با پرسان پرسان معلومات عمومی خود را بالا ببرید

مجله چارخونه » بازی » با پرسان پرسان معلومات عمومی خود را بالا ببرید
با پرسان پرسان معلومات عمومی خود را بالا ببرید
دانلود رایگان پرسا
فهرست محتوا

با دانلود رایگان پرسا می‌توانید فضای یادگیری اجتماعی را به راحتی تجربه کنید. پرسا یک برنامه آموزشی است که در ظاهر رقابتی و هیجان انگیز و در قالب نوعی بازی کاربران را به چالش می‌کشد. از طریق این اپلیکیشن هیجان انگیز می‌توانید با دیگر فارسی زبانان بازی کنید و بر اطلاعات خود بیافزایید. رفاقت و رقابت، دانش و چالش و تنوع موضوعی شعارهای اصلی سازندگان این اپلیکیشن است. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه با ما باشید تا با پرسا بیشتر آشنا شوید.

در کنار یکدیگر دانش خود را افزایش دهید

پس از دانلود رایگان پرسا به محیط کاربری و صفحه اصلی برنامه وارد می‌شوید. برای شرکت در مسابقات و چالش‌های پرسا با ثبت نام در این صفحه به تمامی امکانات برنامه دسترسی پیدا خواهید کرد. نام کاربری و سطح امتیازات و شهر شما در هنگام بازی برای حریف نمایش داده می‌شود. البته در بخش تنظیمات می‌توانید برخی از این تنظیمات برنامه را به دلخواه خود شخصی سازی کنید.

حتی اگر تمایل به ثبت نام نداشته باشید می‌توانید به عنوان کاربر مهمان از امکانات پرسا استفاده کنید. در صفحه اصلی دسته بندی‌های مختلفی از سوالات گوناگون را مشاهده خواهید کرد که عبارتند از: سینمای ایران، ادبیات، ایرانگردی، ورزش، فوتبال، زبان انگلیسی، مذهب، جهانگردی و…. برای شرکت در این چالش کافیست حوزه علمی مورد نظر خود را از میان دسته‌بندی‌های موجود در برنامه انتخاب کنید و مسابقه را شروع کنید.

حالا حریف‌های خود را که از سراسر دنیا به طور تصادفی روبه رویتان قرار می‌گیرند به چالش بکشید. البته اگر نیاز داشتید می‌توانید با حریف خود چت مختصری هم داشته باشید. فراموش نکنید در این بازی هر که دانش و بار علمی بیشتری داشته باشد برنده خواهد بود. با هر بار برنده شدن در این مسابقات افتخارات و امتیازات شما افزایش می‌یابد و راه خود را برای ورود به سطح بعدی هموارتر خواهید ساخت. به علاوه با شرکت در این چالش معلومات عمومی و دانش خود را نیز بالاتر خواهید برد.

در پایان هر مسابقه شما و حریف مقابل هر یک به نوبه خود می‌توانید انتخاب کنید که آیا باز هم مسابقه را با هم ادامه می‌دهید یا تصمیم به تعویض حریف دارید. همچنین جدولی که در هنگام چالش‌ها در صفحه اصلی قابل مشاهده است برای ثبت اطلاعات چالش‌های باز و در حال اجرا و یا نتایج چالش‌های گذشته به شما یاری می‌رساند.

فضای یادگیری اجتماعی-پرسا

لیگ‌ها

یکی از بخش‌هایی که در صفحه اصلی برنامه به چشم می‌خورد به لیگ‌ها اختصاص داده شده‌است. در این لیگ‌ها کاربران می‌توانند موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کرده و نظرات خود را در بخش مربوطه ثبت کنند. همچنین با مشاهده نظرت دیگران از عقاید اعضای دیگر لیگ مطلع می‌شوند و بحث‌های جالبی را دنبال خواهند کرد. هر یک از موضوعات برنامه گروه اختصاصی خود را دارند. با این تفاسیر به راحتی می‌توانید در گروه‌های مورد علاقه خود عضو شده و روابط اجتماعی خود را گسترش دهید.

برخی ویژگی‌های برنامه پرسا

  • تدارک فضای یادگیری اجتماعی
  • قابلیت به چالش کشیدن معلومات عمومی کاربران
  • قابلیت انتخاب حریف
  • قابلیت ایجاد روابط اجتماعی در شبکه مجازی
  • عضویت در لیگ‌های محبوب
  • مشاهده نظرات دیگر کاربران در گروه‌های مورد نظر
  • قابلیت ثبت نظرات، انتقادات و پیشنهادات در گروه‌های مورد نظر

برای دانلود رایگان پرسا بر روی تصویر زیر کلیک و یا آن را لمس کنید

همچنین می‌توانید کیوآرکد زیر را توسط گوشی اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/2217
2.3/5 - (9 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *