با بومرنگ هنرمند شو

مجله چارخونه » برنامه‌ » با بومرنگ هنرمند شو
با بومرنگ هنرمند شو
دانلود رایگان بومرنگ
فهرست محتوا

شاید بسیاری از افراد استعدادهای خود را در زمینه‌های هنری نادیده می‌انگارند، اما بد نیست بدانید همه ما در اعماق وجودمان از آفرینش‌های هنری لذت می‌بریم و آن‌ها را می‌ستاییم. بسیاری از افراد برای دست‌یابی به آرامش خود را با کارهای هنری سرگرم می‌کنند. حتی اگر یک هنرمند نباشید و استعدادهای هنری خود را تاکنون کشف نکرده باشید اما بی‌شک به یکی از شاخه‌های هنری گرایش بیشتری دارید و بسیاری مواقع مطالب مرتبط با آن را دنبال می‌کنید. با دانلود رایگان بومرنگ که یک برنامه آموزشی تخصصی در حوزه هنر است می‌توانید به انبوهی از آموزش‌های مختلف در شاخه‌ها و رشته‌های مختلف هنری دست یابید.

بومرنگ در خصوص هنر و دنیای هنری آموزش‌های بسیاری را برای کاربرانش گنجانده است. این اپلیکیشن با استفاده از ویدئوهای آموزشی که فراهم آورده است کاربران هنرمند بسیاری را به سوی خود جذب کرده‌ است. پس اگر به هنر و آثار هنری در زمینه‌های مختلف علاقمند هستید، ادامه این مطلب را در مجله چارخونه از دست ندهید تا با آموزش‌ها و ترفندهای هنری بومرنگ بیشتر آشنا شوید.

آموزش‌ها و ترفندهای هنری بومرنگ

بومرنگ یک اپلیکیشن آموزشی است که مطالب و ویدئوهای آموزشی فراوانی را در خصوص انواع رشته‌های هنری در خود جای داده‌است. این اپلیکیشن فعالیت خود را در حوزه‌های گوناگونی از جمله عکاسی، نقاشی، سفال گری، خیاطی و … گسترش داده‌است و با کارشناسان مشاوره خبره به مشکلات کاربران پاسخ می‌دهد. البته کاربران در ازای خدمات دریافتی از این اپلیکیشن مبلغ ناچیزی را به صورت روزانه پرداخت می‌کنند که در قیاس با هزینه‌های فراوان کلاس‌های آموزشی چندان به چشم نمی‌آید.

به علاوه کلاس‌های آموزشی مشکلات دیگری از جمله اتلاف زمان شما در مسیر رفت و آمد با خود به همراه دارند و شرکت در همه این زمینه‌های هنری هزینه بسیاری را برایتان در بر خواهد داشت. اما با بومرنگ تنها با پرداخت مبلغی جزئی تمام آموزش‌های هنری را در منزل خود دنبال خواهید کرد.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن بومرنگ به صفحه اصلی و محیط کاربری روان برنامه وارد می‌شوید. در این قسمت کافیست حوزه هنری مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به دنیایی از ویدئوهای آموزشی دسترسی یابید.

آموزش‌ها و ترفندهای هنری مختلف برنامه به صورت تفکیک شده در اختیار شما هستند تا فرآیند جستجو را برایتان ساده‌تر کنند. در ادامه به بررسی هر یک از این بخش‌ها می‌پردازیم.

دانلود رایگان بومرنگ و دسترسی به دنیایی از فیلم‌های آموزشی

اولین بخشی که در منوی اصلی می‌توان نام برد در خصوص برنامه معروف فتوشاپ و ترفندهای آن است. همان گونه که می‌دانید فتوشاپ یکی از قوی‌ترین و کامل‌ترین برنامه‌ها در خصوص ویرایش تصاویر است. اگرچه امکانات این برنامه بسیار زیاد است اما از طرفی آشنایی با تمامی قسمت‌ها به سبب تنوع ساختاری دشوار و در بسیاری موارد غیرممکن می‌نماید. اما بومرنگ با ویدئوهای آموزشی که در این بخش تدارک دیده‌است، استفاده از این غول دنیای عکاسی را برای شما ساده‌تر کرده‌است.

مد و میکاپ

آراستگی ظاهری یکی از موارد بسیار مهمی است که همیشه همه افراد نسبت به آن حساسیت خاصی دارند. بدون تردید داشتن ظاهر آراسته، مرتب و شیک آرزوی هر فردی است. همه ما افراد شیک پوش و مرتب را در دل تقدیر می‌کنیم و آرزو داریم همانند آن‌ها ظاهر خود را بسازیم. بومرنگ در این بخش از منوی خود انواع ویدئوهای آموزشی مختلف از جمله مهارت‌های میکاپ، مهارت‌های پوشش، مهارت‌های تیپ‌های مردانه جذاب و … را گنجانده‌است. شک نداشته باشید با این ویدئوهای آموزشی ظاهر شما تحسین همگان را برمی‌انگیزد.

عکاسی و ویرایش عکس

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تهیه تصاویر زیبا آشنایی با ترفندهای عکاسی و البته ویرایش عکس توسط نرم‌افزارهای مربوطه است. اگرچه فتوشاپ یکی از قوی‌ترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر به شمار می‌رود، اما در بسیاری موارد نرم افزارهای ساده‌تر و روان تری هم وجود دارند که برای ادیت تصاویر شما کافی به نظر می‌رسند. آموزش‌های لازم در خصوص ویرایش تصاویر در نرم افزارهای مختلف، به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، پرینت تصاویر و … همه در این بخش از بومرنگ گنجانده شده‌اند.

نقاشی و طراحی

نقاشی و طراحی یکی از آرامش بخش‌ترین هنرها به شمار می‌روند. کافیست بوم و رنگ خود را در دستانتان بگیرید و در عمق سفیدی کاغذ غرق شوید و رویاهایتان را به نقش بکشید. اما نقاشی و طراحی هم ترفندهای خاص خود را دارند. بومرنگ در این بخش شما را با انواع ترفندهای هنری نقاشی و طراحی آشنا می‌کند.

متفرقه

همانطور که گفته شد بومرنگ بخش‌های متفاوتی دارد اما اگر آموزش‌ها و ترفندهای هنری مورد نظر خود را در هیچ یک از بخش‌های بالا نیافته‌اید نگران نباشید. سری به بخش ویدئوهای متفرقه بیاندازید تا ویدئوهای آموزشی دیگر برنامه را هم مشاهده کنید. در نهایت تیم مشاوران بومرنگ در خدمت شما هستند تا به تمامی سوالات کاربران پاسخ دهند. بنابراین هرگونه سوال یا مشکل خود را از طریق مشاوران برنامه پاسخ دهید.

برای دانلود رایگان بومرنگ روی تصویر زیر کلیک و با آن را لمس کنید

همچنین می‌توانید کیوآرکد زیر را توسط گوشی خود اسکن کنید

http://www.charkhoneh.com/content/930536275

https://mag.charkhoneh.com/2175
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *