با دنگ سفر لذت سفر خود را دوچندان خواهید کرد

مجله چارخونه » برنامه‌ » با دنگ سفر لذت سفر خود را دوچندان خواهید کرد
با دنگ سفر لذت سفر خود را دوچندان خواهید کرد
دانلود رایگان دنگ سفر
فهرست محتوا

سفرهای گروهی یکی از لذت بخش‌ترین نوع مسافرت به شمار می‌روند. با دانلود رایگان دنگ سفر می‌توانید به مهمترین دغدغه سفرهای گروهی یعنی تقسیم مخارج بین همسفران پایان داده و یک مسافرت لذت بخش را تجربه کنید.

همانطور که گفته شد یکی از دغدغه‌های مهم سفرهای گروهی تقسیم مخارج است که عموما بر عهده فردی به نام مادر خرج گذاشته می‌شود. البته مادر خرج بودن در سفر وظیفه‌ای است که به سبب مسئولیت‌های خاص خود هر کسی آن را نمی‌پذیرد. در هر صورت با قبول این مسئولیت تعهدات بسیاری بر عهده افراد قرار داده می‌شود.

کافیست کوچکترین اشتباهی در اعداد و ارقام صورت بگیرد. در این صورت فرد مادرخرج خود را در زیر دین گروه کثیری از افرادی که به او باور داشته‌اند می‌بیند. شاید به همین دلیل بسیاری از افراد از قبول این مسئولیت سنگین در سفرهای گروهی سر یاز می‌زنند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و زندگی دیجیتال مادرخرج بودن هم دیجیتالی شده است. دنگ سفر نرم افزاری است که با قابلیت‌های ویژه خود این مسئولیت را برای کاربران تسهیل کرده است. در واقع با این نرم افزار کاربردی دیگر مادر خرج بودن دشوار به نظر نمی‌رسد.

در ادامه این مطلب از مجله چارخونه همراه ما باشید تا با قابلیت‌های کاربردی نرم افزار دنگ سفر در سفرهای گروهی بیشتر آشنا شوید.

سفرهای گروهی - دنگ سفر

برخی ویژگی‌های نرم افزار دنگ سفر

  • قابلیت ثبت جزئیات سفر
  • قابلیت ثبت اطلاعات خانواده‌ها و تهیه گزارش
  • قابلیت ثبت دنگ هر شخص به صورت مجزا
  • قابلیت ثبت تمامی هزینه‌ها
  • قابلیت تفکیک و توزیع مخارج بر اساس جنسیت و سن افراد
  • قابلیت بستن برخی از حساب‌ها در میانه سفر
  • قابلیت افزودن تصاویر سفر
  • قابلیت تهیه گزارش کامل مالی همراه با جزئیات دقیق

سفرهای گروهی با دنگ سفر

دنگ سفر یک نرم افزار کاربردی در زمینه حساب و کتاب‌های مالی است که مسئولیت‌های کامل یک فرد مادرخرج را بر عهده می‌گیرد و کاربران را از زیر بار بسیاری از مسئولیت‌های سنگین مالی می‌رهاند. این نرم افزار رایگان با رابط کاربری ساده خود نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود معطوف ساخته است. از دیگر ویژگی‌های متمایز این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از واحدهای مختلف پولی است. با این تفاسیر حساب‌های مالی شما به هر چند واحد پولی که باشد در این نرم افزار ثبت می‌شوند.

از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار ثبت حساب‌های افراد به صورت مجزا یا در حول یک خانواده است. به علاوه هزینه‌ها می‌توانند به صورت مساوی و یا غیر مساوی برای هر یک از افراد به صورت مجزا ثبت شوند. به این صورت دیگر لازم نیست نگران هزینه‌های شخصی خود در سفرهای دسته جمعی باشید. البته این تمام ماجرا نیست. دنگ سفر برای همه حالت‌ها پیش بینی شده است. قابلیت بستن حساب‌های افراد از دیگر امتیازاتی است که این نرم افزار نسبت به رقبای دیگرش ارائه داده است.

نحوه استفاده از نرم افزار دنگ سفر

کار با برنامه دنگ سفر بسیار ساده و آسان است. این نرم افزار با رابط کاربری جذاب و روان و محیط گرافیکی گیرا آماده سرویس دهی به همه کاربران خود است. پس از دانلود و نصب دنگ سفر به صفحه اصلی برنامه هدایت می‌شوید. اکنون باید اطلاعات سفر و همسفران دیگر خود را به برنامه بیافزایید. البته توجه داشته باشید اولین شخصی که به برنامه معرفی می‌کنید به عنوان مادرخرج شناخته می‌شود. اکنون اطلاعات کامل دیگران و هزینه‌هایی که در ابتدای سفر دریافت کرده‌اید را در برنامه وارد کنید و آماده سفر شوید.

در بخش فهرست که در منوی اصلی برنامه به چشم می‌خورد به تمامی سفرهایی که تاکنون ثبت کرده‌اید دسترسی خواهید داشت. با کلیک بر هر یک از سفرها اطلاعات کامل سفر برایتان نمایان می‌شود.

همسفران

در بخش همسفران می‌توانید لیست همسفران خود را ویرایش کنید. شما در هر لحظه قادر خواهید بود به تعداد همسفران خود بیافزایید و یا حساب آن‌ها را ببندید. در بخش اطلاعات همسفر نیز اطلاعات کاملی از هر یک از همسفران ثبت شده خود از جمله شماره تلفن همراه، میزان بدهی، میزان پرداختی و … در اختیارتان قرار خواهد داشت.

هزینه‌ها

این بخش همان گونه که از نامش پیداست به هزینه‌های دریافتی و پرداختی می‌پردازد. در قسمت پرداخت علی الحساب پرداخت‌های اولیه همسفران خود را اضافه می‌کنید و هزینه‌های جدید را نیز در بخش مربوط به خود قرار خواهید داد. سپس چگونگی توزیع سهم افراد را با تعیین واحد پولی، مقدار پرداختی افراد و … مشخص می‌کنید. همچنین قابلیت ثبت توضیحات برای هر یک از پرداخت‌ها نیز در این قسمت گنجانده شده است.

دنگ

در بخس دنگ میزان بدهکاری و بستانکاری هر یک از افراد به صورت مجزا و با رنگ‌های مختلف مشخص شده‌اند. در بخش گزارش کلی نیز توضیحات کاملی از هزینه‌ها همراه با جزئیات در اختیارتان قرار دارد.

برای دانلود رایگان دنگ سفر روی تصویر زیر کلیک و یا آن را لمس کنید

همچنین می‌توانید کیوآرکد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/2072
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *