با گردشگر تمام دیدنی‌های دنیا را بشناسید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با گردشگر تمام دیدنی‌های دنیا را بشناسید
با گردشگر تمام دیدنی‌های دنیا را بشناسید
دانلود رایگان گردشگر
فهرست محتوا

بسیاری از علاقمندان به سفر، پیش از اینکه عازم شهر یا کشور مورد نظرشان شوند از طریق وب‌سایت‌های مختلف، اطلاعاتی در مورد موقعیت جغرافیایی، قیمت و کیفیت هتل‌های مختلف، اماکن گردشگری و… بدست می‌آورند. اطلاعاتی که ممکن است اشتباه باشد و به جای کمک، گردشگران را با مشکل مواجه کند.
این روزها با روی کار آمدن برنامه‌های کاربردی مختلف، گردشگران اطلاعات مورد نظرشان را از طریق اپلیکیشن‌ها بدست می‌آورند. اپلیکیشن گردشگر یکی از برنامه‌های کاربردی است که نیاز مسافران را به هر وب سایت گردشگری رفع می‌کند. برای آشنایی با برنامه گردشگر در ادامه با مجله چارخونه همراه ما باشید.

با گردشگر تمام دیدنی‌های دنیا را بشناسید

مختصر و مفید درباره گردشگر

گردشگر که نزدیک به ۱۶ مگابایت حجم دارد یکی از برنامه‌های ساخت شرکت براینتل پارس کیش است. برنامه گردشگر به شما کمک می‌کند نقاط مختلف دنیا را بهتر بشناسید. زیرا مطالب گردشگری در دسته بندی‌های مختلفی چون اطلاعات شهرها، هتل‌ها، تورها، اماکن گردشگری، مسیر یابی، اخبار با به روزرسانی دقیق در این برنامه گنجانده شده است.
همچنین این برنامه، جاذبه های توریستی از دریای خزر تا خلیج همیشه فارس و از شرق تا غرب ایران را به شما معرفی خواهد کرد. علاوه بر این در گردشگر، اماکن گردشگری و جاذبه‌های توریستی در کشورهای مختلف جهان، برای عاشقان سیر و سفر و جهانگردان معرفی شده است تا به شما در پیدا کردن مقصد سفر کمک کند.

کاربری گردشگر

پس از دانلود رایگان گردشگر ابتدا باید شماره ایرانسلی خود را وارد کنید تا کد اعتباری برای شما ارسال شود. پس از آن صفحه اصلی برنامه برایتان باز می‌شود که در قسمت اصلی آن بهترین هتل‌های ایران در شهرهای مختلف به شما معرفی می‌شوند. با انتخاب هر یک از هتل‌ها، اطلاعاتی کاملی درباره هتل مورد نظرتان به شما ارائه می‌شود. علاوه بر این، دیدنی‌ترین مناطق ایران به شما معرفی می‌شوند.

در قسمت پایین صفحه اصلی، شما می‌توانید اطلاعات مورد نظرتان را در دسته‌بندی‌های مختلفی چون تاریخی، طبیعت و اقامت و… دریافت کنید که با انتخاب هر گزینه، لیستی کامل برایتان به نمایش درمی‌آید. کمی پایین‌تر هم اطلاعاتی در مورد تورهای خارجی و داخلی به شما ارائه می‌شود.
معرفی رویدادها، مکان‌های دیدنی و… از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است. در نوار پایین صفحه هم شما شاهد دسته‌بندی‌هایی چون پروفایل، نوشته‌ها، نقشه و… وجود دارد که با انتخاب هر کدام به مجموعه‌ای از اطلاعات دقیق و به روز، همراه با عکس دسترسی خواهید داشت. پس قبل از اینکه چمدانت را برای سفر ببندی، برنامه گردشگر را نصب کن.

برای نصب و دانلود رایگان گردشگر روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *