حال و هوای تازه عکس‌ها با Photofunia

مجله چارخونه » برنامه‌ » حال و هوای تازه عکس‌ها با Photofunia
حال و هوای تازه عکس‌ها با Photofunia
دانلود رایگان برنامه photofunia
فهرست محتوا

Photofunia یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس است که با نسخه‌های خاصی که برای هر نوع پلت فرم اندرویدی طراحی کرده، دل کاربران بسیاری را در سراسر جهان ربوده است.  اگر شما هم از طرفداران برنامه‌های ویرایش تصاویر هستید پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و به عکس هایتان حال و هوای جدیدی بدهید. در مجله چارخونه با ما همراه باشید تا در رابطه با برنامه کاربردی و جذاب Photofunia اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برنامه Photofunia

اگر می‌خواهید تصویر خود را روی بیلبوردهای تبلیغاتی شهر ببینید یا روی دیوار بزرگی به نمایش بگذارید و یا حتی نام خود را روی شیشه بخار گرفته ماشین طراحی کنید، فقط کافیست Photofunia را بین گجت‌های خود داشته باشید.
این نرم‌افزار سرگرم کننده با وجود صدها افکت خاص، روزانه میلیون‌ها نفر از کاربران را به سوی خود جذب می‌کند. تم‌ و قالب‌های مختلف برنامه به صورت منظم و دسته‌بندی شده در اختیار شما قرار می‌گیرند که همین موضوع سبب راحت‌تر شدن انتخاب شما از میان صدها تم موجود در برنامه می‌شود و کار با برنامه را ساده‌تر می‌سازد.
اگرچه برای استفاده از این برنامه نیاز به دسترسی به اینترنت دارید، اما با وجود کارایی بالا و قابلیت‌های خاصی که Photofunia در اختیار کاربران خود قرار داده است، بی‌شک به امتحان کردنش می‌ارزد.

دانلود رایگان برنامه Photofunia

نحوه کار با برنامه Photofunia

پس از دانلود رایگان برنامه Photofunia از سایت چارخونه و نصب و راه اندازی آن، کافیست یکی از تصاویر موجود در گالری خود را انتخاب کنید و یا یک عکس جدید از خودتان بگیرید. حالا فقط باید یکی از صدها تم مختلف برنامه را انتخاب کنید و روی عکس خود اعمال کنید. پس از پردازش‌های خاصی که روی تصویر اعمال می‌شود، نتیجه نهایی در کم‌تر از چند ثانیه قابل مشاهده خواهد بود. اکنون می‌توانید تصاویر جالب خود را با دوستان دیگرتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا در حافظه دستگاه خود ذخیره کنید.
در صفحه اصلی برنامه که پس از نصب و  راه‌اندازی آن در اختیار شما قرار داده می‌شود، امکانات اصلی و کلیدی دیگری از برنامه نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دانلود رایگان برنامه photofunia

نوار ابزار پایین صفحه اصلی برنامه Photofunia

در نوار ابزار پایین صفحه اصلی برنامه، گزینه‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌گیرد که عبارتند از : جدیدترین‌، رایج ترین‌، مورد علاقه‌، دسته بندی‌ها و جستجو که در ادامه به هر یک از این گزینه‌ها می‌پردازیم.

  • جدیدترین‌ها (New)

در این بخش از برنامه جدیدترین تصاویر ساخته شده توسط کاربران به نمایش در می‌آید. با انتخاب این گزینه ساعت‌ها سرگرم شوید.

  • رایج ترین‌ها (Popular)

این قسمت مربوط به رایج‌ترین تم‌ و افکت‌هایی است که مورد توجه و استفاده دیگر کاربران قرار گرفته است. با انتخاب این بخش از برنامه از قالب‌ و تم‌های رایج و پرکاربرد در برنامه مطلع شوید و آن‌ها را در جهت خلق تصاویر جذاب خود به کار بگیرید.

  • مورد علاقه‌ها (Favourites)

این بخش از برنامه مخصوص تم‌ و امکاناتی است که بیشتر مورد توجه شما قرار دارند. با قرار دادن تم‌ و افکت‌های مورد علاقه خود در این قسمت، کار خود را ساده‌تر کنید و آن‌ها را برای استفاده‌های بعدی خود در دسترس قرار دهید.

  • دسته بندی‌ها (Categories)

با انتخاب این قسمت از برنامه تمام قالب‌ و افکت‌های برنامه را به صورت طبقه‌بندی شده در اختیار خواهید داشت. کافیست موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و تمامی قالب‌های مرتبط با آن را یک‌جا ببینید و انتخاب کنید.

  • جستجو (Search)

در قسمت جستجوی برنامه هم با وارد کردن نام قالب یا کلمه کلیدی آن به راحتی به تم مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت.

  • تنظیمات

بخش تنظیمات که در قسمت بالای صفحه اصلی قرار گرفته است نیز شما را در شخصی‌سازی برنامه یاری می‌رساند. کافیست تنظیمات مورد نظر خود را در این قسمت اعمال کنید و از کار با برنامه لذت ببرید.

دسترسی‌های برنامه 

  • دسترسی کامل به اینترنت
  • خواندن کارت حافظه و در صورت نیتز تغییر یا حذف محتویات آن
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • مشاهده اتصالات شبکه
  • دوربین

تغییرات آخرین نسخه برنامه 

  • از بین رفتن برخی مشکلات جزیی و باگ‌های برنامه.
  • بهبود عملکرد برنامه.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود برنامه photofunia، اینجا کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *