تگموند شما را به یک خوش‌تیپ همیشگی تبدیل می‌کند!

مجله چارخونه » برنامه‌ » خرید » تگموند شما را به یک خوش‌تیپ همیشگی تبدیل می‌کند!
تگموند شما را به یک خوش‌تیپ همیشگی تبدیل می‌کند!
دانلود رایگان تگموند (Tagmond)
فهرست محتوا

این روزها خریدهای اینترنتی و موبایلی روز به روز بیشتر شده و حتی این موضوع به بخش مد و فشن و پوشاک هم سرایت کرده است و نتیجه آن راه‌اندازی فروشگاه‌های بسیاری در همین بخش است که تگموند یکی از آن‌هاست. شما با دانلود رایگان تگموند (Tagmond) می‌توانید به راحتی به انبوهی از محصولات برندهای مختلف دسترسی داشته باشید. با مجله چارخونه برای آشنایی بیشتر با تگموند همراه باشید.

تگموند چگونه کار می‌کند؟‌

همانند بسیاری از برنامه‌های کاربردی حوزه خرید، بعد از دانلود رایگان تگموند (Tagmond) برای استفاده از آن باید یک نام کاربری در برنامه برای خود داشته باشید. پس در گام اول شماره همراه شما پرسیده می‌شود که بعد از وارد کردن آن، یک پیامک شامل کد فعالسازی برنامه برای شما ارسال می‌شود. بعد از وارد کردن کد فعالسازی به صفحه ساخت نام‌ کاربری هدایت می‌شوید که بعد از انتخاب یک نام کاربری و تایید آن وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید.

تگموند مانند برنامه‌های کاربردی دیگری که در حوزه خرید کالا و بخصوص پوشاک، کیف و کفش و لوازم مصرفی این بخش فعالیت می‌کند، کارایی ساده ، جذاب و روان دارد.

در قسمت بالایی برنامه یک باکس متحرک به سمت چپ و راست قرار دارد که به‌نظر می‌رسد بهترین محل برای اعلام کمپین‌های مختلف تگموند باشد.

در پایین این باکس دکمه خرید با نام برند قرار گرفته است. پس از لمس این دکمه شما به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن نام برند‌های مختلف درج شده است. البته در قسمت بالای این صفحه بخش جستجو نیز برای شما در نظر گرفته شده تا در صورت نبودن برند موردنظرتان در این صفحه بتوانید آن را جستجو کنید.

با انتخاب هر برند وارد صفحه محصولات آن می‌شوید. از قسمت بالای این صفحه شما می‌توانید جنسیت خود را مشخص کنید. پس از تعیین جنسیت، محصولات برند متناسب با جنسیت شما برایتان نمایش داده می‌شود. البته در زیر نوار ابزار انتخاب جنسیت دو بخش مجزای دیگر برای استفاده از فیلترهای بیشتر نیز درنظرگرفته شده است.

از باکس سمت چپ می‌توانید مرتب سازی محصولات را براساس محصولات پرطرفدار، ارزان قیمت، گران‌قیمت و محصولات جدید مشخص کنید و از باکس سمت راست می‌توانید جستجو خود را با فیلترهایی مانند نوع پوشاک موردنظر، سایز، رنگ، قیمت و محصولات موجود در بخش حراج جستجو کنید.

یک خرید شیک اما ساده

پس از انتخاب کالای مورد نظر، وارد صفحه اختصاصی آن کالا می‌شوید. در این صفحه می‌توانید تصاویر متنوعی از کالا را ببینید. همچنین در قسمت پایین تصاویر سایزهای موجود آن کالا برای شما نمایش داده شده که می‌توانید از آن قسمت سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب سایز محصول مورد نظر به سبد خرید شما اضافه می‌شود که در نهایت می‌توانید از بخش سبد و با پر کردن فرم خرید زمان و مکان تحویل کالا را مشخص کنید.

در نوار ابزار پایینی این برنامه  چهار بخش قرار دارد. قسمت اول کلید هدایت کاربر به صفحه اصلی یا همان صفحه خانه است. بعد از آن کلید بخش اکسپلورر قرار دارد که میانبری است برای هدایت شما به قسمت‌ کالاهای مربوط به خانم‌ها، آقایان و کودکان. سومین قسمت مربوط به بخش استایل است. این بخش به نوعی شبیه به یک شبکه اجتماعی مرتبط با مد و فشن است. در این بخش با توجه به علاقه‌مندی‌های شما، محصولات مختلفی به شما پیشنهاد داده می‌شود. همچنین شما در این قسمت می‌توانید برندها و محصولات خاص دیگری را دنبال کنید. آخرین قسمت هم مربوط به بخش پروفایل است که شما در آن قسمت می‌توانید اطلاعات شخصی خود را ویرایش کنید و به صفحه سفارشات خود دسترسی داشته باشید.

خرید شما پس هم گرفته می‌شود

تگ‌موند، این امکان را به شما می دهد تا با صرف کمترین انرژی در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور محصولات و لباس های مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریدی مطمئن و آسان را از خانه یا محل کار خود تجربه کرده و کالای مورد علاقه خود را در محل دلخواه خود در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

کالای خریداری شده از تگ‌موند، در ایام هفته بدون هیچ هزینه اضافی (برای خریدهای بالای پانصد هزار تومان) تحویل داده می‌شود و امکان پرداخت در محل برای شهر تهران وجود دارد. شما می‌توانید در صورت عدم رضایت، محصول خریداری شده را تا 7 روز پس از خرید، عودت دهید و هزینه خود را به صورت کامل دریافت کنید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *