بررسی بازی کلش براول (Clash brawl)؛ نبرد جنجالی در سرزمین غول‌ها

مجله چارخونه » بازی » بررسی بازی کلش براول (Clash brawl)؛ نبرد جنجالی در سرزمین غول‌ها
بررسی بازی کلش براول (Clash brawl)؛ نبرد جنجالی در سرزمین غول‌ها
دانلود بازی کلش براول
فهرست محتوا

این روزها بازی‌های استراتژیک میان مخاطبان بازی‌های کنسولی، رایانه‌ای و موبایل جایگاه خوبی پیدا کرده‌ است. این نوع بازی‌ها به قدری در ذهن کاربران نقش بسته‌اند که نمی‌توان تأثیر آن روی تقویت توانایی تفکر، حل مساله، مدیریت منابع و مهارت هوش فضایی را نادیده گرفت. یکی از انواع بازی‌های استراتژیک، بازی Clash brawl یا نبرد جنجالی نام دارد که توسط محمد و علی زکی‌زاده برای گوشی‌های اندروید و رده سنی کودکان و نوجوانان طراحی شده است. با دانلود بازی کلش براول (Clash brawl) می‌توانید نیروها و لشکر خود را بسازید. با استراتژی خود نیروها را پیش ببرید و قلعه‌های دشمن را فتح کنید. در این بازی می‌توانید نیروهای مختلف را باهم ترکیب کنید، سکه بخرید و نیروهای‌تان را تقویت کنید. در ادامه و با مجله چارخونه به نقد بازی نبرد جنجالی می‌پردازیم.

داستان بازی کلش براول چیست؟

داستان کلی بازی کلش براول (Clash brawl) روایتی از نیروهای دشمن است که قصد دارند از چند مسیر به قلعه‌های شما حمله کنند. بنابراین شما باید به کمک نیروهای خود که هریک ویژگی‌ها و امتیازات منحصر به فرد خود را دارند مانع حملات و پیروزی دشمن شوید. اگر نتوانید جلوی آن‌ها را بگیرید، نیروی دشمن به قلعه شما خواهد رسید. در نتیجه از امتیاز شما کم شده و در نهایت بازنده می‌شوید.

در صورتی که شما پیروز این مصاف باشید، به مرحله بعد صعود خواهید کرد. در قسمت بالای صفحه بازی ظرفیت جان شما و دشمن ثبت شده است. طراحان در مرحله اول 4000 جان برای شما و 22000 جان برای دشمن درنظر گرفته‌اند. علاوه بر این نقشه شماتیک بازی نیز بالای صفحه قرارداده شده تا با استفاده از آن بتوانید روی بازی تسلط و کنترل کافی داشته باشید.

راهنمای شروع با کلش براول

پس از دانلود بازی کلش براول (Clash brawl) و اجرای آن با چهار بخش مرحله، دونفره، نقشه و لیگ مواجه خواهید شد. در آغاز بازی بخش مرحله، می‌توانید فقط با دو بازیکن وارد بازی شوید. برای انتخاب بازیکن سه گزینه پیش روی شما است که می‌توانید به دلخواه دو بازیکن را برگزینید. البته شخصیت‌های بیشتری برای بازی وجود دارد که در اولین تجربه بازی قفل هستند که برای دسترسی به آن‌ها باید مراحل بیشتری را طی کنید.

با گذر از هر ۱۰ مرحله قفل یکی از شخصیت‌های بازی برای شما باز خواهد شد. همچنین شما این امکان را دارید که در هر مرحله حداکثر 8 بازیکن انتخاب کنید. اگر قصد داشته باشید نیرویی را به لشکر خود اضافه کنید؛ با کلیک روی آن، مشخصات بازیکن نظیر تعداد جان، میزان قدرت، میزان سرعت، اهداف، دامنه تن به تن و توصیفی کوتاه درباره بازیکن برایتان نمایش داده خواهد شد. بعضی از این بازیکن‌ها جادوگر یخی، مگا شوالیه، غول کش، غول و چوب بر نام دارند.

قسمت مرحله بازی نبرد جنجالی بیش از 350 مرحله دارد. علاوه بر تعداد بازیکن‌ها، در این بخش می‌توانید برای خود طلسم و اکسیر انتخاب کنید. برای استفاده از طلسم‌ها باید بدانید در ابتدای بازی فقط یکی از آن‌ها برای شما فعال است و طلسم‌های بیشتر در مراحل جلوتر قابل دسترسی خواهند بود. به این صورت که پس از طی هر 30 مرحله یک طلسم برای شما باز می‌شود.

سناریوی دونفره

در قسمت دو نفره، شما می‌توانید همراه با یکی از دوستان‌تان به بازی بپردازید. برای بازی در این قسمت دو تیم با نام‌های تیم قرمز و آبی تشکیل می‌دهید. در این بخش امکان تغییر زمین بازی را دارید. طراحان بازی 4 زمین مختلف را برای این قسمت در نظر گرفته‌اند. همچنین می‌توانید تعداد نیروهای هر بازیکن را تا 8 نفر افزایش دهید. همچنین شما قادر خواهد بود سرعت تغییر نیروها را نیز بین 0.5 تا 3 ثانیه تغییر دهید. بد نیست بدانید این قابلیت برای شما وجود دارد که عکسی را به عنوان عکس پیش زمینه انتخاب کنید تا در زمینه بازی نمایان شود یا اینکه بدون تصویر پیش زمینه به بازی ادامه دهید.

نقشه و لیگ

قسمت نقشه از مرحله 50 برای شما باز خواهد شد. سرزمین‌های روی نقشه سرزمین غول‌ها، سرزمین خوک سوارها، سرزمین غول‌های سلطنتی، سرزمین غول‌های سنگی و … هستند. همچنین برای ورود به لیگ، نیاز به سطح تجربه 15 دارید. یکی از نکات قابل ذکر بازی این است که پیش از نصب اپلیکیشن فروشگاه پارس هاب، امکان خرید سکه را ندارید. شما می‌توانید هر 1000 سکه را به قیمت هزار تومان خریداری کنید. همچنین در صورتی که قصد استفاده از سکه‌های بیشتری در بازی Clash brawl را دارید، می‌توانید از تخفیف‌های قرار داده شده در اپلیکشن تا سقف 90 درصد استفاده کنید.

در آخر باید گفت بازی Clash brawl قسمت جداگانه‌ای به نام تنظیمات ندارد. بنابراین برای اعمال تغییرات در بخش صدا، می‌توانید گزینه بازگشت را انتخاب کنید. در این هنگام بازی متوقف شده و پیام بازگشت به منو ظاهر می‌شود. در این قسمت می‌توانید موسیقی بازی یا افکت‌های صدای آن را تغییر دهید. در مجموع این بازی گرافیک و موسیقی جذابی داشته و می‌تواند ساعت‌ها کاربر را سرگرم کند. اگر شما هم از طرفداران بازی‌های استراتژیک هستید، بازی Clash brawl تجربه جدیدی به شما ارائه می‌کند.

https://mag.charkhoneh.com/3452
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *