط‌ چارتری هواپیما

سپهر 360 یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های بلیط یاب در میان رقبای خود است که در چند دقیقه بلیط مورد نظر شما را برایتان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن که تنها واسطه‌ای برای جستجوی بلیط شما است هیچ دخالتی در امر خرید و فروش بلیط‌ها ندارد و هیچ گونه هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند. در واقع تمامی درآمد این اپلیکیشن از بخش تبلیغات کسب می‌شود. از این رو بهترین، مناسب ترین وارزان‌ترین بلیط‌ها را برای کاربران فراهم می‌سازد. شاید هم از همین جهت است که اعتماد و رضایت فراوان کاربران را به همراه دارد و امتیاز 5 را در گوگل پلی از آن خود ساخته است.

بلیط‌ چارتری هواپیما - سپهر360

نحوه استفاده از سپهر360

نحوه استفاره از اپلیکیشن سپهر 360 بسیار ساده است و با رابط کاربری جذاب و آسان خود هزاران کاربر فعال را در سراسر جهان شیفته خود ساخته است. پس از ورود به اپلیکیشن کافیست منوی سمت راست در بخش بالایی صفحه را باز کنید و با تعیین مبدا و مقصد مورد نظر، ارزان‌ترین و مناسب‌ترین بلیط‌ها را مشاهده کنید. اگرچه این تنها مزیت سپهر 360 نیست. مقایسه بهای بلیط از میان بیش از 500 آژانس هواپیمایی و 30 ایرلاین مختلف از دیگر مزایای این برنامه کاربردی به شمار می‌روند.

همچنین قابلیت نمایش لیست جستجو توسط فیلترهای جستجوی مختلف بر اساس ساعت، نوع ایرلاین، کلاس و شماره پرواز نیز از قابلیت‌های ممتاز این اپلیکیشن هستند. از امکانات دیگر برنامه نیز می‌توان به ایجاد تغییر در ترتیب جستجوها بر اساس دسته بندی‌های مختلف ارزان‌ترین، گران‌ترین و همچنین زمان پروازهای صبح به شب و یا شب به صبح اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک نتایج جستجوی خود را در تاریخ قبل یا بعد از مورد اشاره شده نیز مشاهده کنند.

بخش تاریخچه فعالیت‌ها نیز در این اپلیکیشن تمام فعالیت‌های کاربران را ثبت و در معرض مشاهده قرار می‌دهد. بخش پشتیبانی برنامه هم همه روزه از ساعت 8 صبح تا 24 در روزهای کاری و از ساعت 9 صبح تا 21 در روزهای تعطیل پاسخ گوی مشکلات کاربران است که این موضوع نیز یکی دیگر از وجوه مثبت سپهر 360 به شمار می‌رود.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *