مدیریت موثر بحران با یک کتاب جیبی

مجله چارخونه » کتاب صوتی و الکترونیک » مدیریت موثر بحران با یک کتاب جیبی
مدیریت موثر بحران با یک کتاب جیبی
مدیریت موثر بحران با یک کتاب جیبی
فهرست محتوا

کتاب مدیریت بحران با عنوان تکمیلی راه حل‌های تخصصی برای چالش‌های روزمره، کتابی است که هر مدیری به آن احتیاج دارد.

این کتاب که نسخه الکترونیکی آن در چارخونه قابل نصب است، شامل راهکارهای کارآمد، خودآزمایی‌ها و مثال‌های عینی است که برای کمک به شناسایی نقاط ضعف و قوت و تقویت مهارت‌های کلیدی لازم هستند.

شما اگر پشت میز کارتان نشسته باشید، و یا در یک جلسه حاضر شده باشید، یا در خیابان باشید، این کتاب‌ راهنمای جیبی شما را قادر می‌سازد تا نیازهای کاری روزمره خود‌تان را با شجاعت، هوش و کارایی بیشتری برطرف کنید.

این کتاب که تالیف نورمن آر.آگوستین و ترجمه فهیمه رحمتی است، راهنما فرایندی را مطرح می‌کند که می‌تواند به شما در مدیریت مؤثر بحران‌ها کمک کند، چه شما رئیس یک شرکت، مدیر یک واحد یا بخش یا رهبر یک تیم باشید.

این کتاب 86 صفحه‌ای بخش‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال در بخش پیام مشاور با شما درباره قدرت مدیریت بحران موثر سخن گفته می‌شود. در بخش دیگر به مبانی مدیرت بحران و تعریف و چرایی و چیستی بحران در یک مجموعه یا حتی زندگی شخصی ما می‌پردازد. در بخش دیگر مراحل مدیریت بحران ترسیم می‌شود و در نهایت هم شما باید پس از مطالعه کتاب، به آزمونی که از شما گرفته می‌شود، در انتهای کتاب پاسخ دهید.

می توان گفت که این کتاب یک استاد خاموش است که همه جا همراه شماست. کافیست آن را از چارخونه روی دستگاه‌های خود نصب و هر وقت در شرایط بحرانی قرار داشتید به آن مراجعه کنید. این کتاب در دسته اقتصاد و مدیریت اندروید مارکت چارخونه قرار دارد و قیمت آن 2 هزار تومان است.

در بخشی از کتاب آمده است: اگر بهترین کارمندتان فردا استعفا می‌داد، چه کار می‌کردید؟ اگر ساختمان اداره‌تان آتش می‌گرفت و به مدت چند هفته قادر به دسترسی به کامپیوتر یا فایل‌های خود نبودید و همه فایل‌های شخصی کامپیوترتان را از دست می‌دادید چه می‌کردید؟

آیا می‌توانستید به کار خود ادامه بدهید و تعهدات خود با مشتریان، فروشندگان و مقاطعه کاران را حفظ کنید؟ بسیاری افراد، مدیریت بحران را کار گروه‌های حسابرسی داخلی، مدیران ارشد و متخصصین روابط عمومی می‌دانند که این امر تا حدی درست است ـ بحران‌هایی مانند آلودگی غذایی و گزارش درآمدهای جعلی بهتر از همه توسط این افراد کنترل می‌شوند. اما وقایع برنامه‌ریزی نشده دیگری وجود دارند که می‌توانند تأثیر مخربی روی گروه و سازمان شما داشته باشند.

این کتاب راهنما فرایندی را مطرح می‌کند که می‌تواند به شما در مدیریت مؤثر بحران‌ها کمک کند، چه شما رئیس یک شرکت، مدیر یک واحد یا بخش یا رهبر تیم باشید.

[button color=”white” size=”medium” link=”http://www.charkhoneh.com/content/9005″ icon=”” target=”true”]برای دانلود کتاب مدیریت بحران اینجا کلیک کنید[/button]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *