از ابتدا تا انتهای مسیر، لذت سفر را بچشید

مجله چارخونه » برنامه‌ » از ابتدا تا انتهای مسیر، لذت سفر را بچشید
از ابتدا تا انتهای مسیر، لذت سفر را بچشید
اطلاعات و جاذبه‌های گردشگری
فهرست محتوا

اطلاعات و جاذبه‌های گردشگری را در شهرهای مختلف با دانلود رایگان برنامه لذت سفر کشف کنید. بدون شک یکی از مهم ترین تصمیمات در هر سفری انتخاب اقامتگاهی مناسب در طول دوران سفر است. اگرچه امروزه با وسعت اطلاعات موجود در اینترنت و وبسایت‌های مختلف دسترسی به همه نوع اطلاعاتی به سادگی میسر است اما اطمینان یافتن از درستی این اطلاعات موضوع مهم دیگری است که شاید به سادگی میسر نباشد.

اپلیکیشن لذت سفر که محصولی از سامانه رزرواسیون مهر است، با امکاناتی چون رزرو و تصفیه حساب آنلاین هتل‌ها، مشاهده لیست اتاق‌ها به همراه قیمت و نظرات کاربران و امکانات مقایسه شما را در یافتن بهترین و مناسب ترین گزینه‌ها یاری می‌رساند. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه همراه ما باشید تا با امکانات جذاب اپلیکیشن لذت  سفر بیشتر آشنا شوید.

عضویت در برنامه لذت سفر

لذت سفر در حقیقت نوعی راهنمای گردشگری است که با لیست جامعی از هتل‌ها و اطلاعات مهم آن‌ها و همچنین اطلاعات و جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف در کنار امکان مشاهده نظرات دیگر کاربران و مقایسه هتل‌های مختلف در سفرها همیشه کنار شما خواهد بود. برای استفاده از امکانات کامل اپلیکیشن لذت سفر کافیست در ابتدا فرم عضویت اپلیکیشن را پر کرده و با شناسه کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شوید. البته برای استفاده از امکانات برنامه نیازی به عضویت در سامانه وجود ندارد.

اما در صورت عضویت می‌توانید به تمامی اطلاعات و مشخصات ثبت شده در رزروهای خود و همچنین ثبت نظرات و پیشنهادات خود نیز بپردازید. اگرچه اقدام به عضویت در سامانه شما را در اطلاع یافتن از آخرین تخفیف‌های محل‌های اقامتی نیز مطلع می‌سازد.

دانلود رایگان برنامه لذت سفر

اطلاعات و جاذبه‌های گردشگری در لذت سفر

نحوه استفاده از برنامه بسیار ساده و روان است. این اپلیکیشن با رابط کاربری مرتب خود تمامی بخش‌ها را به وضوح از یکدیگر مجزا می‌سازد و دسترسی به بخش‌های مختلف را برای همه میسر می‌کند. همین قابلیت‌های متنوع و جذاب اپلیکیشن لذت سفر آن را از بسیاری از برنامه‌های مشابه خود متمایز کرده است. منوی اصلی اپلیکیشن با دریافت اطلاعات از مکان و تاریخ مورد نظر شما لیستی از اقامتگاه‌های مختلف را همراه با اطلاعات کامل آن‌ها از جمله امکانات، ظرفیت، قیمت، گالری تصاویر و … در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به علاوه امکان فیلتر جستجو بر اساس موارد مورد نیاز شما از جمله تعداد ستاره و فاصله نیز در اختیار کاربران قرار دارد. همچنین لیست جاذبه‌های گردشگری و فاصله آن‌ها از محل اقامتگاه و نظرات و امتیازات دیگر کاربران از محل نیز از دیگر امتیازات این برنامه است. البته مشاهده پیشنهادات ویژه از اقامتگاه‌های مختلف نیز شیرینی خاص خود را دارد. از دیگر امکانات این برنامه معرفی شهرهای مختلف کشور و اطلاعات ضروری و گردشگری آن‌ها است. این اطلاعات در بخشی جداگانه در اختیار کاربران قرار داده شده‌اند.

در نهایت پس از انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود و تعیین تاریخ می‌توانید به صورت آنلاین و یا حتی آفلاین (با استفاده از تکنولوژی SSD ) صورت حساب خود را پرداخت کرده و بلافاصله پیامک تاییدیه ثبت رزرو را در تلفن همراه و ایمیل خود دریافت کنید. البته نمایش مسیر مورد نظر تا محل اقامتگاه نیز از دیگر امتیازات لذت سفر به شمار می‌روند. اکنون با آسودگی به برنامه ریزی‌های دیگر سفر خود بپردازید .در نهایت نیز می‌توانید پیشنهادات و انتقادات خود را در اپلیکیشن وارد کنید تا دیگران هم از نظرات شما استفاده کنند. خلاصه کلام لذت سفر از ابتدا تا انتهای سفر در کنار شما پابرجا خواهد بود.

برای نصب و دانلود رایگان لذت سفر روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *