برنامه قیمت و تبدیل ارزها از شما یک کارشناس بازار ارز می‌سازد

مجله چارخونه » برنامه‌ » برنامه قیمت و تبدیل ارزها از شما یک کارشناس بازار ارز می‌سازد
برنامه قیمت و تبدیل ارزها از شما یک کارشناس بازار ارز می‌سازد
دانلود رایگان قیمت و تبدیل ارزها
فهرست محتوا

این روزها که قیمت ارز به صورت روزانه و حتی گاه هر چند ساعت یکبار تغییر می‌کند، بسیاری از ما به دنبال منبعی مطمئن برای اعلام نرخ ارز هستیم. همچنین برخی از ما که به سایر کشورها سفر می‌کنیم، برای تبدیل قیمت کالاها از پوند، دلار، یورو و … به ریال با مشکل مواجه می‌شویم و می‌خواهیم برنامه‌ای در اختیار داشته باشیم که به سرعت قیمت‌ کالاها را به ریال به ما اعلام کند.
دانلود رایگان قیمت و تبدیل ارزها پاسخگوی این نیاز ماست. اپلیکیشنی رایگان که نه تنها نرخ دلار را به ما اعلام می‌کند، بلکه ابزاری مناسب برای تبدیل ارزهاست. برای آشنایی بیشتر با این برنامه با ما در مجله چارخونه همراه شوید.

قیمت و تبدیل ارزها را از موبایلتان بپرسید

اپلیکیشنی که در مورد آن می‌خوانید، نه تنها نرخ دلار و تبدیل ارزها، بلکه نرخ سکه و طلا را به شما اعلام می‌کند. این قیمت‌ها دقیق و به روز بوده و نیاز شما را به تماس‌های مکرر به صرافی‌ و همچنین وب‌سایت‌هایی که مشخص نیست نرخ درست را به شما اعلام می‌کنند یا خیر، رفع می‌کند.
خبر خوب این است که این برنامه به صورت آفلاین اطلاعات مورد نظرتان را به شما ارائه می‌دهد و اگر به اینترنت وصل نباشید با توجه به آخرین قیمت‌هایی که گرفته است، محاسبات را انجام می‌دهد. به این ترتیب این برنامه نیاز شما را به ماشین‌حساب و ضرب و تقسیم‌های ذهنی که ممکن است اشتباه از کار درآید، رفع می‌کند.

کاربری برنامه قیمت و تبدیل ارزها

پس از نصب برنامه، صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که در حاوی 4 گزینه قیمت روز ارزها، تبدیل ارزها، پیشنهادهای ویژه و تنظیمات است. با انتخاب هر گزینه می‌توانید به اطلاعات مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.
با انتخاب گزینه قیمت روز ارزها، صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که در ان نرخ روز دلار، یورو، پوند، درهم و سایر ارزها را به شما اعلام می‌کند. با انتخاب گزینه طلا و سکه که در گوشه سمت راست این صفحه قرار دارد نیز نرخ روز سکه و طلا به شما اعلام می‌شود.
در قسمت تبدیل ارزها نیز شما باید عدد مورد نظر را در قسمت مشخص شده درج کنید و ارزش دلاری، پوندی و … آن را مشاهده کنید. در قسمت تنظیمات نیز شما می‌توانید برنامه را برای خود شخصی‌سازی کنید. این برنامه یک همراه خوب برای سفر و یک منبع مطمئن برای اعلام نرخ ارز، سکه و طلا است.

برای نصب و دانلود رایگان قیمت و تبدیل ارزها روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *