با ۷ برنامه کاربردی رایگان ویژه محرم و اربعین آشنا شوید

مجله چارخونه » برنامه‌ » مذهبی » با ۷ برنامه کاربردی رایگان ویژه محرم و اربعین آشنا شوید
با ۷ برنامه کاربردی رایگان ویژه محرم و اربعین آشنا شوید
برنامه رایگان ویژه محرم و اربعین
فهرست محتوا

با فرا رسیدن ماه محرم و به دنبال آن ایام راهپیمایی باشکوه اربعین بسیاری از کاربران تلفن همراه به دنبال نصب برنامه‌های کاربردی هستند که بتواند تمامی نیازهای آن‌ها را در این ایام پاسخ دهد. ما در این مطلب از مجله چارخونه ۷ برنامه رایگان ویژه محرم و اربعین به شما معرفی می‌کنیم که با دانلود آن‌ها می‌توانید به هر آنچه برای این ایام نیاز دارید به راحتی و به صورت آنلاین و آفلاین دسترسی داشته باشید.

دانلود رایگان محرم

با فرا رسیدن ایام محرم و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش، بیشتر ما عزاداران این واقعه تاریخی و مذهبی، به خواندن دعا و زیارت‌نامه‌ روی می‌آوریم. با توجه به اینکه بسیاری از ما به انجام امور مختلف و از جمله مطالعه با موبایل و تبلت روی آورده‌ایم، برای خواندن زیارت‌نامه نیز بیشتر مواقع به سراغ موتورهای جستجو رفته و از طریق وب‌سایت‌های مختلف، زیارت‌نامه مورد نظر را می‌خوانیم.

با دانلود رایگان برنامه محرم اما شما یک گام جلوتر هستید. شما می‌توانید با کمک اپلیکیشن محرم به لیستی کامل از دعا، زیارت‌نامه، اعمال مذهبی و… دسترسی یابید. اینجا یک نقد و بررسی کامل از این برنامه برای شما نوشته‌ایم که می‌توانید آن را مطالعه کنید. با کمک لینک و کیوآٰر کد زیر نیز می‌توانید این برنامه را به راحتی و رایگان دانلود کنید.

برای دانلود رایگان برنامه محرم اینجا را کلیک یا لمس کنید

 

مهستان بانک مداحی‌ها و سخنرانی‌های مذهبی

گوش دادن به مداحی و سخنرانی‌های مذهبی جزو یکی از آداب اصلی در ماه‌های محرم و صفر است. بسیاری از ما سعی می‌کنیم حداقل در یکی از سه دهه ماه محرم با حضور در مساجد، دسته‌ها و یا تکیه‌های عزاداری این آداب را بجا بیاریم. جدا از حضور فیزیکی اما این روزها گوشی‌های هوشمند نیز به کمک ما آمده‌اند و تقریبا دسترسی به هر اطلاعاتی که نیاز داریم را برای ما فراهم آورده‌اند. یکی از همین اطلاعات در اختیار داشتن یک بانک کامل از مداحی‌ها و سخنرانی‌های مشهورترین افراد حاضر در این بخش است.

بر همین اساس شما می‌توانید با دانلود رایگان مهستان از چارخونه به انبوهی از مداحی‌ها و سخنرانی‌های مذهبی بخصوص در موضوع عاشورا دسترسی داشته باشید. البته این تمام ماجرا نیست. اگر به برخی از محتواهای مهستان علاقمند شده‌اید کافیست آن را دانلود کنید و در زمان مورد نظرتان بدون نیاز به اینترنت گوش کنید. در این مطلب از چارخونه یک نقد کامل از مهستان برای شما نوشته‌ایم که می‌توایند با کلیک در اینجا آن را مطالعه کرده و در پایان نیز آن را دانلود کنید. اگر هم می‌خواهید سریع‌تر به مهستان دسترسی داشته باشید کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دانلود برنامه مهستان اینجا را کلیک و یا لمس کنید

 

با سیره به راحتی قرآن بخوانید

یکی دیگر از اعمال مذهبی که بسیاری از ما در دو ماه محرم و صفر بجا می‌آوریم خواندن زیارت‌نامه‌های اهل بیت است. بخصوص در زمانی که در حال سفر به اماکن متبرکه‌ای همانند نجف، کربلا و سامرا هستیم.

طبیعتا به همراه داشتن تمامی این موارد در قالب یک نرم‌افزار کاربردی در تلفن همراه می‌تواند خیلی راحت‌تر از کتاب و یا موارد چاپی باشد. سیره یک اپلیکیشن مذهبی است که با دانلود رایگان آن می‌توانید به احادیث، ادعیه، ذکرهای مختلف و اعمال مذهبی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این تلاوت آیات قرآن کریم با این برنامه کاربردی آسان‌تر می‌شود.
دانستنی‌های طب اسلامی، زیارت آنلاین، نواهای نورانی، آهنگ‌های پیشواز مذهبی و .. از دیگر بخش‌های این برنامه کاربردی هستند. همچنین در مناسبت‌های مختلف می‎‌توانید مطالب مخصوص آن ماه را مشاهده کنید. برای آشنایی بیشتر با این برنامه در این قسمت یک نقد و راهنمای استفاده کامل برای شما نوشته‌ایم. همچنین می‌توانید با کلیک روی لینک زیر به راحتی سیره را دانلود کنید.

برای دانلود رایگان سیره اینجا را کلیک و با آن را لمس کنید

با آمنین اربعین‌تان رنگ و بوی دیگری خواهد داشت

برخی از ما ممکن است اطلاعات کاملی از تمامی اعمال مذهبی در اختیار نداشته باشیم. این اتفاق در مناسبت‌های مذهبی بیشتر رخ می‌دهد؛ یعنی درست زمانی که ما می‌خواهیم هیچکدام از واجبات و مستحبات را از دست ندهیم. برای پاسخ به این نیاز ما در سال‌های اخیر اپلیکیشن‌های بسیاری به بازار آمده‌اند که آمنین یکی از آنهاست.

اپلیکیشنی جامع و کامل که نیاز ما را به یک بانک اطلاعات دینی برای ایام محرم و بخصوص ایام اربعین رفع می‌کند. برای آشنایی با این برنامه کاربردی اینجا در مجله چارخونه برای شما یک نقد و بررسی انجام دادیم که می‌توانید آن را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید با کلیک یا لمس روی لینک زیر این برنامه را دانلود کنید.

برای دانلود رایگان آمنین اینجا را کلیک یا آن را لمس کنید

با نجف گردی بدون دغدغه سفر کنید

بعد از معرفی برنامه‌های محتوایی ویژه محرم حالا نوبت به برنامه‌هایی می‌رسد که می‌تواند شما را در سفر زیارتی به عراق و امکان متبرک آن کمک بسیار کند. به عنوان اولین برنامه کاربردی پیشنهادی به شما به برنامه رایگان نجف گردی می‌پردازیم.

دانلود رایگان نجف گردی که از برنامه‌های کاربردی محبوب در دسته گردشگری و مکان‌یابی است این روزها و همزمان با اربعین حسینی می‌تواند راه‌گشای بسیاری از زائران این شهر باشد. همسفر دیجیتال اندرویدی نجف گردی را می‌توان بهترین و کاملترین اپلیکیشن گردشگری نجف و یک همراه کاملا حرفه‌ای برای سفر، گردش و یا زیارت در نجف دانست. با نصب این برنامه روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود می‌توانید به اطلاعاتی شامل، معرفی مراکز رفاهی و اقامتی، راهنمای غذا و نوشیدنی‌های محلی، معرفی رستوران و کافه‌های نجف، جاذبه‌های گردشگری و چندین عنوان کاربردی دیگر دسترسی پیدا کنید.

ما در مطلبی در مجله چارخونه امکانات کامل این برنامه را بررسی کردیم که اینجا می‌توانید آن را بخوانید. همچنین با کلیک روی لینک زیر می‌توانید این برنامه را نصب کنید.

برای نصب و دانلود رایگان نجف گردی اینجا را کلیک یا لمس کنید

با کربلاگردی، سفر به کربلا آسان می‌شود

کربلاگردی برای عاشقان امام حسین(ع) و زائران حرم مطهر ایشان بهترین همسفر دیجیتال است. با دانلود رایگان کربلا گردی همسفری در اختیار خواهید داشت که شامل اطلاعات مفید و کاربردی در مورد سفر به کربلا، راهنمای اقامت، راهنمای غذاها و نوشیدنی های محلی، رستوران ها و کافه ها، جاذبه های گردشگری و چندین عنوان کاربردی دیگر است که به خوبی می‌تواند گزینه‌های مناسب و متنوعی برای سفر به کربلا در اختیار شما بگذارد.

تمام اطلاعات در صورت عدم دسترسی به اینترنت هم به سرعت در دسترس شما قرار می‌گیرد و علاوه بر این اگر مکان خاصی مانند بازاری ناشناخته یا محلی مدنظر شماست که آدرس آن مشخص نیست، این برنامه کاربردی در مدت کوتاهی آن محل را برای شما می‌یابد و شما را برای رسیدن به آن راهنمایی می‌کند. در مجله چارخونه این برنامه کاربردی هم به شکل کامل مورد بررسی قرار گرفته است که اینجا می‌توانید آن را مطالعه کنید و علاوه بر آن با کلیک روی لینک زیر می‌توانید آن را نصب کنید.

برای نصب و دانلود رایگان کربلا گردی اینجا را کلیک یا لمس کنید

با بهترین نقشه زیارتی سیاحتی سامرا آشنا شوید

در ادامه پیشنهاد اپلیکیشن‌های مناسبتی ویژه محرم و صفر و اربعین، دانلود رایگان سامرا گردی هدیه خوبی از طرف بازار اندرویدی چارخونه برای زائران حرمین عسکرین است. می‌توان گفت که سامراگردی کامل‌ترین اپلیکیشن گردشگری و زیارتی سامرا است و با نصب آن روی گوشی موبایل اندرویدی خود به تمام اطلاعاتی که در طول سفر به سامرا احتیاج دارید، دسترسی خواهید داشت.

این برنامه همچنین به فکر افرادی که در خواندن نقشه تبحر چندانی ندارند و مدام مسیر را گم می کنند بوده و به همین دلیل یک نقشه آنلاین برای آنها در نظر گرفته است که به خوبی مسیر های مورد نظر را مشخص کرده است.

همه این اطلاعات به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته اگر نگران عدم دسترسی به اینترنت در مواقع اضطراری هستید، باید بگوییم که این برنامه کاربردی امکان مشاهده آفلاین اطلاعات لود شده را به شما می دهد. در اینجا نگاهی کامل به تمام قسمت‌های مختلف این برنامه کاربردی انداخته‌ایم که می‌توانید آن را بخوانید. همچنین می‌توایند با کلیک روی لینک زیر این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید.

برای نصب و دانلود رایگان سامرا گردی اینجا را کلیک یا لمس کنید

https://mag.charkhoneh.com/3001
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *