نی‌نی پلاس پرستار آنلاین کودک شما

مجله چارخونه » برنامه‌ » سلامت و تناسب اندام » نی‌نی پلاس پرستار آنلاین کودک شما
نی‌نی پلاس پرستار آنلاین کودک شما
دانلود رایگان برنامه نی‌نی‌ پلاس
فهرست محتوا

اینترنت و دنیای آنلاین این روزها انبوهی از اطلاعات و راهکارهای مفید در هر بخش و زمینه‌ای را برای ما به ارمغان آورده است. حالا اپلیکیشن‌های موبایلی هم به کمک دنیای آنلاین آمده تا راحت‌تر از قبل هر آنچه ما برای هر کاری نیاز داریم را در دستانمان قرار دهند. به عنوان مثال یکی از مهمترین‌ دغدغه‌های بانوان در بخش سلامت و تندرسی، مباحث مربوط به دوران ماهانه، بارداری، زایمان و نگهداری از کودک است که حالا تمام این فرایند با دانلود رایگان برنامه نی‌نی‌ پلاس برای یک مادر راحت و آسان می‌شود. با مجله چارخونه همراه باشید تا بیشتر با این برنامه نی‌نی پلاس آشنا شوید.

چگونه از نی‌نی‌ پلاس استفاده کنیم؟

پس از دانلود رایگان برنامه نی‌نی‌ پلاس از چارخونه و نصب آن روی گوشی، ابتدا باید یک نام کاربری برای خود درست کنید. برای این کار فقط کافی است شماره موبایل خود را در همان باکسی که در ابتدای برنامه برای اولین بار باز می‌شود وارد کرده و اجازه دسترسی برنامه به بخش پیامک‌ها گوشی خود را بدهید. به این ترتیب رمز ورود شما بلافاصله پس از ثبت‌نام در برنامه، برای شما پیامک شده و می‌توانید وارد برنامه شوید.

محیط برنامه از یک صفحه و چند بخش تشکیل شده که کار با آن تقریبا ساده و راحت است. البته ناگفته نماند که نی‌نی پلاس پیش از عرضه این برنامه برای تلفن‌های همراه، هم در بخش انتشارات مکتوب و هم در بخش آنلاین با مجله نی‌نی‌ پلاس فعال بوده است. در حقیقت برنامه نی‌نی‌پلاس برآیندی از تجربیات و امکانات خوب این مجموعه در بخش‌های دیگر است.

جنسیت فرزند خود را تعیین کنید!

در بالای صفحه اصلی این برنامه بخش جستجو قرار دارد که شما به راحتی می‌توانید مطالب و نیازمندی‌های خود را با جستجو در آن قسمت پیدا کنید. زیر باکس جستجو چهار باکس قرار دارد که هر کدام وظیفه‌ای خاص را بر عهده دارند. بخش‌های روز به روز، در یک نگاه، گفت و گو و بخش ابزارهای کاربردی.

بخش روز به روز یکی از بخش‌های اصلی این برنامه است و در حقیقت شما با ارایه اطلاعات درخواستی در هر کدام از حالت‌های این بخش به اطلاعات زیادی در مورد خود و شرایط فعلی و آینده خود دسترسی پیدا خواهید کرد. اقدام به بارداری، بارداری و رشد نوزاد، سه بخشی هستند که هر کدام با گرفتن اطلاعات مورد نظر از شما روند فعلی و آینده شما را بررسی کرده و همواره پیش روی شما قرار می‌دهند.

در حقیقت شما از بخش در یک نگاه می‌توانید به شرایط و وضعیت موجود خود دسترسی داشته باشید. بخش در یک نگاه همانطور که از نامش مشخص است در یک نگاه شرایط فعلی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند روند دوران ماهانگی و یا دوران بارداری شما باشد.

نکته قابل توجه در این بخش آنست که با توجه به شرایط فعلی شما، روزانه اعلان‌هایی شامل مقالات و یا نکات مفید سلامتی برای شما ارسال می‌شود که با مطالعه آن‌ها می‌توانید نکات بسیار زیادی در بخش سلامتی و تندرستی اخذ کنید.

جعبه یا بخش ابزارهای کاربردی چهارمین باکس موجود در زیر نوار جستجو است. در این بخش هم با توجه به شرایطی که شما از قبل با ارایه اطلاعات در بخش روزبه‌روز اعلام کرده‌اید، ابزارها و امکانات ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته شده است. ابزارهایی مانند تقویم باروری و تخمک‌گذاری و یا محاسبه شاخص توده بدنی از جمله این ابزارها هستند که هر کدام خدمات و امکانات بیشماری را برای شما فراهم می‌کنند.

رادیو و مجله نی‌نی پلاس

در پایین چهار جعبه‌ای که در بالا به آن اشاره کردیم یک باکس اسکرولی و یا متحرک قرار گرفته که خود شامل سه قسمت است. بخش اول شما را به مطالعه آنلاین مجله نی‌نی پلاس هدایت می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید در این قسمت به آخرین شماره و همچنین آرشیو ماه‌های گذشته این ماهنامه دسترسی داشته باشید و آنلاین آن‌را ورق بزنید.

بعد از بخش مجله، بخش موسیقی و آهنگ قرار دارد. در این بخش آهنگ‌های آرام‌بخش برای نوزادان و خواباندن آن‌ها قرار گرفته است که شما می‌توانید با انتخاب و دانلود هر کدام از این آهنگ‌ها بعدا به صورت آفلاین نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

در بخش بعدی و آخرین قسمت باکس اسکرولی یا متحرک هم رادیو نی‌نی پلاس قرار دارد. در این بخش پادکست‌های ویژه‌ای برای بانوان تهیه شده که هر کدام موضوعات خاصی داشته که می‌توان با انتخاب و دانلود آن‌ها در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید نیز گوش دهید.

با مادران با تجربه گفت‌وگو کنید

پس از بخش باکس متحرک، چهار قسمت گروه‌ها و بلاگ‌ها، مقالات، مادران و پشتیبانی قرار دارد که این چهار بخش بصورت نوار ابزار منویی و زیر یکدیگر طراحی شده و قرار گرفته‌اند. در بخش گروه‌ها و بلاگ‌ها همانطور که از نام آن‌ها پیدا است مطالب و محتواهای بسیاری از سوی کاربران این برنامه کاربری که بانوان هستند، منتشر می‌شود.

بلاگ رسانه‌ای است که همه مادران می توانند آنرا بیابند (در قسمت جستجو دیده می شود) . تفاوت بلاگ و گروه عمومی این است که تنها مالک و ادمین ها می‌توانند در آن مطلب بنویسند اما در گروه‌ها که چیزی شبیه به همان گروه‌های موجود در نرم‌افزارهای شبکه اجتماعی است، تمامی اعضا می‌توانند محتوا منتشر کرده و با یگدیگر گفت‌وگو کنند.

بخش مادران نیز در حقیقت شبکه اجتماعی از مادرانی است که در برنامه دارای پرفایل هستند. به این ترتیب شما می‌توانید از این بخش با مادران دیگری که شرایطی شبیه به شما دارند آشنا شده و به تبادل تجربیات و مشکلات خود بپردازید.

در نوار پایینی این برنامه نیز چهار بخش دسترسی به پروفایل، بخش گفت‌وگو، بخش آرشیو و کلید میانبر خانه قرار دارد. از بخش آرشیو می‌توانید به پیام‌ها، عکس و یا فیلم‌هایی که در قسمت‌های دیگر برنامه وجود دارند و قبلا آن‌ها را دانلود کرده‌اید دسترسی داشته باشید.

در هر صورت برنامه نی‌نی پلاس یک برنامه خوب و روان و کاربردی برای آندسته از بانوانی است که تصمیم به بارداری داشته و یا در دوارن پس از زایمان خود قرار دارند دانلود رایگان برنامه نی‌نی‌ پلاس و نصب آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

https://mag.charkhoneh.com/3140
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *