۱۲ مهر ماه منتظر رویداد مجهول گلکسی سامسونگ باشید

مجله چارخونه » خبر » ۱۲ مهر ماه منتظر رویداد مجهول گلکسی سامسونگ باشید
۱۲ مهر ماه منتظر رویداد مجهول گلکسی سامسونگ باشید
فهرست محتوا

شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرده که در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۲ مهر ماه سال جاری) یک رویداد گلکسی برگزار خواهد کرد و تنها چیزی که از این رویداد نشان داده، شعار آن است. 4x fun به چه چیزی اشاره دارد؟ با مجله چارخونه و جزئیات خبر در ادامه همراه باشید.

اعلام برگزاری یک رویداد گلکسی آن هم در ماه اکتبر، مقداری سورپرایزکننده است. سامسونگ جزئیات خاصی در مورد محوریت این رویداد و اینکه قرار است در این کنفرانس از چه محصولی رونمایی کند، ارائه نداده و فقط به نمایش شعار رویداد که 4x fun است، بسنده کرده. البته در صفحه‌ی وب‌گاه سامسونگ گفته شده که:

جدیدترین دستگاه گلکسی سامسونگ راه‌های بیشتری برای نشان‌دادن شما نسبت به قبل ارائه می‌دهد!

برخی منابع خبری و نزدیک به سامسونگ، احتمال داده‌اند که رویداد جدید گلکسی به محصولی ربط دارد که در زمینه‌ی عکاسی پرکاربرد است. آیا سامسونگ قصد رونمایی از یک گوشی هوشمند میان‌رده با ۴ دوربین را دارد؟ یا قرار است دوباره گلکسی زوم زنده شود؟ شاید هم این رویداد محلی برای رونمایی از تلفن‌های تاشو و جمع‌شو باشد که سال‌ها است صحبت‌ از آنها می‌شود.

تاریخ نشان داده که همیشه قبل از رویدادهای سامسونگ، اطلاعات مراسم و محصولاتی که قرار است در آن نشان داده شود، در فضای اینترنت فاش می‌شود. پس شاید خیلی قبل‌تر از ۱۲ مهر ماه متوجه شویم که سامسونگ چه برنامه خاصی در این مراسم دارد.

منبع: Samsung News

https://mag.charkhoneh.com/2411
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *