فتوگرید عکس‌های شما را جذاب و گیراتر می‌کند

مجله چارخونه » برنامه‌ » فتوگرید عکس‌های شما را جذاب و گیراتر می‌کند
فتوگرید عکس‌های شما را جذاب و گیراتر می‌کند
فتوگرید عکس‌های شما را جذاب و گیراتر می‌کند
فهرست محتوا

فنوگریدبرنامهای کاربردی و رایگان برای ویرایش عکس‌ و فیلم‌های مورد نیاز شما در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر است که برای هر پلت فرمی‌ لازم و ضروری به نظر می‌رسد.
این برنامه سرگرم کننده با کاربردهای مختلف خود از جمله، درست کردن جی آی اف‌های مختلف، ویرایش و کولاژ ویدئوهای مختلف، ویرایش و کولاژ عکس‌ها، افکت‌های ویدئویی، بریدن و فیلتر عکس‌ها، استیکرهای مختلف، ساخحت پس زمینه، اسلایدشوهای گوناگون و بسیاری موارد دیگر، مورد توجه بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان قرار گرفته است. طبق آماری که از کاربران فتوگرید منتشر شده است، هر روز بیش از 15 میلیون عکس توسط کاربران این برنامه ویرایش می‌شود.
در ادامه این مطلب در مجله چارخونه با کاربردهای مختلف این برنامه آشنا می شویم.

امکانات برنامه فتوگرید

پس از نصب و  راه اندازی برنامه به صفحه اصلی فتوگرید هدایت می‌شوید. در این صفحه امکانات متعدد برنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در اسلاید شوی بالای برنامه، استیکر و فیلترهای جدید و پرکاربردی برای کاربران به نمایش در می‌آید و زیر این اسلایدشو هم امکانات اصلی برنامه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.
بخش بعدی صفحه اصلی هم به پرطرفدارترین‌ها اختصاص دارد که به صورت اسلایدشو پس زمینه‌ و دیگر امکانات پرطرفدار برنامه از نظر کاربران را نمایش می‌دهد. آخرین بخش از صفحه اصلی هم به پوسترهای پیش فرض موجود در برنامه می‌پردازد.

دانلود رایگان برنامه فتوگرید

نوار ابزار میانی صفحه اصلی برنامه فتوگرید

  • گرید (Grid)

گزینه گرید به کاربران اجازه می‌دهد با انتخاب دو یا چند عکس از میان آلبوم عکس‌های خود، چیدمان‌های جالب به آن‌ها بدهند و با کنار هم قرار دادن عکس‌های خود، یک عکس کامل از آن‌ها تشکیل دهند.
برای استفاده از این گزینه کافیست که ابتدا عکس‌های منتخب خود را جداسازی کنید و سپس به ویرایش بپردازید. با انتخاب گزینه LAYOUT نوع چیدمان و قاب بندی عکس‌ها را انتخاب می‌کنید. گزینه RATIO هم بزرگ یا کوچک کردن عکس‌ها و قابلیت عکس تمام صفحه را برای کاربران مهیا می‌سازد. انتخاب پس زمینه، افزودن متن، ‌نقاشی کردن روی عکس‌ها،‌ فیلتر کردن نور عکس‌ها و انتخاب نور مناسب، افزودن استیکرهای جالب، افزودن قاب، بریدن بخشی از عکس‌ها و حتی اضافه کردن واترمارک شخصی خودتان از جمله امکانات قابل توجه دیگر این بخش از برنامه هاست.

  • ویرایش (Edit)

این بخش از برنامه فتوگرید به ویرایش عکس منتخب کاربران می‌پردازد. برای استفاده از این بخش ابتدا عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس توسط نوار ابزاری که پایین صفحه برایتان به نمایش در خواهد آمد به ویرایش عکس خود بپردازید. از جمله امکانات ویرایش این بخش از برنامه عبارتند از: تغییر پس زمینه عکس، اضافه کردن متن، نقاشی کردن، تغییر سایز عکس، بریدن قسمت‌هایی از عکس، فیلتر کردن نورهای ناخواسته و انتخاب نور مورد نظر، تمام صفحه کردن عکس، اضافه کردن استیکر و قاب، محو کردن شکل‌ها و اضافه کردن واتر مارک.

  • مم (Meme)

با استفاده از این بخش از برنامه فتوگرید، مم‌های جذاب تهیه کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با استفاده از مم می‌توانید متن مورد نظر خود را به عکس اضافه کنید. به علاوه با استفاده از این امکان می‌توانید متن مورد نظر خود را روی عکس‌ها اضافه کنید و یا بالای عکس در قسمتی جداگانه متن‌ها را اضافه کنید. پس از انتخاب عکس مورد نظر خود، امکانات متعددی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ازجمله این امکانات اضافه کردن GIF است.  امکانات دیگر این بخش عبارتند از: اضافه کردن استیکر، تغییر پس زمینه، تغییر سایز عکس به سایز مطابق با اینستاگرام، اضافه یا کم کردن خطوط جدا کننده عکس و اضافه کردن واتر مارک.

  • فیلتر واو (WOW FILTER)

با استفاده از این بخش برنامه فتوگرید و فقط توسط دوربین پلت فرم خود، عکس‌های جالب از خود ثبت کنید. فقط کافیست دوربین خود را روی صورتتان تنظیم کنید و با استفاده از تم‌های مختلف پیش فرض برنامه، عکس‌های جالب بسازید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

  • الگو (PATTERN)

در این بخش از فتوگرید با عکس‌های مورد نظر خود الگوهای جذاب تهیه کنید و در پس زمینه عکس‌ها، موبایل و یا تبلت خود استفاده کنید. فقط کافیست عکس یا استیکر مورد نظر خود را انتخاب کنید و با تغییر رنگ‌های پس زمینه الگوهای جذاب بسازید. حتی می‌توانید با بریدن تکه ای از عکس مورد نظر خود آن را به الگو تبدیل کنید.

  • پوستر (POSTER)

با استفاده از عکس‌های خود زیباترین پوسترها را بسازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این بخش از برنامه با استفاده از پوسترهای پیش فرض آماده از عکس‌های شما بهترین و جذاب ترین پوسترها را می‌سازد. فقط کافیست عکس‌های خود را انتخاب کنید و یکی از پوسترهای پیش فرض برنامه را روی آن‌ها اعمال کنید. شک نکنید از نتیجه این کار شگفت زده خواهید شد.

  • اسکرپ بوک (SCRAP BOOK)

در این بخش از برنامه فتوگرید با انتخاب عکس، متن و پس زمینه مورد نظرتان اسکرپ بوک‌های جذاب تهیه کنید. به علاوه با امکانات دیگری از قبیل فیلتر کردن نور عکس‌ها، اضافه کردن استیکرها، نقاشی، تغییر سایز، اضافه کردن قاب و یا کلیپ و واتر مارک می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و به جذابیت آن‌ها بیفزایید.

  • اسلاید شو (SLIDE SHOW)

اسلایدشوها یکی از امکانات جذاب ویرایش عکس هستند که با کنار هم قرار دادن عکس‌های منتخب شما اسلایدهای جذاب می‌سازند. از دیگر امکانات این بخش از برنامه فتوگرید اضافه کردن موزیک مورد نظر به اسلاید، انتخاب نوع نمایش عکس‌ها، انتخاب زمان پخش هر یک از عکس‌ها ،ترتیب چیدمان و پخش عکس‌ها، اضافه کردن قاب، تغییر پس زمینه و اضافه کردن واتر مارک است.

  • فیلم استریپ (FILM STRIP)

با استفاده از این بخش برنامه فتوگرید عکس‌های خود را ردیف بچینید و ویرایش کنید.

  • چشمک (TWINKLE)

با استفاده از این بخش برنامه فتوگرید، افکت‌های هنری متحرک به عکس‌های خود ببخشید و آن‌ها را کولاژ کنید.

  • فیلتر ونوس (VENUS FILTER)

فیلتر ونوس به شما این امکان را می‌دهد که صورت خود را روی ونوس‌های پیش فرض آماده برنامه، قرار دهید و حسابی سرگرم شوید.

  • به اشتراک گذاری (INSTA SHRE)

با این قابلیت برنامه، عکس‌های ویرایش شده و جذاب خود را با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و لحظات شادی برای خود رقم بزنید.

دانلود رایگان برنامه فتوگرید

نوار ابزار پایین صفحه اصلی برنامه فتوگرید

در نوار ابزاری که در قسمت پایین صفحه اصلی وجود دارد کلیدهای میان بر برنامه تعبیه شده است. اولین گزینه کاربران را در هر قسمت از برنامه که باشند به صفحه اصلی هدایت می‌کند.گزینه بعدی در این بخش بهترین عکس‌های ساخته شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد که بنا به امکاناتی که از برنامه که استفاده کرده اند طبقه بندی شده اند.
بخش بعدی مربوط به بازخورد آخرین عکس‌های ویرایش شده در شبکه است. بخش آخر این قسمت از برنامه هم مربوط به پروفایل شخصی خودتان است.
از جمله دیگر امکانات این بخش، تنظیمات برنامه است. با وارد شدن به بخش تنظیمات که بالای صفحه قرار دارد می‌توانید به راحتی تنظیمات برنامه را به دلخواه خود عوض کنید. یکی از امکانات جالب توجه برنامه، تنظیم زبان است که از 22 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند.

دانلود برنامه فتوگرید

 

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود رایگان برنامه PhotoGrid، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *