Guns of Boom از شما یک تیرانداز حرفه‌ای می سازد

مجله چارخونه » بازی » Guns of Boom از شما یک تیرانداز حرفه‌ای می سازد
Guns of Boom از شما یک تیرانداز حرفه‌ای می سازد
فهرست محتوا

دانلود بازی اکشن GUNS OF BOOM که یکی از بهترین بازی‌های تیر اندازی آنلاین و رایگان است شما را تا اوج هیجان تیراندازی می‌کشاند. GUNS OF BOOM  یک بازی اکشن و محصولی از کمپانی مطرح GAME INSIGHT  در هنگ کنگ است.

این بازی یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های تیر اندازی آنلاین و رایگان برای پلت فرم‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید است که تا کنون توسط بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان دانلود شده است.

در این بازی شما یک تیرانداز ماهر و حرفه‌ای هستید که با استفاده از امکاناتی مانند 48 گونه تفنگ مختلف از مسلسل گرفته تا تک تیرانداز و نارنجک‌ها و … به مقابله با حریف می‌روید و در صورت نیاز سلاح‌هایتان را ارتقا می‌دهید. البته باید توجه داشته باشید که هر یک از این سلاح‌ها قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند که باید آن‌ها را کشف کنید.

نکته جالب در خصوص دانلود بازی اکشن Guns of Boom این است که شما خودتان همه کاره هستید و کسی برای شما استراتژی جنگی نمی‌نویسد. تصمیم گیرنده خود شما هستید و بس. یعنی هر زمان که نیاز دارید باید شلیک کنید و اسلحه‌ها را خودتان تعویض کنید و به قسمت هایی که در نقشه لازم است مراجعه کنید. در ادامه این مطلب از مجله چارخونه همراه ما باشید.

دانلود بازی Guns of Boom

طراحی و گرافیک

با وجود حجم کمی که Guns of Boom از دستگاه شما اشغال می‌شود اما طراحی و گرافیک HD و سه بعدی این بازی فوق العاده است و بی شک هر کاربری شیفته کیفیت بالای آن خواهد شد. به علاوه با بهینه سازی گرافیک آن دستگاه‌های ضعیف تر را نیز تحت پوشش خود در آورده است. سبک FPS این بازی نیز حس بازی‌های کنسولی را برای کاربران تداعی می‌کند.

در این نبرد مهیج هر دو گروه شرکت کننده در یک زمان معین بر روی نقشه پیش فرض رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت و مبارزه را آغاز می‌کنند.

برنده نهایی در این بازی تیمی خواهد بود که که کم ترین کشته از تیم خود و بیشترین کشتار از تیم حریف را از آن خود کند. البته در صورت کشته شدن هر یک از اعضای تیم پس از چند ثانیه دوباره به بازی بر می‌گردند و احیا می‌شوند و این پروسه تا پایان هر مرحله ادامه خواهد یافت.

پس از نصب و راه اندازی بازی به صفحه اصلی هدایت می‌شوید در این صفحه امکانات مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این صفحه با انتخاب گزینه ARSENAL می‌توانید اسلحه خود را تغییر دهید و گزینه BATTLE شما را به شروع بازی دعوت می‌کند. البته گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دانلود بازی Guns of Boom

پنل کاربری بازی Guns of Boom

پس از نصب و دانلود بازی Guns of Boom به صفحه اصلی و پنل کاربری بازی هدایت می‌شوید. در پنل کاربری Guns of Boom گزینه های مختلفی برای تنظیمات و دسترسی راحت کاربران به قسمت های مختلف برنامه ظراحی شده است که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

  • درخواست ها – QUESTS

اولین گزینه به نام QUESTS به درخواست‌های شما می‌پردازد. پاداش‌هایی که در هر مرحله از بازی دریافت می‌کنید را می‌توانید در این قسمت دریافت کنید. به علاوه در این جا می توانید به دوستان و کاربران دیگر هدیه دهید و یا از آن ها هدیه دریافت کنید.

  • دسته‌ها – Clan

گزینه CLAN دسته‌هایی که می‌توانید به آن‌ها بپیوندید را برای شما به نمایش در می‌آورد. به علاوه در این جا می‌توانید دسته یا گروه خود را بسازید و بقیه را به مبارزه دعوت کنید.

  • نامه‌ها – Mails

در بخش MAILS اخبار برنامه از جانب توسعه دهنده به دست شما می‌رسد.

  • دوستان – friends

این گزینه دوستانتان را نمایش می‌دهد. به علاوه در این قسمت قادرید که از دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی دیگر یا در محیط بازی دعوت به مبارزه کنید.

  • امتیازها – Ranking

در قسمت RANKINGS امتیازات 30 کاربر اول بازی نشان داده می‌شود. توسط این قسمت و با کلیک بر روی هر کاربر می‌توانید او را به لیست دوستان خود اضافه کنید و یا پروفایلش را مشاهده کنید و نبردهایش را بسنجید.

  • ویدئوها – Videos

قسمت بعدی VIDEOS است که به مبارزات برتر هفته اختصاص دارد. در این بخش فیلم‌های نبردهای برتر نشان داده می‌شود به گونه ای که با انتخاب هر یک از گزینه‌ها می‌توانید کل نبرد آن کاربر را مشاهده کنید.

  • تنظیمات – Settings

گزینه آخر این قسمت SETTINGS است .در بخش SETTINGS یا همان تنظیمات بازی امکانات مختلفی در اختیار کاربران قرار داده شده است. به عنوان مثال در قسمت صداها (SOUNDS) می‌توانید صداهای موجود در بازی یا موزیک آن را کم و زیاد کنید و یا در قسمت کنترل (CONTROLS) گزینه شلیک اتوماتیک را فعال یا غیر فعال کنید و یا مکان دوربین را تغییر دهید و … .

به علاوه در قسمت USER ACOUNT قادر خواهید بود اکانت گوگل پلی خود را فعال یا غیر فعال کنید و در قسمت COMMUNITY به اکانت فیسبوک خود متصل شوید تا بتوانید با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را به مبارزه بطلبید. در بخش ساپورت (SUPPORT) هم همان گونه که از نامش پیداست قادر خواهید بود با پشتیبانی فنی برنامه تماس برقرار کنید و مشکلات احتمالی خود را حل کنید و یا در جهت بهبود برنامه پیشنهادات خود را به گوش آن‌ها برسانید. بخش اطلاعات هم قوانین بازی و برنامه را برای شما نمایان می‌کند.

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]

برای دانلود بازی اکشن و مهیج Guns of Boom کلیک کنید

[/box]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *