معرفی بازی موبایل Hungry Dragon: اژدهای گرسنه!

مجله چارخونه » بازی » معرفی بازی موبایل Hungry Dragon: اژدهای گرسنه!
معرفی بازی موبایل Hungry Dragon: اژدهای گرسنه!
دانلود رایگان بازی Hungry Dragon
فهرست محتوا

اژدها همیشه مظهر قدرت و سلطه بوده و این ویژگی‌ها سبب شده تا اژدها، پای ثابت فیلم‌ها و بازی‌های مختلف باشد. Hungry Dragon، محصول جدید کمپانی یوبی‌سافت برای پلتفرم‌های موبایلی، شما را در نقش اژدهایی گرسنه برای خوردن و نابود کردن هر چیزی که سر راهش است، قرار می‌دهد. درادامه با مگ چارخونه و نقد این بازی موبایل همراه ما باشید.

چه چیزی مفرح‌تر و بهتر از اینکه در محیطی نسبتا بزرگ، با جلوه‌های بصری جالب و سرگرم‌کننده، هدایت اژدهایی را برعهده داشته باشید که هدفش، سیر شدن شکم‌اش و رشد است؟ ایده‌ی چنین بازی‌ای قبلا توسط همین شرکت یوبی‌سافت در قالب بازی کوسه محور (!) Hungry Shark پیاده‌سازی شده بود، اما حالا سازندگان بازی به سراغ اژدها رفتند تا آزادی عمل بیشتری برای وارد کردن المان‌های فانتزی داشته باشند.

هر چه در بازی بیشتر پیش بروید، اژدهای شما قابلیت‌ها و حتی ظاهر عجیب‌تر و جالب‌تری به خود می‌گیرد.

 

در ابتدای بازی، باید کنترل یک اژدهای کوچک را برعهده بگیرید. البته این اژدهای کوچک، به اندازه‌ی یک پرنده‌ی بزرگ است و می‌تواند پرندگان کوچک‌تر از خود، ماهی، عنکبوت و هر چیز دیگری را ببلعد! نکته‌ی جالب این است که شما می‌توانید انسان‌ها را هم خوراک خودتان کنید. با این حال، نزدیک شدن به انسان‌ها شاید کمی سخت باشد چرا که آنها سعی می‌کنند شما را شکار کنند!

مکان‌های مخفی و شکارهای جدید

فضای بازی همانطور که گفتیم، نسبتا بزرگ است و دید دو بعدی شما و شیوه‌ی کنترلی که بر روی اژدها دارید، سبب می‌شود تا فواصل زیادی را بتوانید طی کنید، مکان‌های مخفی را کشف کنید و شکارهای جدیدی را هم پیدا کنید. با پیشروی در بازی، اژدها بزرگ‌تر می‌شود و مکان‌های جدید‌ و متنوعی را می‌توانید پیدا کنید. هر چه اژدها بزرگتر شود، قادر خواهید بود تا شکارهای بزرگتری را که قبلا قادر به گرفتن‌شان نبودید،ِ به دست بیاورید. اگر خیلی عجله دارید تا یک اژدهای قوی‌تر و بزرگ‌تر داشته باشید، می‌توانید از سکه‌هایی که در بازی دریافت می‌کنید استفاده کنید یا سکه‌های بیشتری بخرید و در بازی خرج کنید.

بازی موبایل Hungry Dragon

Hungry Dragon چالش خاصی پیش‌روی مخاطب‌اش نمی‌گذارد و هدف بازی بیشتر سرگرم شدن با ویژگی‌های ساده است. یکی از این ویژگی‌ها، همراه داشتن پت یا به نوعی حیوانات دست آموز هستند که به شما کمک می‌کنند.

شاید نبود چالش‌های پر پیچ و خم برای چنین بازی‌ای، یک امتیاز مثبت هم باشد، چرا که برخی به دنبال سادگی و لذت از یک بازی، بدون درگیرکردن ذهن‌شان هستند و خب، Hungry Dragon تا حد زیادی از پس این وظیفه برآمده است.

 

Hungry Dragon در یک نگاه

  • جلوه‌های بصری فانتزی و جالب
  • ایده‌ی جالب کنترل اژدها در محیط دو بعدی نسبتا بزرگ
  • پیشرفت در بازی و رشد اژدها در کنار قابلیت شخصی‌سازی
  • سرعت بالای بازی و اکشنی ممتد

 

برای نصب و دانلود رایگان بازی Hungry Dragon روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/2488
امتیاز دهید

یک پاسخ

  1. این بازی فوق العادس من روی آیفون بازی کردم و نسخه چارخونشو برای تبلت گرفتم. مرسی از مقالتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *