آلبوم «کجا باید برم» روزبه بمانی در چارخونه منتشر شد

مجله چارخونه » موسیقی » آلبوم «کجا باید برم» روزبه بمانی در چارخونه منتشر شد
آلبوم «کجا باید برم» روزبه بمانی در چارخونه منتشر شد
دانلود آلبوم «کجا باید برم» روزبه بمانی
فهرست محتوا

همزمان با انتشار در بازار موسیقی، امکان دانلود آلبوم «کجا باید برم» روزبه بمانی در چارخونه نیز فراهم شد. اولین آلبوم مستقل روزبه بمانی با نام «کجا باید برم» از روز بیست و چهارم مهر ماه با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد روانه بازار موسیقی شد. در مجله چارخونه بیشتر از این آلبوم بدانید.

«کجا باید برم» عنوان اولین آلبوم مستقل روزبه بمانی شاعر و ترانه سرای کشورمان است که از روز سه شنبه 24 مهر ماه با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط موسسه صوت «آوای هنر» در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

در این آلبوم سیزده قطعه موسیقایی با نام های «کجا باید برم»، «تمرین تنهایی»، «چالوس»، «جنون»، «خسته شدم»، «سلام» و «بغض سی ساله» با تنظیم و میکس و مستر سعید زمانی، «عاشقی» با تنظیم و میکس و مستر معین راهبر، «من حافظم» با تنظیم اشکان آبرون و میکس و مستر سعید زمانی، «شلیک» با تنظیم و میکس و مستر مهرداد احمدزاده، «به من نگو عاشق» با تنظیم هومن نامداری و میکس و مستر سعید زمانی، «خودم خواستم» با تنظیم شجاعت شفایی و محمد فلاح به مخاطبان ارایه شده است.

احسان نی‌زن نوازنده ویولن و ویولا، فرشید ادهمی نوازنده گیتار، مهرداد عالمی نوازنده ویولن سل، فیروز ویسانلو نوازنده گیتار، هومن نامداری نوازنده کلارینت، ابراهیم علوی نوازنده عود، فاضل پیش نوازنده گیتار، میلاد عالمی نوازنده ویولن گروه نوازندگان این آلبوم را تشکیل می دهند.

شب شیشه‌ای، اولین تجربه بمانی

تیتراژ پایانی برنامه شب شیشه‌ای با اجرای رضا رشیدپور اولین تجربه خوانندگی روزبه بمانی در سیزده سال پیش بود. بعد از این تجربه روزبه چند حضور جسته و گریخته در عرصه خوانندگی داشت و مثلاً در زمستان 85 تیتراژ برنامه «منو زیر سایه خودت بگیر» را با هم‌صدایی مهدی یراحی و نیما مسیحا اجرا کرد. در سال 91 هم قطعه «آوار» را برای زلزله‌زدگان آذربایجان دکلمه کرد. اما در همه این سال‌ها یکی از چهره‌های فعال و پرطرفدار عرصه ترانه بود و در سه دوره جشن سالانه «موسیقی ما» هم تندیس طلایی بهترین ترانه‌سرای سال را کسب کرد.

بمانی سال 95 در فیلم‌سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری ایفای نقش کرد و قطعه «خسته شدم» را هم برای آن فیلم خواند و منتشر کرد. از آنجا بود که حضور بمانی در زمینه خوانندگی هم جدی‌تر شد و آن اثر استقبال خوب شنوندگان موسیقی را به دنبال داشت. در ادامه او برای فیلم‌های سینمایی نظیر «بدون تاریخ بدون امضا»، «اسرافیل» و «لاتاری» قطعاتی را خواند. همچنین کارهایی نظیر من حافظم و چالوس را با موزیک‌ویدئو منتشر کرد.

 

برای دانلود آلبوم «کجا باید برم» روزبه بمانی روی تصویر زیر کلیک یا آن‌را لمس کنید

 همچنین می‌توانید کیو‌آر‌کد زیر را با گوشی خود اسکن کنید

https://mag.charkhoneh.com/2893
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *