با نجف گردی بدون دغدغه سفر کنید

مجله چارخونه » برنامه‌ » با نجف گردی بدون دغدغه سفر کنید
با نجف گردی بدون دغدغه سفر کنید
دانلود رایگان نجف گردی
فهرست محتوا

دانلود رایگان نجف گردی که از برنامه‌های کاربردی محبوب در دسته گردشگری و مکان‌یابی است این روزها و همزمان با اربعین حسینی می‌تواند راه‌گشای بسیاری از زائران این شهر در این ایام باشد. همسفر دیجیتال اندرویدی نجف گردی را می‌توان بهترین و کاملترین اپلیکیشن گردشگری نجف و یک همراه کاملا حرفه‌ای برای سفر، گردش و یا زیارت در نجف دانست.

با نصب این برنامه روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود می‌توانید به اطلاعاتی شامل، معرفی مراکز رفاهی و اقامتی، راهنمای غذا و نوشیدنی‌های محلی، معرفی رستوران و کافه‌های نجف، جاذبه‌های گردشگری و چندین عنوان کاربردی دیگر دسترسی پیدا کنید.

نوار بالای صفحه برنامه نجف گردی

در قسمت بالای صفحه علاوه بر بخش جستجو که امکان یافتن سریع اطلاعات مورد نظر را به شما می‌دهد بخش تنظیمات نجف گردی وجود دارد که در آن دسته بندی مشخصی وجود دارد و شما با انتخاب هر دسته می‌توانید کاربری راحت‌تری با این نرم افزار داشته باشید. خانه، ثبت مکان جدید، علاقه مندی‌ها، رای به برنامه و … از بخش‌های مختلفی هستند که در بخش تنظیمات قرار دارند.

نوار میانی

آب و هوا: این قسمت شامل بخش هایی چون وضعیت آب و هوا و اطلاعات است. در بخش آب و هوا مشاهده وضعیت آب هوای نجف در یک هفته فراهم شده است. شما می‌توانید نه تنها از وضعیت آب و هوای نجف در روز مورد نظر مطلع شوید، بلکه به آرشیوی یک هفته‌ای هم درباره آب و هوای این شهر دسترسی خواهید داشت.

اطلاعات: در این بخش اطلاعاتی کلی در مورد شهر نجف، موقعیت جغرافیایی و … ارائه شده است و همچین موقعیت این شهر روی نقشه کشور عراق مشخص شده است. موقعیت جغرافیایی، نحوه دسترسی به شهر و حتی بازگشت از نجف به شهر خود و اطلاعت تکمیلی دیگر در این قسمت گنجانده شده است. همه این اطلاعات به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته این برنامه کاربردی امکان مشاهده آفلاین اطلاعات لود شده را به شما می دهد.

نوار پایین صفحه

در نوار ابزار پایین صفحه اصلی بخش‌های مختلف نقشه، مراکز خرید، هتل، رستوران ها و گردشگری قرار گرفته‌اند که به معرفی آنها می‌پردازیم.

نقشه

در این قسمت گروه‌های مختلفی که اطلاعات آنها روی نقشه وجود دارد معرفی شده‌اند. این گروه‌ها شامل مراکز خرید، گردشگری، خوردن و نوشیدن و هتل‌هاست. با انتخاب هر یک از گروه‌ها اطلاعات مورد نظر روی نقشه به شما ارائه می‌شود. به عنوان مثال با انتخاب گروه مراکز خرید تمام مراکز خریدی که در نقاط مختلف شهر نجف واقع شده است به شما نشان داده می‌شود.

با لمس مرکز خرید مورد نظر روی نقشه صفحه‌ای باز می‌شود که حاوی اطلاعاتی چون آدرس، محل قرارگیری و نحوه دسترسی به مرکز خرید به شما ارائه می‌دهد. حتی در این قسمت می‌توانید تصاویری از مرکز خرید مورد نظر و همچنین کالاهایی که در آن به فروش می‌رسد به شما ارائه می‌شود.

در این قسمت همچنین می توانید نظرات کاربران دیگر را در مورد مرکز خرید مورد نظر همراه با عکس مشاهده کنید. همچنین می توانید نظر خود را در مورد مرکز خرید با دیگران به اشتراک بگذارید، از مرکز خرید عکس بگذارید و حتی به آن امتیاز بدهید.

مراکز خرید

در این قسمت شما می‌توانید با استفاده از گروه‌بندی در نظر گرفته شده که شامل عطر و آرایشی، برند و مارک، پوشاک، دکوراسیون، گل و هدیه و… است مرکز خرید مورد نظر را روی نقشه بیابید.
با لمس مرکز خرید هم به اطلاعات کاملی که در مورد مراکز خرید شهر نجف ارائه شده است دسترسی می‌یابید. با انتخاب هر یک از مراکز خرید پنجره‌ای باز می‌شود که حاوی اطلاعات کامل در مورد مرکز خرید است. اطلاعاتی چون مشخص کردن موقعیت مرکز خرید روی نقشه، عکس‌های مختلف و آدرس.

در این قسمت نیز می‌توانید گزارش کاربران دیگر برنامه را در مورد مرکز خرید مطالعه کنید و شما هم به مرکز خرید امتیاز دهید و عکس و گزارش خود را از وضعیت مرکز خرید با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید مرکز خریدهای جدید را به لیست این برنامه اضافه کنید.

هتل‌ها

در قسمت مربوط به هتل ها نه تنها لیستی مفصل از هتل‌های شهر نجف برایتان آماده شده است؛ بلکه اطلاعاتی در مورد رده بندی آنها بر اساس ستاره و دوری و نزدیکی به مراکز خرید و زیارت و … ارائه شده و نکاتی که قبل از انتخاب هتل باید به آن توجه شود نیز به شما یادآوری شده است.

همچنین با لمس گزینه گروه‌ها در قسمت هتل‌های برنامه نجف گردی پنجره‌ای برایتان باز می‌شود که شما می‌توانید بین هتل‌های موجود از نظر درجه‌بندی یک درجه را انتخاب و لیستی از هتل‌های مورد نظر را مشاهده کنید.

با لمس روی هر هتل صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که اطلاعات کاملی در مورد وضعیت هتل به شما ارائه می‌دهد که این اطلاعات همراه با عکس‌هایی است که کاربران به ثبت رسانده‌اند. شما هم می‌توانید این اطلاعات را تکمیل و همچنین به هتل مورد نظرتان امتیاز دهید.

خوردن و نوشیدن

در این قسمت از برنامه نجف گردی می‌توانید اطلاعات کاملی از رستوران، چایخانه و کافی شاپ های نجف بدست آورید. کافیست روی نوار گروه‌ها کلیک کنید و یکی از گزینه‌های رستوران، فست فود، کافی شاپ، کبابی، بستنی و آبمیوه و … را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گروه مورد نظر لیستی همراه با عکس و توضیحاتی کامل از رستوران یا کافی شاپ‌های نجف روبرویتان باز می‌شود که با انتخاب هر یک از این مکان‌ها آدرس و موقعیت محل مورد نظر، نظرات کاربران و … در اختیارتان قرار می‌گیرد. شما هم می توانید اطلاعات این قسمت را کامل کنید و به رستوران و … امتیاز دهید.

گردشگری

در قسمت گردشگری اطلاعات کاملی در مورد مراکز زیارتی، تفریحی، میراث فرهنگی و… به شما ارائه می‌شود و با لمس روی هر یک از این مراکز موقعیت آن روی نقشه مشخص می‌شود. می‌توانید کار خود را ساده کنید و با انتخاب یکی از بخش‌های اماکن دیدنی، مذهبی، جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و … به لیست کاملی از مناطق گردشگری دسترسی پیدا کنید.

با کلیک روی هر یک از این مراکز اطلاعات تکمیلی چه تصویری و چه نقشه و متن به شما ارائه می‌شود. البته شما می‌توانید در این قسمت هم به تکمیل اطلاعات کمک کنید و به محل مورد نظر امتیاز دهید. این قسمت از برنامه همچنین ویدئوهایی که توسط کاربر دانلود شده در معرض نمایش می‌گذارد.

اگر قصد سفر به نجف را دارید، برنامه اندرویدی نجف گردی را به شکل رایگان از اندروید مارکت چارخونه روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و با خیال راحت به هرکجا که می خواهید سفر کنید.

در همین زمینه بخوانید:

با کربلاگردی، سفر به کربلا آسان می‌شود

محرم امسال را با اپلیکیشن محرم عزاداری کنید

 

برای نصب و دانلود رایگان نجف گردی روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *