معرفی بازی ایرانی اعجوبه‌ها: چالشی برای هوش و تمرکز شما!

مجله چارخونه » بازی » معرفی بازی ایرانی اعجوبه‌ها: چالشی برای هوش و تمرکز شما!
معرفی بازی ایرانی اعجوبه‌ها: چالشی برای هوش و تمرکز شما!
بازی اعجوبه‌ها
فهرست محتوا

یکی از المان‌های مهمی که در بازی‌های موبایلی بسیار مهم است، ایجاد عواملی جذاب، درگیرکننده و جالبه که کاربر را بتواند مدت‌ها به خود مشغول کند. «اعجوبه‌‌ها» نام یک بازی ایرانی جدید ساخته‌ استودیو کلونی ۱۱ است که توانسته با محوریت قرار دادن میزان سرعت، هوش و تمرکز گیمرها، بستری برای رقابت‌های درگیرکننده ارائه دهد. در ادامه با مجله‌ی چارخونه و معرفی بازی «اعجوبه‌ها» همراه باشید.

اعجوبه کیست؟

به چه کسی اعجوبه می‌گویند؟ اولین چیزی که به ذهن‌تان رسید هوش سرشار است. اینکه شخصی آی‌کیوی بالایی دارد و می‌تواند مسائل مربوط به هوش و تمرکز را بهتر از دیگران پیش ببرد. در بازی اعجوبه‌ها، المان هوش در کنار تمرکز و سرعت عمل قرار گرفته و این رقابت برای کسب امتیاز بیشتر و به قولی، خوابوندن کل دیگران، باعث شده تا اعجوبه‌ها تبدیل به یک بازی جذاب و نسبتا با خلاقیت‌های جدید شود.

شاید در نگاه اول، چیزی که به ذهن‌تان خطور کند این باشد که بازی شباهت به سبک و سیاق کوییز آف کینگز دارد. اما با کمی انجام بازی و جلو رفتن در آن متوجه می‌شوید که تفاوت‌های زیادی بین این دو بازی وجود دارد. البته، یکی از امتیازات و جذابیت‌های اعجوبه‌ها نسبت به کوییز، رابط کاربری پیشرفته‌تر و گیمی‌تر آن است.

از آواتارهایی که برای مخاطبان تعبیه شده تا ایموجی‌هایی که بین هر دست بازی برای ایجاد تعامل و کری‌خواندن برای رقیب در نظر گرفته شده، همه و همه باعث شده تا اعجوبه‌ها در قدم اول توانسته باشد یک لباس گیمرپسند را به تن کرده باشد.

اما ما در اعجوبه‌ها با چه چیزی طرف هستیم؟ همان‌طور که گفتم، بازی المان‌های ذهنی و عملی را هدف قرار داده است. در صفحه‌ی اصلی بازی، نموداری دایره‌ای شکل وجود دارد که به مرور و بر اساس عملکردی که در هر بازی دارید، ویژگی‌های نام برده شده در این نمودار رشد می‌کنند. دقت، سرعت، حافظه، محاسبه، قضاوت و مشاهده، المان‌هایی هستند که به مرور رشد می‌کنند و بعد از مدتی، می‌توانید ببینید که در کدام یک از این استعدادها، قوی‌تر و کدام‌ یک ضعیف‌تر هستید.

مغز و دستان‌تان را به چالش بکشید!

در اعجوبه‌ها خبری از اطلاعات عمومی و انتخاب گزینه‌ی درست نیست، در عوض شما با یک سری مینی گیم عملی و حتی نوستالژی سر و کار دارید. سنگ کاغذ قیچی یکی از گیم‌هایی است که به شکل بسیار مناسبی در بازی گنجانده شده و بر اساس معیار سرعت پایه‌ریزی شده است. بازی با اعداد بیشترین بخش مینی‌گیم‌های اعجوبه‌ها را تشکیل می‌دهد که خب، برخی وقت‌ها باید ریاضی خوبی داشته باشید تا بتوانید از پس حریف‌تان بر بیایید.

اعجوبه‌ها در ابتدای عرضه فقط ۱۲ مینی گیم دارد که شاید از لحاظ تعداد، زیاد به نظر برسد، اما شاید پس از مدتی بازی پی ببرید که این مقدار کافی نیست. سازنده‌های بازی با بروزرسانی مستمر، سعی دارند تا بازی‌های جدیدی به اعجوبه‌ها اضافه کنند و اگر حتی به منوی بازی‌ها بروید، می‌بینید که گزینه‌ی به زودی در ردیف‌های پایینی این منو قرار گرفته است.

بازی فقط به رقابت‌های تکی خلاصه نمی‌شود و بخشی تحت نام لیگ‌ها در اعجوبه‌ها وجود دارد که این لیگ‌ها به چهار دسته‌ی لیگ سه، دو، یک و لیگ برتر تقسیم می‌شود که بسته به فعالیت و کسب امتیاز، می‌توانید فرصت حضور در جمع برترین‌ها را به دست بیاورید.

«اعجوبه‌ها» در چارخونه به صورت پرداخت اشتراکی از مبدا قابل دسترس است و کاربران ایرانسلی می‌توانند به راحتی با دریافت بازی و ثبت شماره‌ی خود در منوی ابتدایی، مشترک بازی اعجوبه‌ها شوند و به رقابت با هزاران کاربر دیگر از سراسر ایران مشغول شوند.

راستی در حال حاضر با همکاری چارخونه و سازندگان بازی اعجوبه‌ها یک برنامه لیگ جذاب نیز در حال برگزاری است که از اینجا می‌توانید به اطلاعات این مسابقات و جوایز ویژه‌ای که برای آن درنظر گرفته شده است دسترسی داشته باشید.

اعجوبه‌ها در یک نگاه

  • رابط کاربری جالب و چشم‌نواز
  • بازی‌های چالش برانگیز بر مبنای هوش، تمرکز و سرعت
  • آواتارهای بامزه
  • وجود سطح‌بندی بر اساس لیگ

 

برای نصب و دانلود رایگان بازی «اعجوبه‌ها» روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

FreakMasters

https://mag.charkhoneh.com/2231
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *