شماره بیست و سوم مجله «بازینامه» را رایگان از چارخونه دریافت کنید

مجله چارخونه » کیوسک » شماره بیست و سوم مجله «بازینامه» را رایگان از چارخونه دریافت کنید
شماره بیست و سوم مجله «بازینامه» را رایگان از چارخونه دریافت کنید
فهرست محتوا

«بازینامه»، تنها ماهنامه تخصصی بازی‌‌سازی ایران است که به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود و هم‌اکنون، شماره‌ی ۲۳ام این نشریه به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. مطالعه‌ی نسخه‌ی موبایلی این مجله را اختصاصی از «چارخونه» می‌توانید تجربه کنید.

مجله تخصصی آموزشی «بازینامه» به عنوان تنها نشریه آموزش بازی‌سازی پارسی زبان، از تیرماه نود و چهار کار خود را آغاز کرده و اهدافی ارزشمند را دنبال می‌کند؛ که از جمله آن‌ها می‌توان به آموزش مباحث مختلف و گسترده مربوط به تولید بازی و همین‌طور مطالب معرفی و بررسی بازی‌های مستقل داخلی و خارجی اشاره کرد.

«بازینامه» برای نیل به این هدف، اقدام به گردآوری افرادی متخصص و باتجربه نموده و قصد دارد در قالب یک نشریه ماهیانه، بازی‌سازیِ علمی را در ساده‌ترین شکل ممکن به مخاطبان خود ارائه دهد.

 

شماره‌ی جدید مجله‌ی بازینامه پرونده‌ای ویژه از بازی پر سر و صدای ایرانی «فیلیپینگ فلیپ» را در خود دارد. این بازی که توانسته در جشنواره‌های ایرانی و خارجی خوش بدرخشد و در پروژه‌ی کالکتیو کمپانی مطرح اسکوئرانیکس قرار بگیرد، نقل و نبات محافل خبری داخل و خارج از کشور شده و مجله‌ی بازینامه برای آشنایی تمام و کمال ما با این بازی، پرونده‌ی قطور و پرجزئیاتی را تدارک دیده است.

از نگاهی به روند ساخت سری بازی‌های معروف مکس پین، تا بازی‌سازی مسقل دنیا و بررسی چندین و چند بازی، پکیجی از مطالب مفید گیمینگ را در این مجله می‌توانید مطالعه کنید.

اگر گوشی هوشمند شما اندرویدی است، بازینامه را می‌توانید به بهترین و ساده‌ترین شکل ممکن مطالعه کنید. شماره‌ی ۲۳ مجله بازینامه هم‌اکنون در «چارخونه» موجود است و شما می‌توانید تنها با کلیک یا لمس لینک پیش رو، آن را روی گوشی یا تبلت به راحتی مطالعه کنید.

 

برای دانلود رایگان نسخه موبایلی مجله بازینامه روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

بازینامه 23

https://mag.charkhoneh.com/2813
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *