پول خرد ندارید، تومن را نصب کنید!

مجله چارخونه » برنامه‌ » مالی حسابداری » پول خرد ندارید، تومن را نصب کنید!
پول خرد ندارید، تومن را نصب کنید!
دانلود رایگان تومن
فهرست محتوا

مشکل همراه داشتن پول خورد این روزها خلاقیت بسیاری از استارتاپ‌های حاضر در بخش فین‌تک را برای رفع آن شکوفا کرده و برنامه‌های کاربردی پرداختی زیادی برای این موضوع ساخته شود که برنامه تومن یکی از آن‌ها است. شما با دانلود رایگان تومن می‌توانید به راحتی پرداخت‌های خرد خود را پرداخت کنید.

در زندگی شهری آن هم در متروپلیسی مانند تهران استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و یا انجام خریدهایی که رقم آن‌ها پایین بوده و یا به قولی نیازمند پول خورد هستند، همیشه دردسرساز بوده و به همین دلیل است که بسیاری از برنامه‌های کاربردی پرداختی خرد مانند برنامه تومنن شکل گرفته‌اند برای اطلاع از چگونگی کارایی این برنامه در مجله چارخونه همراه ما باشید.

چگونه از تومن استفاده کنیم؟‌

برنامه کاربردی تومن یک اپلیکیشن مالی محسوب می‌شود که هم برای گوشی‌های اندرویدی و هم برای گوشی‌های اپل عرضه شده است. نسخه اندروید این برنامه حجمی نزدیک به ۱۲ مگابایت و نسخه iOS آن حجمی نزدیک به ۱۶ مگابایت از گوشی شما را به خود اختصاص می‌دهد. برای استفاده ابتدا باید با دانلود رایگان تومن از چارخونه آن را روی گوشی خود نصب کنید.

پس از اجرای برنامه برای اولین بار از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از ورود شماره، کد فعالسازی برنامه برای شما پیامک می‌شود. به این ترتیب شما برای استفاده از این برنامه باید در همان ابتدا یک حساب کاربری بسازید. در این مرحله برنامه از شما می‌خواهد نام و نام‌خانوادگی خود را وارد کرده تا به همین آسانی حساب کاربری شما ساخته شود.

پس از ساخت حساب کاربری برنامه از شما اجازه دسترسی به دوربین گوشی‌ را می‌خواهد. این کار به این دلیل است که از طریق دوربین گوشی، شما بتوانید کدهای QR پذیرنده‌هایی که با برنامه تومن کار می‌کنند را اسکن کرده تا به این ترتیب بتوانید پس از دریافت خدمات از آن‌ها، هزینه را از کیف پول تومنی خود پرداخت کنید. همانطور که گفتیم مکانیزم کارایی این برنامه درست مانند سایر برنامه‌های مشابه در این بخش است. به عنوان مثا زمانی که شما سوار یک تاکسی شده با اسکن QRCode‌ راننده به راحتی می‌توانید به مبلغ خدمات آن دسترسی داشته باشید و یا حتی مبلغ پرداختی را اصلاح کرده و آن را پرداخت کنید.

بعد از این مرحله شما وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید. برنامه به صورت پیش‌فرض روی صفحه پرداخت قرار دارد. در این صفحه دوربین گوشی شما فعال شده و آماده برای اسکن QR کد پذیرنده است البته دستی هم می‌توانید کد پذیرنده را وارد کنید.

کیف پول خود را شارژ کنید و با موبایل خرید کنید

در نوار بالایی صفحه پرداخت، اعتبار کیف پول شما نمایش داده می‌شود. در کنار عدد اعتبار یک علامت مثبت قرار دارد که شما با لمس آن وارد صفحه شارژ کیف پول خود می‌شوید. در این صفحه شما می‌توانید یکی از مبالغ ۵ یا۱۰ و یا ۲۰ هزار تومانی و یا حتی مبلغ دلخواه را برای شارژ کیف پول خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب رقم مورد نظر به صفحه بانک هدایت شده و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی خود و رمز دوم حسابتان و برداشت پول از حساب، کیف پول تومانی شما شارژ شده و آماده استفاده در پرداخت‌های خرد می‌شود.

در نوار ابزار پایینی صفحه اصلی برنامه تومان شما با چهار گزینه روبرو هستید. گزینه اول مربوط به دسترسی به همان صفحه پرداخت است. دومین گزینه شما را به صفحه خرید کارت شارژ موبایلی هدایت می‌کند. با استفاده از این گزینه شما می‌توانید بواسطه موجودی کیف پول خود یکی از کارت شارژهای اپراتورهای اول، دوم و سوم تلفن همراه را خریداری کنید.

سومین گزینه نوار ابزار پاینی مربوط به قسمت آرشیو تراکنش‌هاست. شما از این قسمت می‌توانید به آرشیو تراکنش‌ها و پرداخت‌های خرد خود به پذیرنده‌های مختلف دسترسی داشته باشید و آخرین گزینه نیز مربوط به پروفایل شماست. شما در این قسمت می‌توانید برای حساب کاربری خود عکس گذاشته، رمز ورودتان را تغییر دهید و یا بصورت کلی حساب کاربری خود را ویرایش کنید، دوستانتان را به استفاده از این برنامه دعوت کنید و یا از برنامه خارج شوید.

در پایان باید گفت که تومن، تجربه‌‏ای امن و منحصر به فرد را برای شما رقم می‎زند که با داشتن کارت بانکی عضو شتاب، می‌توانید کیف پول خود را شارژ کنید و از امکاناتی مانند پرداخت کرایه تاکسی، پرداخت فروشگاهی، خرید شارژ تلفن همراه و … استفاده کنید.

https://mag.charkhoneh.com/3192
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *