لنز برای ناشنوایان خدمات ویژه راه‌اندازی کرد

مجله چارخونه » خبر » خبرهای ایرانسل » لنز برای ناشنوایان خدمات ویژه راه‌اندازی کرد
لنز برای ناشنوایان خدمات ویژه راه‌اندازی کرد
لنز برای ناشنوایان
فهرست محتوا

تلویزیون اینترنتی لنز برای ناشنوایان و کم‌شنوایان خدمات ویژه‌ای ارائه کرده است. خدماتی نظیر راهنمای ویژه ناشنوایان و زیرنویس به برخی از محتواهایی که از طریق تلویزیون اینترنتی «لنز» ارائه می‌شود افزوده شده تا مشترکان ناشنوا یا کم‌شنوا بتوانند از آن‌ها بهره بگیرند.

به گزارش مجله چارخونه، لنز با ارائه این خدمات سعی دارد تجربه‌ای نو از زندگی دیجیتال را در اختیار مشترکان خود قرار دهد، به همین دلیل با اضافه کردن این امکان از الفبا و اعداد به زبان ناشنوایان بهره گرفته است تا این دسته از مشترکان نیز بتوانند از محتواهای اختصاصی خود در تلویزیون اینترنتی «لنز» استفاده کنند.

تلویزیون اینترنتی «لنز» امکان دسترسی به مجموعه‌های متنوعی از برنامه‌ها، فیلم‌های مستند، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و سینمای خانگی را به مشترکان ارائه می‌هد و پخش زنده مسابقه‌ها و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، ضبط خودکار برنامه‌های زنده در زمان‌بندی‌ تنظیم شده، مشاهده جدول برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف، مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیو تا هفت روز و افزودن برنامه‌های مورد علاقه به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آن‌ها از جمله خدماتی است که در اختیار کاربران می‌گذارد.

ما پیش از این در یک مطلب مفصل و کاربردی در مجله چارخونه از لنز و تمام امکانتش برای شما نوشته‌ایم که از اینجا می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

نسخه وب تلویزیون اینترنتی «لنز» از نشانی lenz.ir و نسخه موبایلی آن از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزارهای کاربردی نظیر چارخونه ایرانسل و وب‌سایت ایرانسل در دسترس مشترکان است. گفتنی است پیش از این ایرانسل برای افراد کم‌توان (از جمله افراد کم‌بینا) نیز امکانی فراهم کرده بود تا بتوانند از وب‌سایت ایرانسل استفاده کنند. شما همچنین می‌توانید از دو لینک زیر برنامه کاربردی لنز را برای سیستم‌عامل دستگاه‌های اندروید و یا آی‌او‌اس دریافت کنید.

[one_half]

برای نصب و دانلود برنامه لنز نسخه اندروید اینجا کلیک کنید

[/one_half][one_half_last]

برای نصب و دانلود برنامه لنز نسخه آی‌او‌اس اینجا کلیک کنید

[/one_half_last]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *