نقد و بررسی برنامه اخبار پرسپولیس؛ یک لیگ پرهیجان

مجله چارخونه » برنامه‌ » ورزشی » نقد و بررسی برنامه اخبار پرسپولیس؛ یک لیگ پرهیجان
نقد و بررسی برنامه اخبار پرسپولیس؛ یک لیگ پرهیجان
دانلود برنامه اخبار پرسپولیس
فهرست محتوا

این روزها نام و اخبار پرسپولیس را بیش‌تر از قبل می‌شنویم. پرسپولیس تیم محبوبی که در چند فصل گذشته توانسته با کسب چند قهرمانی ملی و یک نایب‌ قهرمانی در لینگ باشگاه‌های آسیا به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم‌های باشگاه‌های ایران بحساب آيد. حالا عاشقان و طرفداران این تیم هم دست‌بکار شدند تا یک برنامه کاربردی خوب و جمع و جور موبایلی برای تیم محبوبشان توسعه دهند. با دانلود برنامه اخبار پرسپولیس می‌توانید از تمام وقایع داخل این باشگاه مطلع شوید. با مجله چارخونه و نقد و بررسی برنامه اخبار پرسپولیس همراه باشید.

برنامه اخبار پرسپولیس در یک نگاه

سایت هواداران پرسپولیس (ارتش سرخ دات کام) به صورت غیر رسمی طراحی و توسعه این برنامه را بر عهده داشته است. شما می‌توانید با دانلود برنامه اخبار پرسپولیس بصورت رایگان از چارخونه، جدیدترین اخبار، مقالات، مصاحبه‌ها، عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به این تیم را همیشه و روی گوشی همراه خود داشته باشید.

این برنامه که نزدیک به ۷ مگابایت از حافظه گوشی شما را به خود اختصاص می‌دهد بصورت رایگان عرضه شده اما با این حال برای دسترسی به اطلاعات و خبرها و بخش‌های مختلف برنامه شما نیازمند اتصال به اینترنت هستید.

دریایی از خبرهای قرمز

پس از دانلود برنامه اخبار پرسپولیس از چارخونه و نصب و اجرا، شما وارد صفحه اصلی آن می‌شوید. طراحی ظاهری این برنامه بسیار ساده و کابردی است. تمامی بخش‌های این برنامه فقط از دو رنگ قرمز و سفید تشکیل شده است که خب البته انتظاری به جز این هم نمی‌رفت.

صفحه اصلی برنامه اخبار پرسپولیس قابلیت اسکرول و یا حرکت به سمت بالا و پایین توسط لمس را دارد. در بالای صفحه دو دکمه با عناوین بازی قبلی و بازی بعدی وجود دارد که در زیر آن نام تیم حریف، نام داور و ورزشگاه، تاریخ و ساعت برگزاری درج شده است. در صورتی که تب بازی قبلی انتخاب شده باشد اطلاعات این بخش یعنی نتیجه بازی و مابقی موارد کامل شده و در صورتی که دکمه بازی بعدی انتخاب شود صرفا نام تیم حریف و محل و ساعت برگزاری مسابقه درج می‌شود.

بعد از این بخش یک بنر برای هدایت کاربران به صفحات اجتماعی این برنامه تعبیه شده و در زیر آن هم بخش خبری که در حقیقت بخش اصلی برنامه اخبار پرسپولیس است، به چشم می‌خورد. این بخش خود از سه قسمت یا تب، اخبار ویژه، آخرین اخبار و مقالات تشکیل شده است. با لمس هر کدام از این تب‌ها شما به محتواهای به‌روز قرار گرفته در آن بخش هدایت می‌شوید. همچنین می‌توانید با حرکت صفحه به سمت پایین به محتواهای بیشتری در هر کدام از این بخش دسترسی داشته باشید.

تاریخچه پرسپولیس در دستان شما

در نوار ابزار اصلی بالای برنامه اخبار پرسپولیس دو کلید منو و تقویم در سمت راست و گزینه صفحه اصلی در سمت چپ قرار گرفته است. با تماس روی کلید منو (سه خط افقی زیرهم) میان‌برهایی برای هدایت شما به سایر بخش‌های برنامه به نمایش درمی‌آید. شما از بخش منو برنامه می‌توانید به قسمت‌های گالری کاغذ دیواری، تاریخچه باشگاه، سرداران سرخ، افتخارات باشگاه، فروشگاه و بخش درباره ما دسترسی پیدا کنید.

در بخش گالری کاغذ دیواری، تصاویری گرافیکی از بازیکنان حال و گذشته پرسپولیس برای شما درنظر گرفته شده که با دانلود هر یک، می‌توانید از آن‌ها در پس‌زمینه گوشی‌ خود استفاده کنید.

از قسمت تاریخچه به گذشته باشگاه دسترسی خواهید داشت. بخش سرداران سرخ نیز به معرفی بازیکنان حال و گذشته این تیم محبوب می‌پردازد. از قسمت افتخارات باشگاه می‌توانید به جام‌ها و جوایزی که این تیم پر افتخار تا به امروز کسب کرده دسترسی داشته باشید. فروشگاه نیز برای شما محصولات انحصاری این باشگاه مانند DVDهای مربوط به بازی‌های گذشته و اقلام دیگری را تهیه دیده است.

در کنار کلید منو روی نوار ابزار اصلی و بالایی برنامه، کلید تقویم برنامه بازی‌ها قرار دارد. شما با لمس این کلید می‌توانید به تقویم هفتگی بازی‌های لیگ و نتایج آن‌ها دسترسی داشته باشید.

نوار ابزار پایینی برنامه اخبار پرسپولیس هم از پنج بخش تشکیل شده است. دکه روزنامه، گالری، صفحه اصلی، جدول لیگ و گلزنان پرسپولیس، عناوین هر کدام از این بخش‌ها است.

از قسمت دکه روزنامه، شما می‌توانید به محتویات روزنامه‌های ورزشی، بخصوص روزنامه پیروزی دسترسی داشته باشید. در بخش گالری، تصاویر و پوسترهای اختصاصی این تیم برای شما به نمایش در می‌آید. جدول لیگ، رنکینگ لحظه‌ای لیگ را به شما نشان می‌دهد و گلزنان پرسپولیس هم آمار چهار گلزن برتر فصل جاری را به نمایش می‌گذارد.

یک فصل پر از هیجان

در کل برنامه اخبار پرسپولیس جزو یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی ورزشی است که می‌تواند به یک برنامه همیشگی روی گوشی‌های طرفداران این تیم تبدیل شود. پس اگر شما هم یک پرسپولیسی دو آتیشه هستید دانلود این برنامه را از دست ندهید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *