بازی Tank Stars، نبرد تن‌به‌تن بین تانک‌ها

مجله چارخونه » بازی » آرکید » بازی Tank Stars، نبرد تن‌به‌تن بین تانک‌ها
بازی Tank Stars، نبرد تن‌به‌تن بین تانک‌ها
دانلود رایگان بازی tank stars
فهرست محتوا

بازی Tank Stars یک بازی آرکید و کم‌حجم اما با گرافیک بالا است که توسط شرکت Playgendary تولید شده است و در مدت زمانی کوتاه بیش از10 میلیون کاربر در سراسر جهان آن را نصب کرده‌اند.

کسانی که در گذشته Worms را بازی کرده باشند حتما با سبک و گیم‌پلی این بازی آشنایی کامل دارند. در این بازی نوبتی و بسیار هیجان انگیز باید در نبردی تن به تن، تانک حریف را نشانه گرفته و آن‌را منفجر نمایید، البته که به این سادگی نیست، پس با مجله چارخونه همراه شوید تا بیشتر با این بازی اعتیادآور آشنا شوید.

دانلود رایگان بازی tank stars

در (Tank Starts)، فرصت اشتباه ندارید!

در اولین اجرای بازی، شما مستقیما وارد میدان نبرد می‌شوید و به شما نحوه کنترل تانک و شلیک موشک‌ها، آموزش داده می‌شود. بازی گیم‌پلی روانی دارد و کنترل تانک ها بسیار ساده است، تانک شما همیشه در سمت چپ تصویر قرار دارد و با استفاده از جویستیک مجازی سمت چپ می‌توانید تانک‌تان را در یک فضای دو بعدی به جلو یا عقب برانید، نوار زرد رنگی که در بالای جویستیک سمت چپ قرار دارد نیز میزان سوخت باقیمانده شما را نمایش می‌دهد. با استفاده از جویستیک مجازی سمت راست تصویر باید میزان قدرت و زاویه پرتاب موشک خود که به صورت عدد و نقطه‌چین در کنار تانک شما نشان داده می‌شود را تنظیم کرده و در آخر با لمس گزینه «FIRE!» شلیک کنید!

توجه داشته باشید از آنجایی که این بازی نوبتی است اگر موشک شما به خطا برود، ممکن است حریف شما در نوبت بعدی از شما بادقت‌تر عمل کند و با یک شلیک شما را منهدم کند، پس مراقب باشید که فرصت اشتباه نخواهید داشت.

دانلود رایگان بازی tank stars تانک استارزبصورت آنلاین یا آفلاین بازی کنید.

در بازی ستاره های تانک (Tank Starts)، امکان بازی به صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد و شما می توانید علاوه بر حالت آفلاین و یک نفره، بصورت آنلاین با تمامی کاربران سراسر جهان و یا با دوستانتان نیز بازی کنید و در میدان نبرد آن‌ها را شکست دهید و حتی در تورنومنت‌های آن شرکت کنید که توانایی شما را در هدف گیری و سرعت عمل به چالش خواهد کشید، چراکه در مراحلی ممکن است مجبور شوید بصورت هم‌زمان با چند تانک نبرد کنید.

البته در ابتدا این همه امکانات و سبک بازی‌ها برای شما فراهم نیست و هریک از این امکانات بعد از چند بازی و کسب امتیازات لازم برای شما باز خواهد شد.

دانلود رایگان بازی tank stars تانک استارز

تانک‌های خود را ستاره کنید!

درابتدای بازی شما تنها یک تانک در اختیار خواهید داشت و در چند نبرد ابتدایی تنها با استفاده از آن می‌توانید شرکت کنید اما در صورت پیروزی در نبردها و یا مشاهده تبلیغات ویدیویی، به شما سکه هدیه داده خواهد شد و شما با استفاده از آن سکه‌ها می‌توانید تانک‌های جدیدتر، مدرن‌تر و قوی‌تر خریداری کرده و یا مهمات، موشک ها و بدنه تانک خود را ارتقا دهید. توجه داشته باشد که هر تانک ویژگی منحصر بفردی دارد که برای هر نبرد باید با توجه سطح آن، باید نوع تانک خود را انتخاب کنید.‌

دانلود رایگان بازی tank stars تانک استارز

بازی Tank Stars را هرگز حذف نخواهید کرد!

این بازی کم‌حجم اما با کیفیت و گرافیک قابل قبول با توجه به سبک و شیوه انجام آن حتما جای خود را در دل گوشی شما باز خواهد کرد و همیشه روش گوشی شما نصب خواهد ماند چرا که می‌تواند بهترین بازی‌ برای ‌سرگرم گردن و انتقال هیجان فوق‌العاده زیاد به شما باشد که می‌توانید آن را از طریق لینک زیر بصورت رایگان از چارخونه دانلود کنید.

برای دانلود رایگان بازی ستاره های تانک (Tank Starts) اینجا را کلیک و یا لمس کنید.

همچنین برای دانلود و نصب این برنامه می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *