خبر خوان طنین شما را از تمام خبرها آگاه می‌سازد

مجله چارخونه » برنامه‌ » خبر خوان طنین شما را از تمام خبرها آگاه می‌سازد
خبر خوان طنین شما را از تمام خبرها آگاه می‌سازد
دانلود برنامه خبر خوان طنین
فهرست محتوا

سرویس‌های خبرخوان این روزها به عنوان یکی از میانبرهای کاربران حرفه‌ای دنیای وب برای با خبر شدن از محتوای سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی موردنظرشان بحساب می‌آید. این موضوع حالا در مورد برنامه‌های کاربردی تلفن همراه نیز صدق می‌کند و حالا شما می‌توانید با دانلود برنامه خبر خوان طنین به راحتی به خبرهای سایت‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. با مجله چارخونه و بررسی این برنامه همراه باشید.

خبر خوان طنین چه کاری انجام می‌دهد؟‌

از سال‌ها پیش سایت‌ها و برنامه‌های رایگانی با استفاده ازقابلیت RSS (که بسیاری از پایگاه‌های اطلاع رسانی و البته بعدها تقریبا تمام سایت‌های استفاده کردند) شکل گرفت. در این بین البته برخی از برنامه‌ها نیز نه به صورت رایگان بلکه با اخذ مبلغی جزیی خدمات خود را به کاربران ارایه می‌دادند که برنامه خبرخوان طنین یکی از این آن‌ها است. این برنامه که نزدیک به ۱۴ مگابایت حجم دارد توسط سید یاسر طالبیان و با مبلغ هزار تومان منتشر شده است. با دانلود برنامه خبر خوان طنین می توانید از آخرین خبرهای موجود در سایت‌های خبری اطلاع یابید.

چگونه با طنین کار کنیم؟‌

پس از آنکه خبرخوان طنین را با یکی از سه روش پرداختی موجود در چارخونه یعنی پرداخت با سیم کارت یا پرداخت از طریق کارت اعتباری و یا با استفاده از اعتبار چارخونه تهیه، دانلود و نصب کردید، لیستی از سایت‌های خبری بصورت پیش فرض موجود در نرم افزار برای شما باز می‌شود.

با انتخاب هر سایت، تیتر آخرین خبرهای آن سایت برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب تیتر و لمس آن شرح مختصری از آن خبر را ببینید و در صورت تمایل به دیدن کل آن خبر می‌توانید با لمس دکمه سمت راست تیتر که به شکل زنجیر است به سایت مربوطه وارد شده و آن خبر را به شکل کامل مطالعه کنید.

کار با خبر خوان طنین بسیار آسان است و امکانات ساده‌ای نیز برای نگارش و یا اضافه کردن سایت‌های جدید برای شما در این برنامه درنظر گرفته شده است. شما می‌توانید با استفاده از منوی موجود در سمت راست نوار ابزار بالایی سایت به ویرایش سایت‌های موجود در لیست پیش فرض برنامه بپردازید. می‌توانید اولویت نمایش سایت‌ها را تغییر دهید و یا آدرس RSS‌ آن‌ها را ویرایش کرده و یا حتی آن‌ها را حذف کنید. همچنین می‌توانید سایت‌های دلخواه خود را با استفاده از آدرس RSS آن‌ها به لیست خبر خوان اضافه کرده تا از در مراجعات بعدی به این برنامه از محتواهای تازه آن‌ها نیز مطلع شوید.

برنامه خبر خوان طنین به چه دسترسی‌هایی نیاز دارد؟‌

ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
دسترسی کامل به اینترنت
تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
خواندن کارت حافظه
مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
مشاهدهٔ اتصالات شبکه

https://mag.charkhoneh.com/3271
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *