سید استارز ۲۰۱۸ با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

مجله چارخونه » خبر » سید استارز ۲۰۱۸ با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود
سید استارز ۲۰۱۸ با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود
سید استارز ۲۰۱۸
فهرست محتوا

ایرانسل با هدف کمک به توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال و اشتغال‌زایی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، از رویداد استارتاپی «سید استارز» حمایت می‌کند.

به گزارش مجله چارخونه، رویداد جهانی «سید استارز» (Seedstars) که توسط شتابدهنده فارابی در دانشگاه شهید بهشتی در سال ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد با حمایت ایرانسل به میزبانی شهرهای اصفهان، شیراز و تهران برگزار می‌شود.

سید استارز  مسابقه‌ای جهانی است که هدفش رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت شرکت‌ها است. هدف این رویداد، پیدا کردن بهترین استارتاپ در جوامع استارتاپی نو و بازار‌های در حا‌ل توسعه است؛ استارتاپ‌هایی که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده را به بازار جهانی عرضه کنند.

هدف سید استارز ۲۰۱۸ چیست؟

سیداستارز استارتاپ‌های پیشرو را با هدف حمایت از کسب‌وکار‌های منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها شناسایی می‌کند و در راستای ماموریت خود برای پیدا کردن کارآفرینان برتر بازارهای نوظهور، امسال در بیش از ۷۰ کشور جهان این رویداد را برگزار می‌کند تا بهترین استارتاپ‌ها را شناسایی و به آنها فرصت ارتباط با سرمایه‌گذاران و مربیانی از سراسر جهان را بدهد.

نخستین رویداد سیداستارز 97 در ایران، روز ۱۵ مهر در شهر اصفهان برگزار می‌شود و از میان تمامی استارتاپ‌های شرکت‌کننده، ۱۰ تیم به انتخاب سیداستارز برای ارائه به روی صحنه دعوت می‌شوند. در روز ۱۷ مهر نیز استارتاپ‌های شیرازی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در ادامه، روز ۲۰ مهرماه تیم برتر رویداد اصفهان و تیم برتر رویداد شیراز همراه با هشت تا 10 تیم برتر تهران در تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی ایده‌های خود را در مقابل داوران ارائه می‌کنند.

برنده رویداد سیداستارز ایران با هزینه سیداستارز به رویداد جهانی در سوئیس اعزام می‌شود تا برای به دست آوردن جایزه‌های میلیون دلاری رقابت کند.

استارتاپ‌هایی که در این رویداد ثبت نام می‌کنند باید کمتر از دو سال از آغاز فعالیت‌شان گذشته باشد. ثبت‌نام در سیداستارز، از طریق وب‌سایت این رویداد به نشانی seedstars.ir در یکی از سه شهر تهران، اصفهان یا شیراز امکان‌پذیر است.

https://mag.charkhoneh.com/2637
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *