لیموزین شما را به دنیایی از ویدئوهای جذاب می‌برد

مجله چارخونه » برنامه‌ » ویدئو و رسانه » لیموزین شما را به دنیایی از ویدئوهای جذاب می‌برد
لیموزین شما را به دنیایی از ویدئوهای جذاب می‌برد
دانلود رایگان برنامه لیموزین
فهرست محتوا

دانلود رایگان برنامه لیموزین  امکان دسترسی به اطلاعات و ویدئوهای جامعی از بهترین و معروف‌ترین شبکه‌های دنیا را برای کاربران فراهم می‌سازد. همچنین دسترسی به اطلاعات ستارگان محبوب شما در برنامه لیموزین میسر خواهد بود. در این برنامه جذاب و سرگرم کننده با کسب امتیاز و سکه در بازی‌های مجموعه و بدون شرکت در قرعه کشی از جوایز نفیس بهره مند می‌شوید. پس وقت را هدر ندهید و با دانلود رایگان برنامه لیموزین از امتیازات ویژه این برنامه محبوب بهره‌مند شوید.

البته فراموش نکنید که قبل از دانلود رایگان برنامه لیموزین در ادامه این مطلب از مجله چارخونه از ویژگی‌های منحصر به فرد آن نیز مطلع شوید.

نصب و دانلود رایگان برنامه لیموزین

همان گونه که گفته شد اپلیکیشن لیموزین یک مجله ویدئویی سرگرم کننده و محصول شرکت بادبادک هفت آسمان است که با اطلاعات کامل خود از شبکه‌های تلویزیونی معروف دنیا حسابی در دل کاربران خود جا بازکرده‌است.

این مجله اینترنتی اطلاعات به روز شده از ستارگان محبوب، ویدئوهای جالب، دانستنی‌ها و خلاصه هر آن چه کاربران می‌خواهند را در خود جای داده‌است. از دیگر مزایای برنامه لیموزین قابلیت بازی و کسب امتیاز و در نهایت بهره مندی از جوایز ویژه است آن هم بدون قرعه کشی. خلاصه مزایای کاربردی این برنامه به قدری متنوع است که تا خودتان امتحان نکنید متوجه نخواهید شد. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه می‌پردازیم.

بهترین‌های موزیک

در این بخش از برنامه لیموزین بهترین موزیک‌های دنیا در دسترس کاربران قرار دارد. با ورود به این بخش با لیست بلند بالایی از خوانندگان مطرح دنیا روبه رو می‌شوید. کافیست ستاره مورد نظر خود را جستجو و دنبال کنید تا هر روز از تمامی اطلاعات مربوط به خواننده محبوبتان مطلع شوید. همچنین از جدیدترین موزیک ویدئوهای مورد نظرتان هم مطلع خواهید شد.

اتاق بازی

این بخش از برنامه همان گونه که از نامش بر می‌آید به بازی و سرگرمی مربوط است. کاربران در این قسمت با کارت بازی می‌توانند امتیاز کسب کنند و از جوایز نفیس لیموزین بهره مند شوند. در قسمت جوایز هم از جوایز بی نظیری که لیموزین در اختیار کاربران قرار می‌دهد مطلع می‌شوید.

امروز در لیموزین

این قسمت از برنامه لیموزین به ویدئوهای به روز برنامه از سراسر دنیا اختصاص دارد. کافیست بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید و به اطلاعات به روزشده آن دسترسی پیدا کنید. در قسمت دور دنیا در 60 ثانیه مروری بر اخبار روز دنیا خواهید داشت و در بخش بد نیست بدانید معلومات عمومی خود را بالا می‌برید. البته از ویدئوهای به روز در شبکه‌های معروفی چون نشنال جغرافی هم نباید به سادگی عبور کرد.

ناگفته نماند که شما با مشترک شدن در برنامه لیموزین می‌توانید به برخی از ویژگی‌های خاص این برنامه دسترسی داشته باشید. البته این به معنی محدودیت نیست بلکه صرفا برخی از ویژگی‌های خاص این برنامه اشتراکی است. البته همانطور که می‌دانید اشتراک این برنامه‌ها در بازار محتوایی چارخونه به مدت ۴۸ ساعت برای شما رایگان بوده و به این ترتیب می‌توانید در این مدت با خیال راحت تمامی امکانات برنامه را در اختیار داشته باشید.

برای نصب و دانلود رایگان برنامه لیموزین روی تصویر زیر کلیک و یا آن را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *