با برنامه مهستان محرمی متفاوت را تجربه کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » مذهبی » با برنامه مهستان محرمی متفاوت را تجربه کنید
با برنامه مهستان محرمی متفاوت را تجربه کنید
مداحی‌ها و سخنرانی‌های مذهبی مهستان
فهرست محتوا

با دانلود رایگان مهستان از چارخونه می‌توانید به انبوهی از مداحی‌ها و سخنرانی‌های مذهبی بخصوص در موضوع عاشورا و محتواهای مرتبط با موضوعات مذهبی دسترسی داشته باشید. البته این تمام ماجرا نیست. اگر به برخی از محتواهای مهستان علاقمند شده‌اید کافیست آن را دانلود کنید و در زمان مورد نظرتان بدون نیاز به اینترنت گوش کنید. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه به بررسی بیشتری از این برنامه می‌پردازیم.

مداحی‌ها و سخنرانی‌های مذهبی مهستان

مداحی‌ها و سخنرانی‌های مذهبی مهستان

پس از دانلود و نصب برنامه مهستان به صفحه اصلی اپلیکیشن با تم مذهبی و آرامش بخش آن وارد می‌شوید. البته تم آبی رنگ پس زمینه هم در القای بیشتر حس ملکوتی برنامه موثر واقع شده‌است. اکنون باید عضو برنامه شوید تا بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید. برای عضو شدن در برنامه کافیست گزینه عضویت را از منوی اصلی انتخاب کرده و با پاسخ به چند سوال ساده نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنید. در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف برنامه و منوی اصلی آن می‌پردازیم.

دانلودها

یکی از مزایای برنامه مهستان قابلیت دانلود مداحی‌ها و سخنرانی‌های مذهبی مورد نظر کاربر است. در واقع تمام مداحی‌هایی که تا این زمان دانلود کرده‌اید در این قسمت و یکجا مشاهده خواهید کرد و بدون نیاز به اینترنت می‌توانید به محتوای مورد نظر خود گوش دهید.

علاقمندی‌ها

بی شک یافتن مداحی‌ها و سخنرانی‌های مذهبی مورد نظر کاربران از میان صدها مداح و قاری مختلف کاری زمان بر و دشوار است. اما نگران نباشید. مهستان برای این مشکل هم راه حلی اندیشیده‌است. کافیست مداح، قاری و یا محتوای مورد نظر خود را در این بخش بیافزایید و دفعات بعدی با یک کلیک هر آن‌چه می‌خواهید به سادگی بیابید.

مداحی‌ها و سخنرانی‌های مذهبی

مداحی

این بخش از منوی اصلی همان گونه که از نامش برمی‌آید به مداحی‌ها اختصاص یافته است. تمام مداحی‌های موجود در برنامه را در این بخش می‌یابید و دیگر لازم نیست میان هزاران محتوای مختلف در جستجوی محتوای مورد نظر خود باشید. در واقع این بخش همانند فیلتری جستجوی مورد نظر شما را به مداحی‌ها خلاصه می‌کند. البته در این میان تب مداحان و همه مداحی‌ها نیز در محدود ساختن جستجو به کاربران یاری می‌رسانند. به علاوه نوار جستجوی بالای صفحه هم مداحی مورد نظر شما را بر اساس نام مداح، موضوع و تاریخ مداحی در اختیارتان قرار می‌دهد.

سخنرانی

بخش سخنرانی هم مانند مداحی تمام سخنرانی‌های موجود در برنامه را فیلتر کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. در تب سخنرانان می‌توانید سخنران مورد نظر خود را انتخاب کنید و به تمام سخنرانی‌های شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید. تب سخنرانی هم بر اساس سخنرانی‌های مختلف اشخاص تعبیه شده است. کافیست سخنرانی مورد نظرتان را انتخاب کنید و به آن گوش فرا دهید. البته نوار جستجوی بالای صفحه هم شما را در یافتن سخنرانی مورد نظرتان بر اساس نام سخنران، موضوع و یا تاریخ یاری می‌رساند.

مداحی‌ها و سخنرانی‌های مذهبی

قرآن

این بخش نیز مانند دو بخش قبلی به آیات ملکوتی قرآن مجید مربوط می‌شود. اگر در جستجوی سوره یا آیه مورد نظر خود هستید در این قسمت خواهید یافت و با انتخاب قاری مورد نظرتان به آوای ملکوتی قرآن کریم گوش فرا دهید. در این بخش نیز مانند دو بخش گذشته نوار جستجوی بالای صفحه در یافتن سوره مورد نظر کاربران بر اساس نام سوره، قاری و تاریخ قرائت به کاربران کمک می‌کند.

مناجات

در این قسمت از منوی اصلی دعاها و مناجات‌های معروف در اختیارتان قرار دارد. کافیست مناجات مورد نظر خود را در قسمت جستجو تایپ کنید و با یک کلیک به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

فیلتر بر اساس برچسب

اگر محتوای مورد نظر شما برچسب یا هشتگ خاصی داشته باشد با استفاده از این بخش از برنامه به تمامی محتواهای مربوط به هشتگ مورد نظرتان دسترسی پیدا می‌کنید.

محبوب‌ترین‌ها

محبوب‌ترین‌ها در صفحه اصلی برنامه یکی از بخش‌هایی است که کاربران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. در واقع مهستان با این بخش از برنامه محبوب‌ترین محتواهای موجود در برنامه که تعداد بیشتری از کاربران استفاده کرده‌اند معرفی می‌کند. بنابراین اگر محتوای خاصی مد نظر ندارید حتما به این قسمت سر بزنید. مطمئن باشید با لیست بلند بالایی از بهترین مداحی‌ها، سخنرانی‌ها و … روبه‌رو می‌شوید.

 

برای دانلود برنامه مهستان بر روی تصویر زیر کلیک و یا آن را لمس کنید

همچنین کیوآرکد زیر با گوشی اسکن کنید

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *